Palma slijpt haar stofdoeken op dit momentquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
Er wordt gesproken of Palma de streams niet kan zien.
Zegt genoeg over hoe Eric is..niet te vertrouwen dusquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:51 schreef Day het volgende:
Oh, de nobele ridder neemt het weer op voor de vrouwen in het huis?
En Eric doet lekker mee en is nu ineens dikke maatjes met Lieke? Die mocht hij toch niet?
Maar of dat nut heeft? Ik denk dat ze in het stof gaat BIJTEN.quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Palma slijpt haar stofdoeken op dit moment![]()
No way! Hij ging echt door het lint! Ik heb de streams helemaal gevolgd die nacht maar dit stuk nooit gezien door de streamlock.quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Para of niet para, That is nou helemaal geen question meer.![]()
Dat doen (bijna) alle vrouwen... helaasquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:56 schreef Soury het volgende:
Oei foutje van Lieke ..Begint al over het roken te zeiken![]()
Ik ook. Wat doet die gozer daar nog ?!?!??? Ik weet nu ook wel zeker dat die strakke blik van de medicijnen isquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:53 schreef STAP01 het volgende:
Ik heb net een stukje van de herhaling van de live-uitzending gekeken. Die Brain!!! Wat een verschrikkelijke loooooooooooooooooser CRY-BABY!!
Roken is ook smerig. En ik rook zelf ook.quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:56 schreef Soury het volgende:
Oei foutje van Lieke ..Begint al over het roken te zeiken![]()
Ja, hij zit wel constant te balen dat Huub zomaar een backup in de schoot geworpen krijgt, maar hij ziet volgens mij niet in dat komst van Lieke wel eens een grote blessing in disguise kan zijn...quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:56 schreef Suikeroom het volgende:
Lieke maakt Huub echt mega zwak en saaai .. als Jaap gaat inhakken op die hoer kan het nog leuk worden![]()
Omdat alleen de aanwezigheid van Lieke als miljonair al genoeg is om Palma gek te maken.quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:56 schreef APK het volgende:
Wat zitten Huub en Eric nou moralistisch te doen dat Lieke Palma niet met een of andere actie over de zeik moet proberen te krijgen?
Ik denk in elk geval niet dat ze het nog een keer aandurft een gore brief naar Amanda te schrijven. Ik reken zo dat het commentaar uit haar omgeving er ook bepaald niet positiever op is geworden.quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:59 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik ook. Wat doet die gozer daar nog ?!?!??? Ik weet nu ook wel zeker dat die strakke blik van de medicijnen is![]()
Benieuwd wat mama Netty nu denkt. Deze beelden had zij ook nog niet gezien op de streams....
Iemand getaped? Anders moet ik strax mijn wekker zetten voor de ochtend-hh.quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:58 schreef STAP01 het volgende:
[..]
No way! Hij ging echt door het lint! Ik heb de streams helemaal gevolgd die nacht maar dit stuk nooit gezien door de streamlock.![]()
okee deze uitzending ga ik terug kijkenquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:58 schreef STAP01 het volgende:
No way! Hij ging echt door het lint! Ik heb de streams helemaal gevolgd die nacht maar dit stuk nooit gezien door de streamlock.![]()
Nee, een briefje richting Amanda zal ze niet meer schrijvenquote:Op donderdag 3 mei 2007 01:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk in elk geval niet dat ze het nog een keer aandurft een gore brief naar Amanda te schrijven. Ik reken zo dat het commentaar uit haar omgeving er ook bepaald niet positiever op is geworden.
Neemt jou wekker programma's op.. Tjee de techniek van tegenwoordigquote:Op donderdag 3 mei 2007 01:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Iemand getaped? Anders moet ik strax mijn wekker zetten voor de ochtend-hh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |