Niet zo lang, ik schat een uurtje of zo (moet er wel bij zeggen dat mijn topografie errug slecht is). Valkenswaard is leuk! Je moet zeker gaan stappen als je komt!quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:56 schreef Enchanter het volgende:
tvp , ga 8 juni naar Valkenswaard (Centreparcs)
Hoelang is het rijden vanaf Valkenswaard naar Brussel ?
Iedereen hier is nog bij aan het komen van de koninginnedag denk ik, hihi. Hoewel, de terrasjes zitten meestal toch wel vol!quote:Op donderdag 3 mei 2007 07:24 schreef JamesBrowny het volgende:
Wij zijn gister in Valkenswaard geweest, was weinig te doen!
Wel een heerlijke dame blanche gehad.
En best veel van de huldiging van psv waar toch heel wat mensen uit vwaard heen zijn geweest.quote:Op donderdag 3 mei 2007 07:29 schreef Tezz het volgende:
[..]
Iedereen hier is nog bij aan het komen van de koninginnedag denk ik, hihi. Hoewel, de terrasjes zitten meestal toch wel vol!
Nou ja, wij waren eerst wat gaan eten bij de Griek(niet mijn eerste keus, maar goed)en daarna pas op een terrasje gaan zitten, dat was om een uur of 11 denk ik, best laat dus.quote:Op donderdag 3 mei 2007 07:29 schreef Tezz het volgende:
[..]
Iedereen hier is nog bij aan het komen van de koninginnedag denk ik, hihi. Hoewel, de terrasjes zitten meestal toch wel vol!
Bij de griek is het in ieder geval altijd druk! Als je van dat soort eten houdt moet je echt eens tapas gaan eten bij Zinnin op de Frans van Besstraat. Heerlijk !quote:Op donderdag 3 mei 2007 08:03 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Nou ja, wij waren eerst wat gaan eten bij de Griek(niet mijn eerste keus, maar goed)en daarna pas op een terrasje gaan zitten, dat was om een uur of 11 denk ik, best laat dus.
Meeste mensen zullen wel op tijd naar bed gegaan zijn(werk, school enzo)
Ik moet nog naar bedquote:Op donderdag 3 mei 2007 07:59 schreef Tezz het volgende:
Wat zijn wij vroeg wakker zeg. Het zou verboden moeten worden, hihi.
Like me...quote:Op donderdag 3 mei 2007 07:42 schreef DaMook het volgende:
[..]
En best veel van de huldiging van psv waar toch heel wat mensen uit vwaard heen zijn geweest.
het was wel lekker, maar ik houd meer van wat minder vlees.quote:Op donderdag 3 mei 2007 08:13 schreef Tezz het volgende:
[..]
Bij de griek is het in ieder geval altijd druk! Als je van dat soort eten houdt moet je echt eens tapas gaan eten bij Zinnin op de Frans van Besstraat. Heerlijk !
Ik kon helaas niet, maar had echt wel willen gaan. Hoop vrienden zijn ook geweest, vonden het allemaal erg gaaf.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:13 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
Like me...
Echt 1 groot feest.
was t topic kwijt...
quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:34 schreef Emme-r-tje het volgende:
het lijkt er op dat het weer stil aan het worden is hier.......
Vanavond is in de orient het bier maar 50 cent omdat peer (de eigenaar) jarig isquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:34 schreef Emme-r-tje het volgende:
het lijkt er op dat het weer stil aan het worden is hier.......
Oe! En dat zeg je nu pas!!!!!!!!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:25 schreef DaMook het volgende:
[..]
Vanavond is in de orient het bier maar 50 cent omdat peer (de eigenaar) jarig is.
Ja vanavond dusquote:
hmmmm en ik lees het weer eens telaatquote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:05 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja vanavond dus. Weet het ook pas sinds het smsje gisteren
.
Terrasjes weer!!!quote:
had je maar in een flat moeten gaan wonenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:30 schreef Tezz het volgende:
[..]
Terrasjes weer!!!
(maar helaas was het voor mij in-de-tuin-werk-weer. Kloteklus, maar het moest gebeuren...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |