Zegt genoeg over hoe Eric is..niet te vertrouwen dusquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:51 schreef Day het volgende:
Oh, de nobele ridder neemt het weer op voor de vrouwen in het huis?
En Eric doet lekker mee en is nu ineens dikke maatjes met Lieke? Die mocht hij toch niet?
Maar of dat nut heeft? Ik denk dat ze in het stof gaat BIJTEN.quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Palma slijpt haar stofdoeken op dit moment![]()
No way! Hij ging echt door het lint! Ik heb de streams helemaal gevolgd die nacht maar dit stuk nooit gezien door de streamlock.quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Para of niet para, That is nou helemaal geen question meer.![]()
Dat doen (bijna) alle vrouwen... helaasquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:56 schreef Soury het volgende:
Oei foutje van Lieke ..Begint al over het roken te zeiken![]()
Ik ook. Wat doet die gozer daar nog ?!?!??? Ik weet nu ook wel zeker dat die strakke blik van de medicijnen isquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:53 schreef STAP01 het volgende:
Ik heb net een stukje van de herhaling van de live-uitzending gekeken. Die Brain!!! Wat een verschrikkelijke loooooooooooooooooser CRY-BABY!!
Roken is ook smerig. En ik rook zelf ook.quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:56 schreef Soury het volgende:
Oei foutje van Lieke ..Begint al over het roken te zeiken![]()
Ja, hij zit wel constant te balen dat Huub zomaar een backup in de schoot geworpen krijgt, maar hij ziet volgens mij niet in dat komst van Lieke wel eens een grote blessing in disguise kan zijn...quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:56 schreef Suikeroom het volgende:
Lieke maakt Huub echt mega zwak en saaai .. als Jaap gaat inhakken op die hoer kan het nog leuk worden![]()
Omdat alleen de aanwezigheid van Lieke als miljonair al genoeg is om Palma gek te maken.quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:56 schreef APK het volgende:
Wat zitten Huub en Eric nou moralistisch te doen dat Lieke Palma niet met een of andere actie over de zeik moet proberen te krijgen?
Ik denk in elk geval niet dat ze het nog een keer aandurft een gore brief naar Amanda te schrijven. Ik reken zo dat het commentaar uit haar omgeving er ook bepaald niet positiever op is geworden.quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:59 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik ook. Wat doet die gozer daar nog ?!?!??? Ik weet nu ook wel zeker dat die strakke blik van de medicijnen is![]()
Benieuwd wat mama Netty nu denkt. Deze beelden had zij ook nog niet gezien op de streams....
Iemand getaped? Anders moet ik strax mijn wekker zetten voor de ochtend-hh.quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:58 schreef STAP01 het volgende:
[..]
No way! Hij ging echt door het lint! Ik heb de streams helemaal gevolgd die nacht maar dit stuk nooit gezien door de streamlock.![]()
okee deze uitzending ga ik terug kijkenquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:58 schreef STAP01 het volgende:
No way! Hij ging echt door het lint! Ik heb de streams helemaal gevolgd die nacht maar dit stuk nooit gezien door de streamlock.![]()
Nee, een briefje richting Amanda zal ze niet meer schrijvenquote:Op donderdag 3 mei 2007 01:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk in elk geval niet dat ze het nog een keer aandurft een gore brief naar Amanda te schrijven. Ik reken zo dat het commentaar uit haar omgeving er ook bepaald niet positiever op is geworden.
Neemt jou wekker programma's op.. Tjee de techniek van tegenwoordigquote:Op donderdag 3 mei 2007 01:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Iemand getaped? Anders moet ik strax mijn wekker zetten voor de ochtend-hh.
Netty is niet meer te redden.quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:59 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik ook. Wat doet die gozer daar nog ?!?!??? Ik weet nu ook wel zeker dat die strakke blik van de medicijnen is![]()
Benieuwd wat mama Netty nu denkt. Deze beelden had zij ook nog niet gezien op de streams....
Ha, die bouwvakker in drag wordt Huubs ondergang, mark my words. De enigen die hier voordeel uit behalen zijn Jaap en Brian...quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:00 schreef koemleit het volgende:
Huub zegt dat ie jaap niet meer nodig heeft nu ie Lieke heeft
Ze heeft geen internet ... Jaa dag !! Dat was hier al verzonnenquote:Op donderdag 3 mei 2007 01:02 schreef Sug4r het volgende:
SHE becomes HEL zegt Lieke
quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:59 schreef FuTilE het volgende:
Ja, hij zit wel constant te balen dat Huub zomaar een backup in de schoot geworpen krijgt, maar hij ziet volgens mij niet in dat komst van Lieke wel eens een grote blessing in disguise kan zijn...
Totdat ze erachter komt dat de anderen haar niet allemaal zo goed gezind zijn...quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:03 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Netty is niet meer te redden.
On Topic: Huub mag wel goed uitkijken met die Lieke. Zij weet echt goed wat ze doet Ben bang dat ze hele andere plannen met Huub heeft..
Die innerlijke beschaving van haar zal inmiddels via oa Hupert wel vergeven zijn van syfilis, genitale wratten,herpes genitales, gonorroe, chlamydia en meer van dat soort ongeinquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:28 schreef FdW het volgende:
[..]
Ook op deze foto is Lieke's innerlijke beschaving duidelijk herkenbaar.
Moet je echt doen. Is een aanrader voor alle streamers. De mooiste beelden worden ons onthouden.quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:01 schreef Veulen het volgende:
[..]
okee deze uitzending ga ik terug kijken
Alleen de aanwezigheid van Huub op Amanda was ook genoeg om Brian gek te maken, maar dat stopte hem ook niet om er een schepje bovenop te gooien.quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:00 schreef scanman01 het volgende:
Omdat alleen de aanwezigheid van Lieke als miljonair al genoeg is om Palma gek te maken.
Of met Nicolaas..quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:03 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
Huub moet nog maar afwachten of zij wel zijn back up wordt.
Ik zie haar zo met Brian in bed duiken.
www.degoudenkooi.tv ---> uitzending gemist.quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:01 schreef Lobasca het volgende:
Ja, nu ze van 'SHE' weet móet ze idd wel internet hebben. Kán niet andersquote:Op donderdag 3 mei 2007 01:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze heeft geen internet ... Jaa dag !! Dat was hier al verzonnen![]()
Óf ze duikt met Huub het bed in en knoopt een kooirelatie met hem aan, óf ze duikt met Brian de koffer in... Either way, Huub is fucked als 'ie niet oppast.quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:03 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
Huub moet nog maar afwachten of zij wel zijn back up wordt.
Ik zie haar zo met Brian in bed duiken.
Goeie daar zat ze op dat feesie al gezellig tegen te loensenquote:
Alleen jammer dat ze nooit geleerd heeft rechtop te zittenquote:Op donderdag 3 mei 2007 01:06 schreef FdW het volgende:
Voor alle twijfelaars:
Lieke is niet alleen lief, intelligent, mooi en integer, maar ze heeft ook een goed gevoel voor humor.
Kortom de ideale vrouw, zeker ook in dit gedevalueerde programma.
http://www.tien.tv/web/show?id=54585&langid=43&aflid=12401&cfe=432453&ff=432453&progid=1923&show=truequote:Op donderdag 3 mei 2007 01:01 schreef Lobasca het volgende:
Hij zegt net dat als Lieke de kans zou krijgen ze in bed zou moeten duiken met Brian om hem zover te krijgen om Japio er morgen uit te stemmenquote:Op donderdag 3 mei 2007 01:06 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Óf ze duikt met Huub het bed in en knoopt een kooirelatie met hem aan, óf ze duikt met Brian de koffer in... Either way, Huub is fucked als 'ie niet oppast.
Ze verklapte het al over de Amanda gate van verleden week. Had ze ook al gezien. (was vanavond) Ze weet allesquote:Op donderdag 3 mei 2007 01:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, nu ze van 'SHE' weet móet ze idd wel internet hebben. Kán niet anders
Pfff... Ontslagen bij Tel-Sell?quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:06 schreef FdW het volgende:
Voor alle twijfelaars:
Lieke is niet alleen lief, intelligent, mooi en integer, maar ze heeft ook een goed gevoel voor humor.
Je slaat een beetje door denk ik, maar ze is wel de leukste vrouw die tot nu toe in de kooi heeft gezeten (vind ik).quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:06 schreef FdW het volgende:
Voor alle twijfelaars:
Tnx. Moet ik me daar wel tegen mijn principes in inloggen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:06 schreef APK het volgende:
[..]
www.degoudenkooi.tv ---> uitzending gemist.
Ja, dan kán het niet anders. Dat is het bewijsquote:Op donderdag 3 mei 2007 01:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze verklapte het al over de Amanda gate van verleden week. Had ze ook al gezien. (was vanavond) Ze weet alles![]()
OMG niet alleen Hupert blijkt zwaar wanhopigquote:Op donderdag 3 mei 2007 01:06 schreef FdW het volgende:
Voor alle twijfelaars:
Lijkt mij niet goed voor de storyline.quote:
3 mei Karel Appelquote:Op donderdag 3 mei 2007 01:07 schreef avonne het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ze nooit geleerd heeft rechtop te zitten
Met paarden in de wei weet je wat je hebt maar met deze schurftige honden (subjectieve waarneming) weet je niks.quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Geheim overleg in de tuin van de 'zielepiet-brothers' ........
[afbeelding]
Wanneer een man zo'n fantastische vrouw als Lieke ontmoet, is hij wakkerquote:Op donderdag 3 mei 2007 01:10 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
OMG niet alleen Hupert blijkt zwaar wanhopig![]()
Zei hij dat?quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:11 schreef Disana het volgende:
Jaap over Huub: Hij heeft me gewoon focking bespeeld! Hij kan de tering krijgen, er klopt geen ene moer van wat hij allemaal zegt, ik dacht echt dat hij het meende.
Mijn plaat blijft hangen vanavond: Unanimiteit weg, probleem weg! Iemand eruit, wie dan ook.quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:12 schreef scanman01 het volgende:
Brian stemt Jaap er helaas nooit meer uit nu Amanda ook al tegen hem is
Oh, dat wordt het probleem niet. Ze wordt vooral veel te bazig voor Huub... Geef het 2 weken, dan begint ze hem de wet voor te schrijven.quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:13 schreef Soury het volgende:
Persoonlijk lijkt het me het beste dat Huub en Lieke lovers worden ASAP. Denk dat Huub na een haar na een paar dagen al compleet zat is. Ze is veel te sportief en gezond (niet roken en drinken)
voor Huubmans
ah, dat vind je appellerend aan Lieke: dat ze er de heletijd bevallig bij hangt.quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:11 schreef FdW het volgende:
[..]
3 mei Karel Appel
Karel Appel zei ooit tegen Sonja Barend: ''Tais toi, et sois belle''
No pun intended![]()
![]()
Dan krijg je niet alleen Huub gek maar ook Amanda en die twee zoeken dan zeker 'troost' bij elkaarquote:Op donderdag 3 mei 2007 01:11 schreef APK het volgende:
[..]
Lijkt mij niet goed voor de storyline.
Brian zou veel beter zijn om Huub gek te maken en aangezien Lieke alles doet om een BN-ertje te worden zie ik haar wel in staat om het -na enige subtiele hints van achter- met Brian aan te leggen.
Sterker nog, hij herhaald het nu nog een keer. Japio voelt zich zo gepakt door Huub !!!quote:
Ik gaf zijn woorden weer omdat ik denk dat Huub het inderdaad meende, en de indruk krijg dat Jaap zelf zijn glazen aan het ingooien is.quote:
Das toch hetzelfde effectquote:Op donderdag 3 mei 2007 01:16 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Oh, dat wordt het probleem niet. Ze wordt vooral veel te bazig voor Huub... Geef het 2 weken, dan begint ze hem de wet voor te schrijven.
Uhm het is haar huisquote:Op donderdag 3 mei 2007 01:16 schreef avonne het volgende:
[..]
ah, dat vind je appellerend aan Lieke: dat ze er de heletijd bevallig bij hangt.
Sorry, hoor, maar als ik ergens voor het eerst ben lig ik niet de helft van de tijd languit op de bank.
Ik doe even mee met alle fantasie verhalen vanavond: ik denk dat Amanda en Lieke nog met elkaar gaan seksen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:16 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Dan krijg je niet alleen Huub gek maar ook Amanda en die twee zoeken dan zeker 'troost' bij elkaar![]()
Nou mooi dan is het effect iig hetzelfdequote:Op donderdag 3 mei 2007 01:18 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Het effect is hetzelfde, de oorzaak anders.
Als ik voor elke "bewerkstelligen" en "Snap je" 25 cent had gekregen kon ik morgen thuisblijven.quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brrian : "Je moet gewoon kijken wat je zelf kunt bewerkstellingen ..... "
Ik voorzie nog wel een heimelijk triootje tussen Natasia, Eric en die hengst...quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik doe even mee met alle fantasie verhalen vanavond: ik denk dat Amanda en Lieke nog met elkaar gaan seksen.
Appelerend aan jou, vandaar no pun intended.quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:16 schreef avonne het volgende:
[..]
ah, dat vind je appellerend aan Lieke: dat ze er de heletijd bevallig bij hangt.
Sorry, hoor, maar als ik ergens voor het eerst ben lig ik niet de helft van de tijd languit op de bank.
Nou dan nog liever narcolepsiequote:Op donderdag 3 mei 2007 01:14 schreef FdW het volgende:
[..]
Wanneer een man zo'n fantastische vrouw als Lieke ontmoet, is hij wakker![]()
![]()
Die lul kan een paard laten lachen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:19 schreef Prospera het volgende:
Brian: "ze gaan helemaal para worden, echt waar".
![]()
.... En Jaap met Natasia...quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik doe even mee met alle fantasie verhalen vanavond: ik denk dat Amanda en Lieke nog met elkaar gaan seksen.
Jij hebt het echt zwaar te pakken, hè?quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:20 schreef FdW het volgende:
[..]
Appelerend aan jou, vandaar no pun intended.
Een klasse vrouw als Lieke kan alle kleding dragen, zich neervlijen zoals haar behaagt, enz.
Sommige vrouwen, zoals ons Lieke hebben gewoon geluk dat het leven hen toelacht![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |