Drugs dealen?quote:Op woensdag 2 mei 2007 03:10 schreef skiczukie het volgende:
Ons negertje is aan het slapen zodat-ie morgen weer opnieuw zijn hobby kan beoefenen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eddie murphy en Oprah hadden dezelfde roepnaam op schoolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 23 juni 2007 18:54 schreef MASD het volgende:
Double-Helix is mijn held vandaag! _O_
quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2007 04:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
[afbeelding]
Kleur is zwart, komt door de flash
.
Internet lag eruit
quote:Op woensdag 2 mei 2007 01:53 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik heb een Neger, Herman, van bijna 14 jaar. Toen hij ongeveer 10 jaar oud was woog hij rond de 30 kilo, het is een grote neger qua bouw (grote poten, etc) en hij was toen volgens de dierenarts perfect op gewicht, zag er goed uit, mooi gebit etc etc....echter ondanks hetzelfde voer weegt hij nu nog maar zo'n 20 kilo meer en ik vind het gewoon niet mooi meer, ingevallen flanken, mager koppie etc. Echter zijn huid glanst als een spiegel en hij gedraagd zich verder normaal. Hij krijgt echt het beste van het beste te eten en eet naastzijn eigen voer ook altijd de restjes van mijn moeder op... ook is hij pas nog ontwormd....wat kan ik hier aan doen? Of is het geen probleem?
Dat ligt aan een aantal factoren, waaronder het tijdstip waarop het geopend is en de insteek van de TS. Deze nachtbagger kan nu wel dicht inderdaad.quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:29 schreef Maeksy het volgende:
Mijn topic over jodekoeken (met ttt nominatie(!1einz)) wordt gesloten en deze mag open blijven...
Chapeau mods.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |