Ik wist dat ik vanochtend om 10 uur rijles zou hebben, dus ik had de wekker om 9 uur gezet. Zo kon ik daarvoor nog even pinnen en wat redbull halen, omdat mijn rij-instructeur zeurt over m'n concentratie. Zo gezegd, zo gedaan dus. Ik ging naar bed, maar ik kon totaal niet slapen, ik weet niet waarom maar het ging gewoon niet. Ik heb dus tot 4 uur een beetje TV gekeken (Comedy central
![]()
) en naar mn IPod geluisterd. Ik balen, want ik wist dat ik nu dus maar 5 uur slaap zou hebben.
Ik word dus vanochtend wakker en voelde me ontzettend brak. Ik opgestaan, gedoucht (hielp niet) en op de fiets gestapt naar het centrum. Nadat ik gepint had, wilde ik dus even ergens red bull halen, maar wat bleek nou, er was niets open! Ik dacht: huh?!
![]()
, maar goed, helaas, dan maar aan de koffie thuis.
Thuis gekomen wierp ik een blik op de klok en die vertelde mij dat het pas 6 uur was! Ik dacht: laat dit alstjeblieft niet waar zijn, maar helaas bevestigde mijn telefoon het. Ik had dus maar 2 uur geslapen!
Ik balen als 6 stekkers en 5 contactdozen, maar toch maar terug naar bed gegaan, want die 2,5 uurtjes kon ik goed gebruiken.
Om 9 uur werd ik dus zoals geplant weer wakker. Ik liep naar beneden, maakte wat crackers en ging aan de koffie. 4 bakken extra sterke koffie met dextro erin verkruimeld wel te verstaan.
Om 10 over 10 was mijn rij-instructeur nog steeds niet hier. Toen bekroop mij een angstig gevoel..
Ik pakte mijn leskaart erbij en ja hoor!!
03-05-'07 10:00. GODDAMMIT!!!!!!!! Ik heb dus morgen rijles!
Nu zit ik hier (20 minuten later
![]()
). Nog te rillen van het weinige slaap en koffie die bijna mn neus uitstroomt. Al dit bovenstaande voor niets dus, terwijl ik nu nog in mn nest had kunnen liggen..
Klacht: zelf te scheel zijn om fatsoenlijk op je leskaart te kijken en jezelf daardoor keihard pwnen..
[ Bericht 0% gewijzigd door EdAtTheBar op 02-05-2007 11:22:32 ]