Ook op deze foto is Lieke's innerlijke beschaving duidelijk herkenbaar.quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:27 schreef PietjePuk63 het volgende:
Mijn laatste Lieke-cap van vanavond. Ik wil morgenvroeg present zijn bij de eerste Lieke-Palma-clash!![]()
[afbeelding]
Volkómen mee oneens. Ik heb de afgelopen maanden met veel plezier naar de gouden kooi streams gekeken, dus vind het geen probleem om er nu een paar euro per maand voor te moeten betalen.quote:
Bij een dame als Lieke spreken we over sensueel en intensquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:28 schreef Lipsch het volgende:
is Lieke een erg geil meisje eigenlijk?
Als je een andere weg mocht vinden, ga je dat dan aan de grote klok hangen of PM'men we elkaar dan allemaal stilletjes?quote:
ah zoquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:30 schreef FdW het volgende:
[..]
Bij een dame als Lieke spreken we over sensueel en intens![]()
Ik denk dat laatstequote:Op donderdag 3 mei 2007 00:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Als je een andere weg mocht vinden, ga je dat dan aan de grote klok hangen of PM'men we elkaar dan allemaal stilletjes?
Lieke in DGK zie ik... ze willen dat er nog streamers kijken na vrijdag dus stoppen ze haar maar in het huisquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:27 schreef PietjePuk63 het volgende:
Mijn laatste Lieke-cap van vanavond. Ik wil morgenvroeg present zijn bij de eerste Lieke-Palma-clash!![]()
[afbeelding]
Om mooi te blijven is een goede nachtrust belangrijk.quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:35 schreef Wopper1 het volgende:
Lieke is zo makkelijk om in bed te krijgen.. Volgens mij gaat ze nog liever vandaag dan morgen.
Ik houd me aanbevolenquote:
Toch sneu.quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:39 schreef Prospera het volgende:
Lieke gaat plassen,
Huub tegen Eric: dit gaat mij mijn kop kosten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |