Ik was de Sound of Music al zat voordat ik geboren was.quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:04 schreef mcDavid het volgende:
En het moment is daar gekomen dat ik de Sound of Music (even) zat ben.
Maar jij was dan ook uberhaupt al 'zat' voor je geboren was.quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:40 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik was de Sound of Music al zat voordat ik geboren was.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:47 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Maar jij was dan ook uberhaupt al 'zat' voor je geboren was.
Hùùù! Mensen!quote:Op donderdag 3 mei 2007 07:07 schreef Q. het volgende:
Mensen. En dergelijke.
Als ik schoonmaker was zou ik het ook liever ná het werk doen!quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:23 schreef Misstique het volgende:
Tof, die schoonmaakster die elke donderdagochtend mijn kantoor schoonmaakt en duidelijk niet doucht voor het werk. Het stinkt hier weer gruwelijk naar oud zweet..
Sorry.quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:23 schreef Misstique het volgende:
Tof, die schoonmaakster die elke donderdagochtend mijn kantoor schoonmaakt en duidelijk niet doucht voor het werk. Het stinkt hier weer gruwelijk naar oud zweet..
Als ik haar was zou ik het zowel voor als na het werk doen, de geur die ze verspreidt is niet te harden namelijk.quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:27 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Als ik schoonmaker was zou ik het ook liever ná het werk doen!
Helaas zijn niet alle vrouwen zo proper als jijquote:Op donderdag 3 mei 2007 09:30 schreef Misstique het volgende:
[..]
Als ik haar was zou ik het zowel voor als na het werk doen, de geur die ze verspreidt is niet te harden namelijk..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |