Die zijn geadopteerd inderdaad...dus de genen hebben ze van een ander. Brett Wright is wel een zoon van Ian, en die schijnt een sterspeler in de jeugd van Reading te zijn.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:54 schreef sjimz het volgende:
Dan heb je ook nog min of meer Shaun&Bradley Wright Phillips en Ian Wright!
Daarom zei ik ook min of meerquote:Op donderdag 3 mei 2007 09:13 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Die zijn geadopteerd inderdaad...dus de genen hebben ze van een ander. Brett Wright is wel een zoon van Ian, en die schijnt een sterspeler in de jeugd van Reading te zijn.
bron is Wikipedia.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:45 schreef Bos81 het volgende:
[afbeelding]
Kon helaas niet zo snel een foto van Jan in actie vinden.
geweldig verhaal natuurlijk! wie zou hem dat na kunnen zeggen?quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:52 schreef I.R.Baboon het volgende:
Teddy Sheringham zegt dat ie pas gaat stoppen als ie met z'n zoon gespeeld heeft.
mooi afscheid en debuutquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:29 schreef methodmich het volgende:
En natuurlijk Eidur Smari Gudjohnsen, die bij zijn debuut voor IJsland zijn vader Arnar kwam vervangen. Voor Arnar was het zijn laatste duel.
Volgens mij speelt Weah jr bij AC Milan, dus dan kun je wel een balletje trappenquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:09 schreef sjimz het volgende:
Hoe is George Weah jr eigenlijk?
[afbeelding]
Maar hij is ondertussen toch al 19 of 20, waarom hoor je er niet zo veel van?quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:14 schreef Deepad het volgende:
[..]
Volgens mij speelt Weah jr bij AC Milan, dus dan kun je wel een balletje trappen![]()
Milanquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:43 schreef DANILXL het volgende:
cudicini sr. (as roma geloof ik)
Geen ideequote:Op donderdag 3 mei 2007 10:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar hij is ondertussen toch al 19 of 20, waarom hoor je er niet zo veel van?
Ik weet wel dat hij in het USA -20 team heeft gezeten.
America FCquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:27 schreef sjimz het volgende:
Zou PSV hem al gescout hebben?
Het zoontje van Romario!
Hij is minstens even klein![]()
USA?quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar hij is ondertussen toch al 19 of 20, waarom hoor je er niet zo veel van?
Ik weet wel dat hij in het USA -20 team heeft gezeten.
helaas niet met de kwaliteiten van zijn vader, hij speelt toch nog steeds? bij shakthar donetsk?quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:07 schreef Sensation89 het volgende:
Deze mag niet ontbreken natuurlijk:
[afbeelding]
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |