Uhm het is haar huisquote:Op donderdag 3 mei 2007 01:16 schreef avonne het volgende:
[..]
ah, dat vind je appellerend aan Lieke: dat ze er de heletijd bevallig bij hangt.
Sorry, hoor, maar als ik ergens voor het eerst ben lig ik niet de helft van de tijd languit op de bank.
Ik doe even mee met alle fantasie verhalen vanavond: ik denk dat Amanda en Lieke nog met elkaar gaan seksen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:16 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Dan krijg je niet alleen Huub gek maar ook Amanda en die twee zoeken dan zeker 'troost' bij elkaar![]()
Nou mooi dan is het effect iig hetzelfdequote:Op donderdag 3 mei 2007 01:18 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Het effect is hetzelfde, de oorzaak anders.
Als ik voor elke "bewerkstelligen" en "Snap je" 25 cent had gekregen kon ik morgen thuisblijven.quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brrian : "Je moet gewoon kijken wat je zelf kunt bewerkstellingen ..... "
Ik voorzie nog wel een heimelijk triootje tussen Natasia, Eric en die hengst...quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik doe even mee met alle fantasie verhalen vanavond: ik denk dat Amanda en Lieke nog met elkaar gaan seksen.
Appelerend aan jou, vandaar no pun intended.quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:16 schreef avonne het volgende:
[..]
ah, dat vind je appellerend aan Lieke: dat ze er de heletijd bevallig bij hangt.
Sorry, hoor, maar als ik ergens voor het eerst ben lig ik niet de helft van de tijd languit op de bank.
Nou dan nog liever narcolepsiequote:Op donderdag 3 mei 2007 01:14 schreef FdW het volgende:
[..]
Wanneer een man zo'n fantastische vrouw als Lieke ontmoet, is hij wakker![]()
![]()
Die lul kan een paard laten lachen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:19 schreef Prospera het volgende:
Brian: "ze gaan helemaal para worden, echt waar".
![]()
.... En Jaap met Natasia...quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik doe even mee met alle fantasie verhalen vanavond: ik denk dat Amanda en Lieke nog met elkaar gaan seksen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |