Zorg er wel voor dat je opzegging goed aankomtquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:25 schreef MdMa98 het volgende:
tnx voor je reactie : noteer het, kan nml opzeggen vóór ik de proefperiode inga. Hoeven ze ook geen digitale meters te installeren
Enige positieve verhalen krijg je denk ik als je hun klantenservice beltquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:40 schreef MdMa98 het volgende:
tnx reactie nr 2. Allemaal niet echt positief.. Zal bij ontvangst van het pakket direct telefonerenOf er moeten nog positieve reacties bestaan?
denk dat je max 30 euro op jaarbasis moet rekenenquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:41 schreef MdMa98 het volgende:
nah er vliegen bedragen van 150,- per jaar voorbij maar in werkelijkheid is dat altijd stukken minder. ben zelf nog wel iets realistisch:P
jij woonde toch zo'n beetje bij mij "om de hoek",quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:00 schreef MdMa98 het volgende:
Stond zojuist een miep voor de deur met informatie over oxxio. Elke besparing welkom natuurlijk. Energie-direct is de goedkoopste dat wel. Via kennis vernomen dat via ED niet altijd alles vlekkeloos verloopt.
Nu krijg ik een informatiepakket opgestuurd. Leuk en aardig natuurlijk.
Iemand die zijn ervaringen met oxxio zou kunnen vermelden vóórdat ik op de 3 maanden proefperiode in ga?
Alle ervaringen en offtopic gelul welkom![]()
Ben verhuisd naar alkmaar, iets verder dus geen idee of ze lang komen bij jequote:Op donderdag 3 mei 2007 13:17 schreef BoukeF het volgende:
[..]
jij woonde toch zo'n beetje bij mij "om de hoek",
bah, dan komen die smerige oxxio (durion) mensen ook bij mij aanbellen,
gewoon behandelen alas jahova's en zeker niks bij afsluiten.
gelijk terug sturen dat vieze pakketje.
scheelt dat ik meestal toch niet thuis ben op langs-de-deur-kom-tijden.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:15 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Ben verhuisd naar alkmaar, iets verder dus geen idee of ze lang komen bij je
Let er wel op dat wanneer je erna zou willen switchen naar een andere leverancier, 9 van 10 niks kunnen met de "digitale meter" van Oxxio, omdat alleen Oxxio die af kan lezen. Moet je weer een nieuwe meter laten plaatsen. Duur grapje.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:25 schreef MdMa98 het volgende:
tnx voor je reactie : noteer het, kan nml opzeggen vóór ik de proefperiode inga. Hoeven ze ook geen digitale meters te installeren
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |