Vijf kilo. Ergens in februari zat ik op 83, en ineens was het weer 85,5.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:04 schreef Claudia_x het volgende:
Hoeveel moet je kwijt? (Of wil je dát niet kwijt?)
Foto.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:07 schreef dwerg het volgende:
[..]
Vijf kilo. Ergens in februari zat ik op 83, en ineens was het weer 85,5.
Dit is echt teveel informatie.
Vijf kilo, daar hoef je je toch niet voor te schamen!quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:07 schreef dwerg het volgende:
[..]
Vijf kilo. Ergens in februari zat ik op 83, en ineens was het weer 85,5.
Dit is echt teveel informatie.
Die vijf kilo zit vooral op m'n kont.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:10 schreef Claudia_x het volgende:
Vijf kilo, daar hoef je je toch niet voor te schamen!
En dan die tafel erachter, met cijfers en een oma. Wtf?quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:24 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Ik sta zelf nooit met een fluitje in mijn mond en mijn hand omhoog bij het zwembad. Rare mensen, die homo's.
Je denkt toch niet dat ik een foto van mijn kont ga maken he?quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:23 schreef Lienekien het volgende:
Ja, zo zien we het nog niet!
Da's nou al de tweede keer dat ik niks snap van je post.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Je voelt je er vast heerlijk bij thuis, bij die rare mensen.
In mijn huis wonen alleen heteroseksuelen. Maar mijn buurjongen luistert wel naar Avril Lavigne, dus... Tsja.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Je loopt zelf met open ogen in die fuik.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:24 schreef dwerg het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik een foto van mijn kont ga maken he?
quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:24 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Rare mensen, die homo's.
Met andere woorden, ik vind Pope ook raar. Raarder dan homo's.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Deze wilde ik nog even quoten.quote:Op woensdag 2 mei 2007 08:52 schreef Gellius het volgende:
Men schaamt zich voor ons richtingsloze gezwets. En terecht.
quote:
Ik nomineer deze voor de dagprijs.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:01 schreef dwerg het volgende:
Ik wil minder dan 80 kilo wegen, maar daar zijn andere topics voor.
Ik vind het te laat om recepten uit te gaan wisselen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:28 schreef Claudia_x het volgende:
Weet iemand nog een lekker recept voor lamsrack?
Dat geloof ik onmiddellijk. Maar ik snap niet hoe iemand tot een melodie komt. Ik sta daar paf van. Vol bewondering hoor. Maar vooral perplex. Ik snap het niet. Net als schilderen dus eigenlijk.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Muziek is ook lijntjes, eigenlijk. Alle akkoordschema's, intervallen, toonwaarden, maatsoorten, ritmes, het zijn niet "zomaar" wat dingetjes.
Dat heb ik ook heel erg.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:32 schreef Gellius het volgende:
[..]
Dat geloof ik onmiddellijk. Maar ik snap niet hoe iemand tot een melodie komt. Ik sta daar paf van. Vol bewondering hoor. Maar vooral perplex. Ik snap het niet.
Alhoewel, één keer liep ik in een waanzinnige bui over straat en ik fluitte maar wat af en rond. Twee jongedames reden op een gegeven moment langzaam me voorbij en ik hoorde ze iets zeggen over de rattenvanger van hamelen. Waarschijnlijk was dit of deel van mijn waanzin, of waren ze bijzonder cynisch, maar ik vond het toendertijd toch een leuk idee. De rattenvanger van hamelen.quote:
Ik heb een leuke documentaire gezien waarin Paul Weller met gitaar op schoot demonstreert hoe dat bij hem werkt.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:32 schreef Gellius het volgende:
[..]
Dat geloof ik onmiddellijk. Maar ik snap niet hoe iemand tot een melodie komt. Ik sta daar paf van. Vol bewondering hoor. Maar vooral perplex. Ik snap het niet. Net als schilderen dus eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |