Nou nog een elektrische gitaar voor braaaaajen met 380 op de snaren (Geen doodverwensing hoor, aanpassing van zijn kapsel is mijn wens).quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De Opper Grote Rat is verdreven van z'n neukertje en z'n bed ........
[afbeelding]
ik denk van Borisquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:52 schreef avonne het volgende:
wat voor brieven zijn Puub en Zieke aan het lezen?
Jouw toetsenbord is kapot of je moet windows opnieuw installeren.quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:52 schreef avonne het volgende:
Ik ben jaloers op ons Huubquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:52 schreef PietjePuk63 het volgende:
Liefde is... samen elkaars brieven lezen?
[afbeelding]
Ik twijfel tussen :quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:52 schreef avonne het volgende:
Dat is het nadeel van ons sterren-duo. Onvervangbaar, dus is men erg voorzichtig..quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:54 schreef Marrije het volgende:
Huub schenkt een drankje in en de telefoon gaat!
halfvolquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Heb ik even gemist. (Longdrinkglas vol tot aan de rand?)
Niet vol, maar wel een fikse belquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
Heb ik even gemist. (Longdrinkglas vol tot aan de rand?)
Tijd voor een spin-offquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:56 schreef FdW het volgende:
[..]
Dat is het nadeel van ons sterren-duo. Onvervangbaar, dus is men erg voorzichtig..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |