quote:Op zondag 6 mei 2007 22:08 schreef Beschouw het volgende:
Eddie en Axel Merckx, maar die konden alleen maar fietsen
Talentloze stakkersquote:Op zondag 6 mei 2007 22:08 schreef Beschouw het volgende:
Eddie en Axel Merckx, maar die konden alleen maar fietsen
Was bondscoach van Italië als ik me niet vergis ja, dacht midden of eind jaren '90.quote:Op woensdag 19 september 2007 18:29 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
de vader van Paolo Maldini is/was toch bondscoach?
quote:Zo vader zo zoon: Romeo bends it like David
Zinedine Zidane's zoon Enzo maakt pirouettes met de bal, Romarinho - jawel een zoon van Romario - houdt van doelpunten maken. Niets vreemds dus dat Romeo Beckham op zijn vijfde al een aardige vrije trap in huis heeft.
De paparazzi die Beckham senior altijd omringen, legden de overeenkomsten feilloos vast. Romeo Beckham voetbalde in Los Angeles en pa keek trots toe. De Mail Online kwam met de scoop.
Er zit 28 jaar verschil tussen vader en zoon maar de overeenkomsten zijn enorm. Romeo kopieerde ogenschijnlijk al David Beckhams vrije trap tegen Griekenland, met welk doelpunt Becks Engeland in de laatste minuut naar het WK 2002 schoot.
Zelfs de tegenstanders droegen vrijwel identieke shirts. Is hier sprake van een gelikte publiciteitsstunt, of van een voor de Engelsen hoopgevend voorteken?
Jr. is geloof ik met zo'n beetje elke club waar hij gespeeld heeft gedegradeerdquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 07:38 schreef Keltie het volgende:
Hans Kraay Sr. en Hans Kraay Jr.
Beide van die verdedigende rotsen in de branding
RKC niet gelukt? jammerquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:46 schreef sjimz het volgende:
Kiprich Jr. heeft wat minder geluk met een club zoeken in tegenstelling tot zijn cultheld vader.
Recordhouder rode kaarten was hij toch ook ofzo?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:44 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
Jr. is geloof ik met zo'n beetje elke club waar hij gespeeld heeft gedegradeerd
Dan moet je Mikel Alonso niet vergeten he!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:15 schreef Fides het volgende:
Miguel Ángel "Perico" Alonso & Xabi Alonso
En zo heb je Cees Paauwe en Patrick Paauwe (broers) die op hun beurt weer verre familie van Bas Paauwe schijnen te zijn.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:24 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Vasili Frolov (Dynamo Moskou) is kleinzoon van... Lev Yashin.
Originele voornamen ookquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:38 schreef Keltie het volgende:
[..]
En zo heb je Cees Paauwe en Patrick Paauwe (broers) die op hun beurt weer verre familie van Bas Paauwe schijnen te zijn.
Bas had dan ook nog wat broers die voor Feijenoord uitkwamen: Jaap, Arie en Jan Paauwe.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |