3 vaasjes whiskeyquote:Op woensdag 2 mei 2007 02:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik kreeg het idee dat Nicolaas ook een extraatje heeft gehad?![]()
Waarom moet Huub anders in z'n eigen bed gaan liggen ?quote:
En Amanda heeft iemand tegen wie ze, zonder gevaar voor eigen leven, aan kan kruipen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 02:33 schreef farceman het volgende:
Altijd wel gedacht dat het leuk trio zou worden:
HEA is born
Dat is drie glazen per persoon, daar wordt je nooit zo dronken van.quote:Op woensdag 2 mei 2007 02:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ze kregen van de redactie 2 flessen champagne voor 4 man ....... Goedgekeurd drinken dus .....
quote:Op woensdag 2 mei 2007 02:34 schreef cindy10 het volgende:
hahahaha ik kom niet meer bij als eric en amanda straks gaan liggen foezelen!
dat geeft pas een rel!![]()
Nou dat ga ik niet afwachten mazzelquote:Op woensdag 2 mei 2007 02:34 schreef cindy10 het volgende:
hahahaha ik kom niet meer bij als eric en amanda straks gaan liggen foezelen!
dat geeft pas een rel!![]()
Leuk dat Amanda ook zo meedoet! Syl is een goeie meid maar nam niet deel aan de terroracties van Eric en Huub. Amanda is overal voor te porren.quote:Op woensdag 2 mei 2007 02:33 schreef farceman het volgende:
Altijd wel gedacht dat het leuk trio zou worden:
HEA is born
Alles dankzij Nettyquote:Op woensdag 2 mei 2007 02:35 schreef Desii het volgende:
De kooi in ruste..... al met al was het toch een leuk stream-avondje
Truste![]()
Echt te min, maar goed we kunnen er niets aan doen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 02:31 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Belachelijk !! Weer een maatregel om Brian te beschermen.![]()
Dat was na middernacht. Daarvoor waren 2 flessen witte wijn weggewerktquote:Op woensdag 2 mei 2007 02:35 schreef APK het volgende:
[..]
Dat is drie glazen per persoon, daar wordt je nooit zo dronken van. [afbeelding]
Iemand die haar totaal niet mag, haar maar dom en makkelijk te manipuleren vind, haar alleen maar gebruikt oa voor het spel.quote:Op woensdag 2 mei 2007 02:35 schreef mootie het volgende:
[..]
En Amanda heeft iemand tegen wie ze, zonder gevaar voor eigen leven, aan kan kruipen.
3 voor en 3 na 0.00 uurquote:Op woensdag 2 mei 2007 02:35 schreef APK het volgende:
[..]
Dat is drie glazen per persoon, daar wordt je nooit zo dronken van. [afbeelding]
hahaha lees mijn eerdere posting.....quote:Op woensdag 2 mei 2007 02:37 schreef Wopper1 het volgende:
Vind Eric soms wat eng in bed en de nachtelijke uurtjes.. Zou me niks verbazen iig als die wat gaat lopen rotzooien met Amanda.
Is het nu opeens geen domme slet meer?quote:Op woensdag 2 mei 2007 02:36 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Leuk dat Amanda ook zo meedoet! Syl is een goeie meid maar nam niet deel aan de terroracties van Eric en Huub. Amanda is overal voor te porren.![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |