Leugens!quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:11 schreef Chowi het volgende:
Hoi, ik leef!
Bewijs maar eens dat ik niet leef dan, verdulleme.quote:
FOK!kers hebben geen leven, opgelost, slotjequote:Op woensdag 2 mei 2007 12:20 schreef Chowi het volgende:
[..]
Bewijs maar eens dat ik niet leef dan, verdulleme.
Ja die in mn gezicht hoorquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:34 schreef Jarno het volgende:
Whehe, je zei lip.
tmiquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja die in mn gezicht hoor![]()
Niet tussen mn benen.. Die is net gestopt met bloeden![]()
quote:
Waaromquote:
Soms ben je gewoon blij met kleine dingenquote:
Ik zag het net ook in de spitsquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:57 schreef HeatWave het volgende:
Wat is dat opeens de laatste weken dat half Nederland begint te jammeren over chemtrails? Er loopt opeens een soort brieven reeks in de Spits etc.
"afgelopen Zondag was het zo druk in de lucht! Echt, er moet iets aan de hand zijn, dit kan niet normaal zijn! Mensen wordt wakker!!"
Nee, dat heeft echt NIETS te maken met het begin van de Mei vakantie en een druk Schiphol hoor...
Dit soort mensen mogen stemmen en kinderen krijgen..
Ze sproeien van alles over ons heen hoor. Echt waar!!!!quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:08 schreef HeatWave het volgende:
Het is echt vorige week ergens begonnen. Kijk, hier op FOK! had je die josti;s al jaren, en om dat gesticht hebben we een TRU hekje gezet.
Maar blijkbaar is het hot ofzo. Echt, dat mens is te dom om te schijten, begin van een vakantieperiode en je dan afvragen waarom het zo druk is in de lucht.
Laten we samen even een leuke brief cq reactie in elkaar flansen en die naar de Spits sturen. Kennen we lachen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:08 schreef HeatWave het volgende:
Het is echt vorige week ergens begonnen. Kijk, hier op FOK! had je die josti;s al jaren, en om dat gesticht hebben we een TRU hekje gezet.
Maar blijkbaar is het hot ofzo. Echt, dat mens is te dom om te schijten, begin van een vakantieperiode en je dan afvragen waarom het zo druk is in de lucht.
Lijkt me echt een heel goed plan!quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:12 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Laten we samen even een leuke brief cq reactie in elkaar flansen en die naar de Spits sturen. Kennen we lachen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |