Nou valt mij zo toevallig iets op hé...quote:
Ja dat zou ik ook gelijk denkenquote:Op woensdag 2 mei 2007 18:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nou valt mij zo toevallig iets op hé...
Jouw icon laad vandaag erg traag...
Steeds als ik in de SC kom doet ie zo heel langzaam compleet worden...
Weet je wie dat ook heeft?
Hm?
EISENHEIM!
quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja dat zou ik ook gelijk denken![]()
Of het ligt natuurlijk aan de site die mijn avatar voor me bewaart hè... die zal vandaag wel een beetje errug traag laden![]()
Succes muppetje!quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:57 schreef Ian_Nick het volgende:
Ah, fijn...
Ik mag mijn "gesprekje" gaan voeren...
Tot later lieve mensjes.
Jaaaaaaaaaaaaaa Talitha met de juiste spelling!quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:06 schreef Talitha het volgende:
Vraagje: gaan jullie betalen voor de streams?
Avond trouwens
Ach, what's in a name.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaa Talitha met de juiste spelling!![]()
ik ga niet betalen
Kut..... je wilde dus een eerlijk antwoord.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:20 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ach, what's in a name.
Ik sta in dubio. Eigenlijk vind ik het beter om niet te gaan betalen. Maar ik ben wel zo verslaafd dat ik wil weten hoe het verder gaat.![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Kut..... je wilde dus een eerlijk antwoord.![]()
Ik dus iig niet... maar ik ben dan ook al langer in staking, het is hier gezellig, en de COS volgen is ook meer dan genoeg.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan hetzelfde antwoord als jij..... zwaar in dubio.
Gelukkig sta ik dus niet alleen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan hetzelfde antwoord als jij..... zwaar in dubio.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |