Óf ze duikt met Huub het bed in en knoopt een kooirelatie met hem aan, óf ze duikt met Brian de koffer in... Either way, Huub is fucked als 'ie niet oppast.quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:03 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
Huub moet nog maar afwachten of zij wel zijn back up wordt.
Ik zie haar zo met Brian in bed duiken.
Goeie daar zat ze op dat feesie al gezellig tegen te loensenquote:
Alleen jammer dat ze nooit geleerd heeft rechtop te zittenquote:Op donderdag 3 mei 2007 01:06 schreef FdW het volgende:
Voor alle twijfelaars:
Lieke is niet alleen lief, intelligent, mooi en integer, maar ze heeft ook een goed gevoel voor humor.
Kortom de ideale vrouw, zeker ook in dit gedevalueerde programma.
http://www.tien.tv/web/show?id=54585&langid=43&aflid=12401&cfe=432453&ff=432453&progid=1923&show=truequote:Op donderdag 3 mei 2007 01:01 schreef Lobasca het volgende:
Iemand getaped? Anders moet ik strax mijn wekker zetten voor de ochtend-hh.
Hij zegt net dat als Lieke de kans zou krijgen ze in bed zou moeten duiken met Brian om hem zover te krijgen om Japio er morgen uit te stemmenquote:Op donderdag 3 mei 2007 01:06 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Óf ze duikt met Huub het bed in en knoopt een kooirelatie met hem aan, óf ze duikt met Brian de koffer in... Either way, Huub is fucked als 'ie niet oppast.
Ze verklapte het al over de Amanda gate van verleden week. Had ze ook al gezien. (was vanavond) Ze weet allesquote:Op donderdag 3 mei 2007 01:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, nu ze van 'SHE' weet móet ze idd wel internet hebben. Kán niet anders
Pfff... Ontslagen bij Tel-Sell?quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:06 schreef FdW het volgende:
Voor alle twijfelaars:
Lieke is niet alleen lief, intelligent, mooi en integer, maar ze heeft ook een goed gevoel voor humor.
Je slaat een beetje door denk ik, maar ze is wel de leukste vrouw die tot nu toe in de kooi heeft gezeten (vind ik).quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:06 schreef FdW het volgende:
Voor alle twijfelaars:
Tnx. Moet ik me daar wel tegen mijn principes in inloggen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:06 schreef APK het volgende:
[..]
www.degoudenkooi.tv ---> uitzending gemist.
Ja, dan kán het niet anders. Dat is het bewijsquote:Op donderdag 3 mei 2007 01:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze verklapte het al over de Amanda gate van verleden week. Had ze ook al gezien. (was vanavond) Ze weet alles![]()
OMG niet alleen Hupert blijkt zwaar wanhopigquote:Op donderdag 3 mei 2007 01:06 schreef FdW het volgende:
Voor alle twijfelaars:
Lijkt mij niet goed voor de storyline.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |