abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48972995
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 22:04 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

is dit een serieuze post?
Ja dat is een serieuze post
Hier op het etiket staat 100ml Antizweet 20%Alum Chloride
Dus dit is echt geen gein, daar vindt ik het niet de tijd voor
Zeker niet als je extreem veel zweet
Only the dead have seen the end of the war - Plato
pi_48979666
Zelf vind ik vooral die deo van Clarins erg goed helpen tegen zweten. En hij ruikt lekker
  donderdag 3 mei 2007 @ 21:16:47 #28
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_48980013
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 17:55 schreef klotezooi het volgende:

[..]

ja god had zweten nooit oeten uitvinden. dan maar veel plassen.

mijn moeder heeft volgens mij nog nooit gezweet en moet om de haverklap plassen. misschien is er een verband?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_48980041
Vandaag bij de DA gekeken voor de Syneo en eventueel de Rox. Rox hadden ze niet, Syneo wel, maar nog niet misschien dat ik ¤18.99 voor zo'n klein flesje ga betalen.
  donderdag 3 mei 2007 @ 21:18:48 #30
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_48980113
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 21:17 schreef The_Voice_Within het volgende:
Vandaag bij de DA gekeken voor de Syneo en eventueel de Rox. Rox hadden ze niet, Syneo wel, maar nog niet misschien dat ik ¤18.99 voor zo'n klein flesje ga betalen.
ja het is duur. maar zoals eerder gezegd, de prijs waard. je doet er een jaar mee of langer, omdat je het niet dagelijks moet en mag gebruiken.

daarmaast elke dag roc-stick onder je oksels en je hebt echt geen gezweet. hooguit een beschaaft, gebruikelijk plekje als je je inpsant.

ik ben gewoon droog bij zware presentaties. wonderbaarlijk.

misschien is het wél per persoon verschillend.
pi_48982794
Ik ken alleen die lotion van Odorex. Volgens mij schroeit dat gewoon je oksels dicht
pi_48983047
Mocht er iemand uit de prov Zeeland komen en die het wil proberen
Kom maar langs en dan kan je het flesje gratis mee nemen
Ik ben er dank zij dit spul vanaf en kan nu met normale deo het opvangen
Only the dead have seen the end of the war - Plato
pi_48983877
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 21:18 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ja het is duur. maar zoals eerder gezegd, de prijs waard. je doet er een jaar mee of langer, omdat je het niet dagelijks moet en mag gebruiken.

daarmaast elke dag roc-stick onder je oksels en je hebt echt geen gezweet. hooguit een beschaaft, gebruikelijk plekje als je je inpsant.

ik ben gewoon droog bij zware presentaties. wonderbaarlijk.

misschien is het wél per persoon verschillend.
Hmm, als je er zolang mee doet, is het natuurlijk een ander verhaal... Misschien toch maar eens proberen. Ik dacht omdat het zo'n klein flesje was, dat je er zo doorheen bent. De Roc hadden ze overigs niet, van het weekend eens even in de stad opzoek gaan.
  donderdag 3 mei 2007 @ 23:08:15 #34
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_48985300
Odorex werkt op zich ook wel enorm goed.. alleen werkt al die troep maar tijdelijk
Vampire Romance O+
pi_48985395
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 23:08 schreef MouseOver het volgende:
Odorex werkt op zich ook wel enorm goed.. alleen werkt al die troep maar tijdelijk
botox dan
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  zaterdag 9 juni 2007 @ 12:38:07 #36
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_50265559
ik heb weer een stickje gekocht. het is echt heel erg goed spul.
  zaterdag 9 juni 2007 @ 12:43:04 #37
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_50265688
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 12:38 schreef zoalshetis het volgende:
ik heb weer een stickje gekocht. het is echt heel erg goed spul.
Hoe heet dat spul precies, want zo'n stick is van roc?
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
  zaterdag 9 juni 2007 @ 12:45:56 #38
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_50265785
"roc belooft het mij met keops!"

stick die keops heet dus. van roc.
  zaterdag 9 juni 2007 @ 13:40:25 #39
177846 colette
kloon van conleche
pi_50267341
Ik heb ook de roc, maar dan een spray, ben niet zo dol op sticks. Dat alum.chloryde is ook een bestanddeel erin. Ik ben het ooit gaan gebruiken omdat Roc zo'n beetje de enige is zonder parfumlucht. Als ik nl. een parfum lucht wil doe ik wel parfum op.
Over de Roc ben ik heel tevreden, maar laatst kreeg ik een mailtje van iemand waarin dat alum.chloryde in verband wordt gebracht met borstkanker. De theorie is dat de gifstoffen zich nu ophopen in je lymfeklieren, omdat het zweet er nu niet meer uitkan. Ben nu ietwat confuus en weet niet of ik het nog moet bllijven gebruiken. Weet iemand een deo zonder parfum en zonder dat alum.chloryde?
pi_50268015
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 13:40 schreef colette het volgende:
Ik heb ook de roc, maar dan een spray, ben niet zo dol op sticks. Dat alum.chloryde is ook een bestanddeel erin. Ik ben het ooit gaan gebruiken omdat Roc zo'n beetje de enige is zonder parfumlucht. Als ik nl. een parfum lucht wil doe ik wel parfum op.
Over de Roc ben ik heel tevreden, maar laatst kreeg ik een mailtje van iemand waarin dat alum.chloryde in verband wordt gebracht met borstkanker. De theorie is dat de gifstoffen zich nu ophopen in je lymfeklieren, omdat het zweet er nu niet meer uitkan. Ben nu ietwat confuus en weet niet of ik het nog moet bllijven gebruiken. Weet iemand een deo zonder parfum en zonder dat alum.chloryde?
Alum. Chloryde is juist het werkende bestanddeel van het tegenhouden van zweet. Dat zit in al die zware anti zweet deo's als syneo en odorex extra dry en deoleen. Qua gevaar voor de volksgezondheid durf ik het niet te zeggen.
  zaterdag 9 juni 2007 @ 14:06:55 #41
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_50268094
ik gebruik een roller van deoleen, maar het duurt zolang voor het opdroogt
syneo5 vind ik aardig aan de prijs, werkt het echt goed?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_50268272
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 17:55 schreef klotezooi het volgende:

[..]

Ik heb ooit hetzelfde gehad van de dokter. Werkte perfect, voor een halfjaar. Toen stonk ik weer naar oude man. Ik eet nu minder knoflook, douche met dat pH-neutrale spul (niet Sanex ) en gebruik Nivea anti-transpirant. Dat werkt voor nu weer goed.

Ga even naar de Roc keops kijken, ik moet toch weer van merk overstappen. Die stomme deo's werken altijd maar een paar maanden.
pi_50268330
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 13:40 schreef colette het volgende:
Over de Roc ben ik heel tevreden, maar laatst kreeg ik een mailtje van iemand waarin dat alum.chloryde in verband wordt gebracht met borstkanker. De theorie is dat de gifstoffen zich nu ophopen in je lymfeklieren, omdat het zweet er nu niet meer uitkan. Ben nu ietwat confuus en weet niet of ik het nog moet bllijven gebruiken.
Volgens mij was dat een hoax. Heel veel mailtjes over gehad toen, en later berichten dat het niet waar was.
  zaterdag 9 juni 2007 @ 14:52:19 #44
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_50269529
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 14:13 schreef Cacao het volgende:

[..]

Volgens mij was dat een hoax. Heel veel mailtjes over gehad toen, en later berichten dat het niet waar was.

laten we het hopen...
  zaterdag 9 juni 2007 @ 14:54:11 #45
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_50269604
quote:
Geen relatie tussen gebruik deodorant / anti-transpirant en borstkanker

Amsterdam - 15 mei 2007 (oorspronkelijk bericht 5 maart 2004)
Sinds 2004 verschijnen berichten in de media en in rondzend e-mails dat deodorant borstkanker kan veroorzaken. KWF Kankerbestrijding beantwoordt hierover wekelijks tientallen e-mails en telefoontjes. Het gaat om berichten naar aanleiding van onderzoeken van o.a. Darbre (2004). In deze onderzoeken wordt gezegd dat bestanddelen als parabenen en aluminium chloorhydraat, schadelijk kunnen zijn en zelfs borstkanker kunnen veroorzaken. Deze berichten zijn niet juist.
bron
pi_50273826
En waar zou het moeten liggen? Ben bij Kruidvat en Etos geweest maar heb niks gevonden?
pi_50274057
Ik heb de afgelopen week de SyNeo5 gekocht, en ik kan niet echt zeggen dat het werkt...
  zondag 10 juni 2007 @ 08:50:39 #48
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_50290851
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 17:26 schreef heaven7 het volgende:
En waar zou het moeten liggen? Ben bij Kruidvat en Etos geweest maar heb niks gevonden?
bij mijn kruidvat in de van woustraat (amsterdam) hebben ze het liggen.
pi_50292205
Bij de deo's gewoon?
  zondag 10 juni 2007 @ 11:24:48 #50
177846 colette
kloon van conleche
pi_50292339
quote:
Op zondag 10 juni 2007 11:17 schreef heaven7 het volgende:
Bij de deo's gewoon?
Ik weet niet of je de roc bedoelt of die andere, maar de roc staat niet bij de deo's, maar bij alle andere roc producten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')