Ennuh tranan verdunnen verdriet, Maar dat is iets wat hij niet inziet.
Als je over Huub begint kan je bij zijn beste kant beginnen, humor of zijn slechte kant alcohol,
zijn self-provlaimed vriendjes. Het is nu meerdere malen voorgekomen dat Huub gebruikt maakt van een situatie waarin Amanda veel
gedronken heeft en hij erboven wilt springen. Nuchter hoeft hij bij Amanda niet aan te kloppen om
met haar te sexen want daarin heeft zij al lachend duidelijk gemaakt dat ze niet wilt.
En zoals Amanada het zelf al zei: als ik dat wou was het toch allang gebeurd. Maar beste beste bezoekers wie weet zal daar binnenkort verandering in komen
Als we google raadplegen op 'dronken meisjes' is het opmerkelijk dat het woord aanrandingen al op de vierde plek voorkomt.
Amanda legt zelf nog uit dat ze Huub van zich af probeert te duwen terwijl hij zich aan haar opdringt. Nou erg prettig is dat niet als je dochter dronken is en een Huub Heffner die je niet met rust laat.
Toch niet het bed willen verlaten wanneer Amanda dat vraagt. Wel netjes vragen om te sexen, maar als het wordt afgewezen en vervolgens gevraagd wordt om haar alleen te laten laat je haar toch niet met rust.
Je denkt "Hmm misschien kan ik haar nog even opgeilen en toch verder komen. Ze ligt nu toch al drinken in ben en ik (Huub) ben dat ook..juist nu kan ik me slag slaan want dronken meisjes zijn kwetsbaar en ik heb altijd al aangegeven dat ik met Amanada sex wil hebben dus daar ben ik in ieder geval duidelijk over geweest"
Jongen erg sterk van je om gebruik te maken..en opvallend dat je het .....
daar niet over hebt..makkelijk afkaatsen om te zeggen..
al uitsproken... klopt ook want de vuile
dit is een deel van de tekst voor zijn weblog..
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!