quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Vrouwen
Noem je ze te licht, zetten ze er zelf 21 kilo op
Geef het door danquote:Op woensdag 2 mei 2007 18:35 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
altijd he jeweett0gh
zainab wil jouw em es en hihi
ja, dat heb je met die oosterlingen, die zijn altijd heul erg kortquote:Op woensdag 2 mei 2007 18:41 schreef zainabber het volgende:
[..]
ik ben nog redelijk lang voor n koelie hoor
de meeste komen niet verder dan 1,65, en aangezien ik doorgroei tot mn 21e zal k iets van 1,75 worden > relatief lang
kom onlinequote:
1,75 is heul niet kort.quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:43 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ja, dat heb je met die oosterlingen, die zijn altijd heul erg kort
waarom eigenlijk ?![]()
ik kan waarschijnlijk mijn kop op die van jouw leggenquote:
ja maar jij bent gewoon abnormaal langquote:Op woensdag 2 mei 2007 18:45 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik kan waarschijnlijk mijn kop op die van jouw leggen
wat een niveau...quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:52 schreef zainabber het volgende:
jawel. altijd 1 x meer jawel dan jij nee zegt,
dus ik win
nee, want ik heb nogsteeds altijd gelijkquote:Op woensdag 2 mei 2007 18:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
wat een niveau...
alles wat ik zeg keer oneindig
wat je zegt ben jezelf!
met je kop door de helft, met je kop door de muur ... ladlalalaldaaaadidaquote:Op woensdag 2 mei 2007 18:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
wat een niveau...
alles wat ik zeg keer oneindig
wat je zegt ben jezelf!
ja laten we ze maar even laten zien hoe terroriserend wij kunnen zijn!quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:10 schreef enter het volgende:
Alles goed zainabbjee, zijn de mannen hier nog een beetje aardig voor je?
anders gaan we ze even flink terroriseren![]()
Voor de mannenquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:12 schreef zainabber het volgende:
[..]
ja laten we ze maar even laten zien hoe terroriserend wij kunnen zijn!![]()
ik ben 1.94 mquote:Op woensdag 2 mei 2007 18:41 schreef zainabber het volgende:
[..]
ik ben nog redelijk lang voor n koelie hoor
de meeste komen niet verder dan 1,65, en aangezien ik doorgroei tot mn 21e zal k iets van 1,75 worden > relatief lang
kut berber, je hebt welgeteld een vingertop groter dan mijquote:
sorryquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:16 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
kut berber, je hebt welgeteld een vingertop groter dan mij
*kras*quote:
ik ben nooit "kind" geweestquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:20 schreef Double-Helix het volgende:
Sala is tof hoor,zie zijn kinderfoto,sehr schattig
omdat koelies heul niet kwaad kunnen kijkenquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:19 schreef zainabber het volgende:
als ik boos ben gaan ze altijd lachen; wat schattig!
JAWELquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:21 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
omdat koelies heul niet kwaad kunnen kijken
lasskiquote:
pics?quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:23 schreef zainabber het volgende:
WTF :|
zegt mn nicht(je) net: ik heb haarkleuring gekocht!
ik: leukwelke kleur?
Ja paars met rode highlights
WTF
Hey doe niet zo interessant en ga mijn bagage dragenquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:19 schreef zainabber het volgende:
als ik boos ben gaan ze altijd lachen; wat schattig!
doe het zelfquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:23 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Hey doe niet zo interessant en ga mijn bagage dragen![]()
zit het nu uit dr hoofd te pratenquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:23 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
pas op, ze wordt cybergothic
daar gaat je kans op een Harem Youssefquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:24 schreef zainabber het volgende:
[..]
doe het zelf
een meisje je baggage laten dragen, wat een afknapper!
Koelies dragen bagage tochquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:24 schreef zainabber het volgende:
[..]
doe het zelf
een meisje je baggage laten dragen, wat een afknapper!
quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:25 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
daar gaat je kans op een Harem Youssef
ik denk dat je het verkeerd hebt begrepen: koelies krijgen gekke allochtonen zover om hun baggage voor ze te dragen.quote:
arrogante kutkoeliequote:Op woensdag 2 mei 2007 19:27 schreef zainabber het volgende:
[..]
ik denk dat je het verkeerd hebt begrepen: koelies krijgen gekke allochtonen zover om hun baggage voor ze te dragen.
Voor jou wil ik het best doen hoorquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:27 schreef zainabber het volgende:
[..]
ik denk dat je het verkeerd hebt begrepen: koelies krijgen gekke allochtonen zover om hun baggage voor ze te dragen.
dat bedoel ik, he!quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:32 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Voor jou wil ik het best doen hoor![]()
Surequote:Op woensdag 2 mei 2007 19:33 schreef zainabber het volgende:
ik heb wel echte foto's van toen ik 4 en 5 jaar was
zien?
omfg, enterquote:
Niet voor andere koelies alleen jijquote:
quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:36 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Niet voor andere koelies alleen jij![]()
ik hoop dat je aids krijgt 14. gifquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:38 schreef Double-Helix het volgende:
[afbeelding]
brains
Ik ga jullie allemaal opeten![]()
quote:
Hoezo heeft iemand van jullie aids ?quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:39 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik hoop dat je aids krijgt 14. gif![]()
enige wat anders is geworden is de grootte van je neusquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:45 schreef zainabber het volgende:
oke hier ben ik dan van vroeger
[afbeelding]
Wat een schatjequote:Op woensdag 2 mei 2007 19:45 schreef zainabber het volgende:
oke hier ben ik dan van vroeger
[afbeelding]
boehoehoequote:Op woensdag 2 mei 2007 19:46 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
enige wat anders is geworden is de grootte van je neus
al op jonge leeftijd arrogantquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:45 schreef zainabber het volgende:
op die van 4 jaar trek ik mn ene wenkbrauw omhoog gast
sollyquote:
garpjequote:
foking chinees!quote:
Ben je een tataarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |