quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:04 schreef kleinzusje het volgende:
Ik heb ooit eens ergens gelezen dat kwaliteit boven kwantiteit gaat. Maar ik geloof dat het in het "Catherine Keil glossy" was
Verplichte bezoeken zijn slecht voor de potentiequote:Op woensdag 2 mei 2007 15:17 schreef Gert het volgende:
[..]Het was in het magazine "De Tevreden Borduurster". Lag toevallig open op tafel toen ik mijn jaarlijkse (verplichte) bezoek aan mijn oud-tante bracht. Achter het schijnbaar onschuldige en goedbedoelde citaat gaat een enorm conflict schuil binnen de borduurwereld, maar het voert te ver om daar dieper op in te gaan.
![]()
Klopt, het wil ook nooit zo vlotten bij 'r (die lucht ook.quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:21 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Verplichte bezoeken zijn slecht voor de potentie
quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Klopt, het wil ook nooit zo vlotten bij 'r (die lucht ook.)
quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:28 schreef kleinzusje het volgende:
Ik ben de kloon van Scanman, maar dat wist iedereen al heel lang
Da wist ik heul nie!!!quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:28 schreef kleinzusje het volgende:
Ik ben de kloon van Scanman, maar dat wist iedereen al heel lang
Dat vreemdgaan op een bank echt niet kan, maar dat ik wel klaar zit ( kom) met een capquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
komt als een volkomen verrassing![]()
ff testen: als ik zeg bank, wat zeg jij dan??![]()
fout geantwoordquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:34 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dat vreemdgaan op een bank echt niet kan, maar dat ik wel klaar zit ( kom) met een cap
Juist goed, kloons verlinken elkaar nooit ( door de bank genomen)quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:35 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
fout geantwoord![]()
![]()
maar wel bijzonder creatief, dat dan weer wel...![]()
Echt zo'n mooie foktraditie taalquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Da wist ik heul nie!!!
Ik hoop toch wel dat Scanman een kloon van joú is dan.![]()
Toch weer verrassend. Ik had een pussy-revenge verwacht. Rancune is jou ook volslagen vreemd hè, poppedop.quote:
wat is de betekenis van dit woord ? moppie ?quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Toch weer verrassend. Ik had een pussy-revenge verwacht. Rancune is jou ook volslagen vreemd hè, poppedop.
Oeps, daar overval je me een beetje.quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:44 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
wat is de betekenis van dit woord ? moppie ?
Amanda gaat de villa niet winnen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:54 schreef kleinzusje het volgende:
en ?
zolang ik niet als schuldige wordt aangewezen vind ik het prima...quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:36 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Juist goed, kloons verlinken elkaar nooit ( door de bank genomen)
Die van de tears checken?? Briljantquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:06 schreef kleinzusje het volgende:
Leandra wat vond je van mn TT ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |