Ah, hij spéélt het?quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:34 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ian?! Ben je gek joh!Het is een zacht ei.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:25 schreef Eisenheim. het volgende:
[..]
Af en toe kan hij best ver gaan in mijn ogen.![]()
Daar ben ik dan ook slechts als zogeheten "lurker" actief.quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
Ver gaan??
Damn, Ian komt van ONZ... als je dit al ver gaan vindt, dan zou ik uit de rest van FOK! maar wegblijven![]()
Hij speelt wat? Geef eens een voorbeeld? Wat gaat volgens jou ver?quote:
Ik vind het al heel wat dat je iig weet wat ONZ is... dan zul je ook wel weten wat KLB is, en dan lijkt het me sterk dat je geen kloon bentquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:37 schreef Eisenheim. het volgende:
[..]
Daar ben ik dan ook slechts als zogeheten "lurker" actief.En uit ONZ komen de "harde" gebruikers begrijp ik?
Oei, moet ik nu terug gaan zoeken? Ik meen een aantal doodsverwensingen te hebben gelezen. Bovendien vind ik hem af en toe niet erg vriendelijk reageren op bepaalde gebruikers. Dat is uiteraard zijn goed recht maar ik zie het mezelf nog niet zo snel doen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:39 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hij speelt wat? Geef eens een voorbeeld? Wat gaat volgens jou ver?![]()
Laters mama-kloon.quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vind het al heel wat dat je iig weet wat ONZ is... dan zul je ook wel weten wat KLB is, en dan lijkt het me sterk dat je geen kloon bent![]()
Anyway, de kid komt me ff achter de PC vandaan schoppen dus tot laters![]()
Sorry, je zult gedetailleerder moeten zijn. Ik ken niet al Ian's postjes uit m'n hoofd.quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:43 schreef Eisenheim. het volgende:
[..]
Oei, moet ik nu terug gaan zoeken? Ik meen een aantal doodsverwensingen te hebben gelezen. Bovendien vind ik hem af en toe niet erg vriendelijk reageren op bepaalde gebruikers. Dat is uiteraard zijn goed recht maar ik zie het mezelf nog niet zo snel doen.![]()
Waar ik nou zo benieuwd naar ben is wat volgens jou Ian_Nick's motivatie zou zijn om een kloon te nemen. Ik kan me namelijk geen enkele reden bedenken om een kloon te maken.quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:47 schreef Talitha het volgende:
[..]
Sorry, je zult gedetailleerder moeten zijn. Ik ken niet al Ian's postjes uit m'n hoofd.
Overigens is jouw postgemiddelde weer een sterke aanwijzing voor een Eisenheim-ian-link.![]()
Verveling? Mede-posters voor de gek houden? Even niet als Ian zichtbaar willen zijn? Er zijn zoveel redenen te bedenken. Vraag het eens aan Ian zou ik zeggen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:48 schreef Eisenheim. het volgende:
[..]
Waar ik nou zo benieuwd naar ben is wat volgens jou Ian_Nick's motivatie zou zijn om een kloon te nemen. Ik kan me namelijk geen enkele reden bedenken om een kloon te maken.
Mocht hij ooit nog eens online verschijnen zal ik dat zeker doen. Welterusten!quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:55 schreef Talitha het volgende:
[..]
Verveling? Mede-posters voor de gek houden? Even niet als Ian zichtbaar willen zijn? Er zijn zoveel redenen te bedenken. Vraag het eens aan Ian zou ik zeggen.![]()
En mag ik je nu mooie dromen toewensen voor straks? Het is echt bedtijd voor mij.![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik zie dat ik alle pret weer precies heb gemist...![]()
Ga dan ook posten als de kutnewbie die je bent!quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:14 schreef Eisenheim. het volgende:
[..]
De geruchten zijn nogal hardnekkig.![]()
Ik was er toch heilig van overtuigd dat ik het aardig deed tot nu toe.quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ga dan ook posten als de kutnewbie die je bent!
Of bedoel je dat ik het juist té goed doe?quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:17 schreef Eisenheim. het volgende:
[..]
Ik was er toch heilig van overtuigd dat ik het aardig deed tot nu toe.![]()
Wat!? Verlaat me eensch niet!quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vind het al heel wat dat je iig weet wat ONZ is... dan zul je ook wel weten wat KLB is, en dan lijkt het me sterk dat je geen kloon bent![]()
Anyway, de kid komt me ff achter de PC vandaan schoppen dus tot laters![]()
Ik zal er voortaan op letten. Heb je de vraag die ik aan Talitha stelde meegekregen?quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:21 schreef Ian_Nick het volgende:
Leer editten, jezelf quoten is not done...![]()
Kan je voortaan niet wat sneller reageren?quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:27 schreef Eisenheim. het volgende:
[..]
Ik zal er voortaan op letten. Heb je de vraag die ik aan Talitha stelde meegekregen?
Ik zou in ieder geval een veel leukere kloon bouwen dan een Eisenheim...quote:
Sorry, je staat nou eenmaal in de ranking der superpubers onder mijn eigen superpuberquote:
En terrecht, doe eensch toevoegen die msn van mij die ik je gisteren stuurdequote:Op woensdag 2 mei 2007 23:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sorry, je staat nou eenmaal in de ranking der superpubers onder mijn eigen superpuber![]()
Maarre... was ik weer![]()
Zo een vermoeden had ik al.quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zou in ieder geval een veel leukere kloon bouwen dan een Eisenheim...
Alhoewel je postgemiddelde me wel erg bevalt![]()
Tuurlijk, maar dat kan ik pas over 2 maandjes, als ik rood benquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:46 schreef Eisenheim. het volgende:
[..]
Zo een vermoeden had ik al.Valt het niet na te kijken of iemand een kloon is?
Doe zelf eens toevoegen.. ik moet verdomme de gespreksgeschiedenis er op nakijkenquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En terrecht, doe eensch toevoegen die msn van mij die ik je gisteren stuurde![]()
Ik toch ook mén!quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Doe zelf eens toevoegen.. ik moet verdomme de gespreksgeschiedenis er op nakijken![]()
Edit: dat had je zelf ook al door![]()
LOL, en dan te bedenken dat ik jou, na je wanhopige geroep om Leandra, niet eens eerst een baggerMSN gegeven hebquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik toch ook mén!
Maarre, al gedaan enzo![]()
Duurde me veel te lang...
Voel je maar wel vereerd jah, dat is mijn ECHTE msn![]()
Welk een wanhopig geroep?quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL, en dan te bedenken dat ik jou, na je wanhopige geroep om Leandra, niet eens eerst een baggerMSN gegeven heb
Sorry schat, dat soort termen gebruik ik niet, ik denk dat je in de war bent met een ander.quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Welk een wanhopig geroep?
Ik meen mij te herrineren dat jij ineens je mail adres naar mij begon te spammen...
Met heel groot zo: "Oeh! Ian! Neuk me alsjeblieft!"
quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sorry schat, dat soort termen gebruik ik niet, ik denk dat je in de war bent met een ander.
Liefs, mij![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
* Leandra is onschuldig![]()
Die Schnitzel loopt gewoon te stoken![]()
Steeds zo vroeg naar bed lijkt mij het ultieme bewijs: Ain't no clone o' mine!quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:04 schreef Eisenheim. het volgende:
Niet alleen gaat dit gesprek een weinig aan mij voorbij, ook begint het al weer aardig laat te worden!Ik wens jullie nog een fijne nacht toe!
Slaap lekker Eisenheimquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:04 schreef Eisenheim. het volgende:
Niet alleen gaat dit gesprek een weinig aan mij voorbij, ook begint het al weer aardig laat te worden!Ik wens jullie nog een fijne nacht toe!
Truste Olaquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:04 schreef Eisenheim. het volgende:
Je wordt er een beetje moe van met 2 accounts door elkaar te posten?quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Steeds zo vroeg naar bed lijkt mij het ultieme bewijs: Ain't no clone o' mine!![]()
Is dat vermoeiend dan?quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je wordt er een beetje moe van met 2 accounts door elkaar te posten?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |