Geen van Marwijk, haal Co lekker maarquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:40 schreef erkel het volgende:
Misschien brengt dit nog zo'n schokeffect door de selectie, waardoor ze ineens de playoffs winnen en nog een UEFA-cup plek pakken![]()
Voor volgend seizoen zeg ik: van Marwijk
Ik zeg dat jij niet meer moet denken. Van Marwijk, kom op zegquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:40 schreef erkel het volgende:
Misschien brengt dit nog zo'n schokeffect door de selectie, waardoor ze ineens de playoffs winnen en nog een UEFA-cup plek pakken![]()
Voor volgend seizoen zeg ik: van Marwijk
De Eredivisie wordt dan steeds sterkerquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:04 schreef Fetai het volgende:
Alleen Adriaanse kan ze er bovenop helpen, Co ajb. kom naar Rotterdam![]()
Dan heb je wel een stel trainers in Nederland zitten btw zeg, met Adriaanse, Van Gaal en Ten Cate
Een beleidsplan wat de eerste jaren ook niet veel is...quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:31 schreef Grimm het volgende:
Zou Co wel trek hebben in Feyenoord? hoogst waarschijnlijk geen europees voetbal, een selectie van niks
Mwah ik dnek dat co wel aardig volle zakken heeftquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:32 schreef Urquhart het volgende:
Ik denk dat Co niet uit Oekranië weg wil, die vult aardig z'n zakken nu
dat is een kwestie van jaren wanbeleid, maar dat is algemeen bekendquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:43 schreef Frida-ster het volgende:
[..]
Ja maar hoe heeft het zo ver kunnen komen dat Feyenoord bv. achter AZ en inmiddels ook Twente staat? En dan bedoel ik niet alleen ranglijst- technisch gezien.
De selectie is te licht om het het hele seizoen vol te kunnen houden?!
Da's toch triest voor zo een mooie club??
Maaskantquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:38 schreef PLAE@ het volgende:
Als het Maaskant wordt dan...
Nee het wordt Maaskant never nooit niethet mag dan wel een Schiedammer zijn, het is geen kakkerlak.
Pfff get real, Maaskantquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:38 schreef PLAE@ het volgende:
Als het Maaskant wordt dan...
Nee het wordt Maaskant never nooit niethet mag dan wel een Schiedammer zijn, het is geen kakkerlak.
Maar dat telt nietquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:35 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
in de winterstop , waren we maar 3 punten achter Ajax en AZ
Ohja, Feyenoord heeft gewoon een veel slechtere selectie dan Heerenveen, NEC, NAC en Heracles natuurlijk. Wat stom dat ik dat nooit gezien heb!quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:26 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Sorry, maar als je zó vaak zo dik verliest en je hebt op 1 na de meeste tegengoals in de hele eredivisie, dan ligt dat niet alleen aan de trainer. Het materiaal is dan ook belabberd.
De breedte van de selectie van Feyenoord is trouwens bedroevend.
En Groningen niet te vergetenquote:Op donderdag 3 mei 2007 14:34 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ohja, Feyenoord heeft gewoon een veel slechtere selectie dan Heerenveen, NEC, NAC en Heracles natuurlijk. Wat stom dat ik dat nooit gezien heb!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |