quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:58 schreef murp het volgende:
is dat zo'n lan spektakel?
Anders probeer je eerst een weekend ofzo?quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:03 schreef MasthaX het volgende:
is ook hardstikke duur toch? Ik zou iig wel een keer willen gaan
ik zit thuis meer achter de pc dan op campzone!quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:34 schreef heus het volgende:
ook wel zoiets ja.. maar ik vind het ook minder dat dat sixflags er niet meer naaststaat.. 11dagen achter PC rotten is iets te veel..
Klinkt helemaal te gekquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:43 schreef Berenanus het volgende:
[..]
ik zit thuis meer achter de pc dan op campzone!
Bier! Vrienden! Muziek! Nieuwe mensen leren kennen! en dan sochtends met je brakke hoofd een of ander potje Warcraft3 Towerdefence doen![]()
Aaah, herinneringenquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:43 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Bier! Vrienden! Muziek! Nieuwe mensen leren kennen! en dan sochtends met je brakke hoofd een of ander potje Warcraft3 Towerdefence doen![]()
dit jaar voor het eerst in Oirschotquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:21 schreef MeneerMuis het volgende:
Sinds wanneer is de locatie veranderd?
Ik was nog een aantal jaar terug daar op het terrein van Six Flags![]()
ja je hebt helemaal gelijkquote:
quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:43 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Dat was rond een uurtje of 8 s ochtendsquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:49 schreef Berenanus het volgende:
Zo zag onze tent er vorig jaar uit:
[afbeelding]
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |