3 mei Karel Appelquote:Op donderdag 3 mei 2007 01:07 schreef avonne het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ze nooit geleerd heeft rechtop te zitten
Met paarden in de wei weet je wat je hebt maar met deze schurftige honden (subjectieve waarneming) weet je niks.quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Geheim overleg in de tuin van de 'zielepiet-brothers' ........
[afbeelding]
Wanneer een man zo'n fantastische vrouw als Lieke ontmoet, is hij wakkerquote:Op donderdag 3 mei 2007 01:10 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
OMG niet alleen Hupert blijkt zwaar wanhopig![]()
Zei hij dat?quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:11 schreef Disana het volgende:
Jaap over Huub: Hij heeft me gewoon focking bespeeld! Hij kan de tering krijgen, er klopt geen ene moer van wat hij allemaal zegt, ik dacht echt dat hij het meende.
Mijn plaat blijft hangen vanavond: Unanimiteit weg, probleem weg! Iemand eruit, wie dan ook.quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:12 schreef scanman01 het volgende:
Brian stemt Jaap er helaas nooit meer uit nu Amanda ook al tegen hem is
Oh, dat wordt het probleem niet. Ze wordt vooral veel te bazig voor Huub... Geef het 2 weken, dan begint ze hem de wet voor te schrijven.quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:13 schreef Soury het volgende:
Persoonlijk lijkt het me het beste dat Huub en Lieke lovers worden ASAP. Denk dat Huub na een haar na een paar dagen al compleet zat is. Ze is veel te sportief en gezond (niet roken en drinken)
voor Huubmans
ah, dat vind je appellerend aan Lieke: dat ze er de heletijd bevallig bij hangt.quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:11 schreef FdW het volgende:
[..]
3 mei Karel Appel
Karel Appel zei ooit tegen Sonja Barend: ''Tais toi, et sois belle''
No pun intended![]()
![]()
Dan krijg je niet alleen Huub gek maar ook Amanda en die twee zoeken dan zeker 'troost' bij elkaarquote:Op donderdag 3 mei 2007 01:11 schreef APK het volgende:
[..]
Lijkt mij niet goed voor de storyline.
Brian zou veel beter zijn om Huub gek te maken en aangezien Lieke alles doet om een BN-ertje te worden zie ik haar wel in staat om het -na enige subtiele hints van achter- met Brian aan te leggen.
Sterker nog, hij herhaald het nu nog een keer. Japio voelt zich zo gepakt door Huub !!!quote:
Ik gaf zijn woorden weer omdat ik denk dat Huub het inderdaad meende, en de indruk krijg dat Jaap zelf zijn glazen aan het ingooien is.quote:
Das toch hetzelfde effectquote:Op donderdag 3 mei 2007 01:16 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Oh, dat wordt het probleem niet. Ze wordt vooral veel te bazig voor Huub... Geef het 2 weken, dan begint ze hem de wet voor te schrijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |