Nee helaas, die heb ik er niet bij..quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:16 schreef Dapa het volgende:
grappig voor op de pc eventueel, heb je er ook speakers bij te koop?
Dat heeft mijn voorkeur boven verzenden/brengen (sorry div-er).quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:17 schreef TeleluvR het volgende:
Zaterdag ben ik in de buurt van Eindhoven, wil em dan wel komen ophalen... (tvp)
Ik zal vanavond even bellen of degene waar ik dan op visite ben, bereidt is om even op en neer te rijden voor me...quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:30 schreef Erik het volgende:
[..]
Als je het zeker weet en hem zaterdag op wil komen halen voor 25 euro hoor ik het graag van je.
quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:30 schreef Erik het volgende:
[..]
Dat heeft mijn voorkeur boven verzenden/brengen (sorry div-er).
Geen vervoer...quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:31 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik zal vanavond even bellen of degene waar ik dan op visite ben, bereidt is om even op en neer te rijden voor me...
Sorry TeleluvR, maarre, TNT werkt altijd.quote:
Ik gun je de versterker, maar als ik op internet zoek is het gewicht 11.7kg en kost het versturen volgens de TNT site ¤ 11,95. Dan moet ik ook nog het pakket goed verpakken met opvulmiddel wat ik moet kopen, dan kan ik hem dus beter voor 25 euro af laten halen...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:46 schreef div-er het volgende:
Hey Erik, doosje bij de supermarkt (mijn part een bananendoos), wat opvulmiddel, tot 10 kilo, en ik maak 35 euro op voorhand over. Deal? Mail me op sirian AT dds PUNT nl
(en waarom ik deze zo graag wil hebben? ik heb deze hele set van Kenwood alleen is mijn versterker defect, dus deze zou leuk als vervanging zijn).
Oke, graag vandaag nog even wetenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:09 schreef Catch22- het volgende:
Ja, misschien wel. Denk er even over na (tis nogal een stukje karren naar Eindhoven vanaf hier (hier = Zwolle)
Mocht Catch22- er vanaf zien of vandaag niets meer laten weten dan mag je hem op komen halen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:43 schreef BOKA het volgende:
Ik kan hem vrijdag op komen ophalen voor 25 euro.
Hij is dus voor jou, PM me maar even voor de afhandelingquote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:43 schreef BOKA het volgende:
Ik kan hem vrijdag op komen ophalen voor 25 euro.
done.quote:Op woensdag 9 mei 2007 08:50 schreef Erik het volgende:
[..]
Hij is dus voor jou, PM me maar even voor de afhandeling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |