En ook : Verandering van spijs doet etenquote:Op donderdag 3 mei 2007 02:56 schreef APK het volgende:
[..]
En af en toe een andere vrouw is wat een man nodig heeft.![]()
Daar doen wij uit overtuiging ook aanquote:Op donderdag 3 mei 2007 02:56 schreef APK het volgende:
[..]
En af en toe een andere vrouw is wat een man nodig heeft.![]()
Maar wel een errug lekker jochiequote:Op donderdag 3 mei 2007 02:59 schreef Lobasca het volgende:
Ik vind Huub maar een jochie, geen man....
Als ik kijk naar hoe het spel nou verder moet, dan acht ik Amanda er nu wel toe in staat om nu Brian of Huub (als hij aan Lieke gaat hangen) eruit te gaan stemmen..quote:Op donderdag 3 mei 2007 02:51 schreef APK het volgende:
[..]
Toch denk ik dat Amanda's rol uitgespeeld is.
Misschien mag ze nog een keer proberen Huub te verleiden als Lieke bij Brian zit om Huub jaloers te maken, maar meer zit er denk ik niet in.
hahah.. oke lekker is weer wat overdreven.. maar hij heeft gewoon watquote:Op donderdag 3 mei 2007 03:03 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Daar verschillen wij dan ernstig van mening over.![]()
Amanda en iemand eruit stemmenquote:Op donderdag 3 mei 2007 03:04 schreef soylent het volgende:
[..]
Als ik kijk naar hoe het spel nou verder moet, dan acht ik Amanda er nu wel toe in staat om nu Brian of Huub (als hij aan Lieke gaat hangen) eruit te gaan stemmen..
Hij krijgt wel 'dat' voor elkaar, waar de meeste mannen niet eens van durven dromen...quote:Op donderdag 3 mei 2007 03:04 schreef Kimberleyy het volgende:
[..]
hahah.. oke lekker is weer wat overdreven.. maar hij heeft gewoon wat![]()
Jij valt alleen op echte mannen?quote:Op donderdag 3 mei 2007 03:07 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hij krijgt wel 'dat' voor elkaar, waar de meeste mannen niet eens van durven dromen...
Maar niet bij mij....
mannen onder de 30 zijn naar mijn mening over het algemeen nog maar puppies.quote:Op donderdag 3 mei 2007 02:59 schreef Lobasca het volgende:
Ik vind Huub maar een jochie, geen man....
hij heeft best een leuk koppie, stoute ogen en een heerlijke glimlach.quote:Op donderdag 3 mei 2007 03:04 schreef Kimberleyy het volgende:
[..]
hahah.. oke lekker is weer wat overdreven.. maar hij heeft gewoon wat![]()
Ik denk dat dit het moment is dat een dom kind moet uitgroeien tot een volwassen vrouw.quote:Op donderdag 3 mei 2007 02:51 schreef APK het volgende:
[..]
Toch denk ik dat Amanda's rol uitgespeeld is.
Misschien mag ze nog een keer proberen Huub te verleiden als Lieke bij Brian zit om Huub jaloers te maken, maar meer zit er denk ik niet in.
quote:Op donderdag 3 mei 2007 03:29 schreef miesy het volgende:
[..]
mannen onder de 30 zijn naar mijn mening over het algemeen nog maar puppies.
jouw poëtische adoratie doet mij denken aan sarcasmequote:Op donderdag 3 mei 2007 03:00 schreef FdW het volgende:
Wat een prinsesje ons Liekje. Deze beelden zijn gewoon Kunst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |