Netty is niet meer te redden.quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:59 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik ook. Wat doet die gozer daar nog ?!?!??? Ik weet nu ook wel zeker dat die strakke blik van de medicijnen is![]()
Benieuwd wat mama Netty nu denkt. Deze beelden had zij ook nog niet gezien op de streams....
Ha, die bouwvakker in drag wordt Huubs ondergang, mark my words. De enigen die hier voordeel uit behalen zijn Jaap en Brian...quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:00 schreef koemleit het volgende:
Huub zegt dat ie jaap niet meer nodig heeft nu ie Lieke heeft
Ze heeft geen internet ... Jaa dag !! Dat was hier al verzonnenquote:Op donderdag 3 mei 2007 01:02 schreef Sug4r het volgende:
SHE becomes HEL zegt Lieke
quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:59 schreef FuTilE het volgende:
Ja, hij zit wel constant te balen dat Huub zomaar een backup in de schoot geworpen krijgt, maar hij ziet volgens mij niet in dat komst van Lieke wel eens een grote blessing in disguise kan zijn...
Totdat ze erachter komt dat de anderen haar niet allemaal zo goed gezind zijn...quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:03 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Netty is niet meer te redden.
On Topic: Huub mag wel goed uitkijken met die Lieke. Zij weet echt goed wat ze doet Ben bang dat ze hele andere plannen met Huub heeft..
Die innerlijke beschaving van haar zal inmiddels via oa Hupert wel vergeven zijn van syfilis, genitale wratten,herpes genitales, gonorroe, chlamydia en meer van dat soort ongeinquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:28 schreef FdW het volgende:
[..]
Ook op deze foto is Lieke's innerlijke beschaving duidelijk herkenbaar.
Moet je echt doen. Is een aanrader voor alle streamers. De mooiste beelden worden ons onthouden.quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:01 schreef Veulen het volgende:
[..]
okee deze uitzending ga ik terug kijken
Alleen de aanwezigheid van Huub op Amanda was ook genoeg om Brian gek te maken, maar dat stopte hem ook niet om er een schepje bovenop te gooien.quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:00 schreef scanman01 het volgende:
Omdat alleen de aanwezigheid van Lieke als miljonair al genoeg is om Palma gek te maken.
Of met Nicolaas..quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:03 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
Huub moet nog maar afwachten of zij wel zijn back up wordt.
Ik zie haar zo met Brian in bed duiken.
www.degoudenkooi.tv ---> uitzending gemist.quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:01 schreef Lobasca het volgende:
Iemand getaped? Anders moet ik strax mijn wekker zetten voor de ochtend-hh.
Ja, nu ze van 'SHE' weet móet ze idd wel internet hebben. Kán niet andersquote:Op donderdag 3 mei 2007 01:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze heeft geen internet ... Jaa dag !! Dat was hier al verzonnen![]()
Óf ze duikt met Huub het bed in en knoopt een kooirelatie met hem aan, óf ze duikt met Brian de koffer in... Either way, Huub is fucked als 'ie niet oppast.quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:03 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
Huub moet nog maar afwachten of zij wel zijn back up wordt.
Ik zie haar zo met Brian in bed duiken.
Goeie daar zat ze op dat feesie al gezellig tegen te loensenquote:
Alleen jammer dat ze nooit geleerd heeft rechtop te zittenquote:Op donderdag 3 mei 2007 01:06 schreef FdW het volgende:
Voor alle twijfelaars:
Lieke is niet alleen lief, intelligent, mooi en integer, maar ze heeft ook een goed gevoel voor humor.
Kortom de ideale vrouw, zeker ook in dit gedevalueerde programma.
http://www.tien.tv/web/show?id=54585&langid=43&aflid=12401&cfe=432453&ff=432453&progid=1923&show=truequote:Op donderdag 3 mei 2007 01:01 schreef Lobasca het volgende:
Iemand getaped? Anders moet ik strax mijn wekker zetten voor de ochtend-hh.
Hij zegt net dat als Lieke de kans zou krijgen ze in bed zou moeten duiken met Brian om hem zover te krijgen om Japio er morgen uit te stemmenquote:Op donderdag 3 mei 2007 01:06 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Óf ze duikt met Huub het bed in en knoopt een kooirelatie met hem aan, óf ze duikt met Brian de koffer in... Either way, Huub is fucked als 'ie niet oppast.
Ze verklapte het al over de Amanda gate van verleden week. Had ze ook al gezien. (was vanavond) Ze weet allesquote:Op donderdag 3 mei 2007 01:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, nu ze van 'SHE' weet móet ze idd wel internet hebben. Kán niet anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |