¤ 3,95 per maand is niet duur vind ik. Maakt het moeilijker om het niet te doen. Maar jouw advies is dus boycotten?quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:54 schreef Eisenheim. het volgende:
Is er bij het programma Big Brother niet ook iets soortgelijks gebeurd? De mensen moesten gaan betalen voor iets wat ze voorheen gratis konden genieten. Ik meen me te herinneren dat men toen collectief het programma besloot te boycotten wat er voor heeft gezorgd dat de beslissing terug werd gedraaid en er dus geen vergoeding meer nodig was.
Ik ben zo eigenwijs dat ik alles met eigen ogen meen te moeten zien.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik dus iig niet... maar ik ben dan ook al langer in staking, het is hier gezellig, en de COS volgen is ook meer dan genoeg.
Ik had eerlijk gezegd dat men allang tot gelijksoortige acties was over gegaan.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:19 schreef Talitha het volgende:
[..]
¤ 3,95 per maand is niet duur vind ik. Maakt het moeilijker om het niet te doen. Maar jouw advies is dus boycotten?
Ik krijg de indruk dat hier op het forum redelijk wat mensen bereid zijn te betalen. Al weet ik niet of dat een goede graadmeter is voor de totale streamerspopulatie.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:23 schreef Eisenheim. het volgende:
[..]
Ik had eerlijk gezegd dat men allang tot gelijksoortige acties was over gegaan.![]()
Ik vind het spijtig dat ik mij pas zo laat in het stadium bij de actieve gebruikers voeg. Ik heb voorlopig niet de intentie te gaan betalen ook al vind ik de kosten meer dan redelijk.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:34 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik krijg de indruk dat hier op het forum redelijk wat mensen bereid zijn te betalen. Al weet ik niet of dat een goede graadmeter is voor de totale streamerspopulatie.
Het gaat me niet zozeer om het bedrag alswel om het principe, eerst gratis verstrekken en dan laten betalen zijn drugsdealers-acties.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:34 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik krijg de indruk dat hier op het forum redelijk wat mensen bereid zijn te betalen. Al weet ik niet of dat een goede graadmeter is voor de totale streamerspopulatie.
Een donkere kijk op de hedendaagse maatschappij. Hopelijk zie je ook nog positieve kanten?quote:
Nee hoor, zo'n donkere kijk op de maatschappij heb ik niet, het valt me alleen verschrikkelijk tegen dat mensen kennelijk niet het geduld hebben wat bij een programma met een spel zoals dit hoort.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:54 schreef Eisenheim. het volgende:
[..]
Een donkere kijk op de hedendaagse maatschappij. Hopelijk zie je ook nog positieve kanten?![]()
Het lijkt me ook erg moeilijk om op die manier een programma te moeten maken dat ook boeiend blijft.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:09 schreef Leandra het volgende:
Dat is toch een veel voorkomende marketingtechniek: iets een tijdje gratis aanbieden voordat je er geld voor gaat vragen? Drugsdealers-acties lijkt me een wat zware term. En mensen zijn nu éénmaal beesten met een dun laagje beschaving. Ik geloof niet dat wij zoveel beter zijn dan onze voorouders 2000 jaar geleden. Kijk alleen maar naar de gruweldaden die mensen plegen als er een oorlog gaande is. Dan zijn het niet een paar enge psychopathen, maar grote groepen 'normale' mensen die opeens tot de meest afschuwelijke dingen in staat blijken te zijn.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het gaat me niet zozeer om het bedrag alswel om het principe, eerst gratis verstrekken en dan laten betalen zijn drugsdealers-acties.
Verder vind ik het niveau dusdanig dat ik niet weet waar ik voor zou moeten betalen??
Een Tokkie-show?? Voor een realistisch kijkje in het leven van een miljonair zou ik het misschien nog wel overhebben, maar een realistisch kijkje in het leven van een miljonair is kennelijk te saai voor het volk wat alleen maar ranzigheid en ruzie wil zien.
We zijn 2000 jaar later nog geen spat verder dan de Romeinen met hun "brood en spelen" alleen nu kunnen we lekker anoniem thuis zitten genieten. Lang leve de ontwikkeling van de mens![]()
Mag ik dan melden dat ik het volledig met je eens ben?quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:26 schreef Talitha het volgende:
Mag ik trouwens nog even melden dat ik wat moe wordt van die onvriendelijke opmerkingen in de COS die niets met de streams te maken hebben...![]()
Dat mag.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:27 schreef Eisenheim. het volgende:
[..]
Mag ik dan melden dat ik het volledig met je eens ben?
Ben ik niet leuk geweest?quote:
Het tweedequote:Op woensdag 2 mei 2007 21:38 schreef Eisenheim. het volgende:
[..]
Ben ik niet leuk geweest?
Of verdenk je me nog steeds van Kloon-zijn...
Iedereen is er heilig van overtuigd dat Lieke als ze klaar is met douchen komt aankondigen dat ze blijft.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:44 schreef Leandra het volgende:
Wat heb ik gemist in de COS??
Had ff telefoon enzo
quote:
De mogelijkheid dat ik gewoon een gebruiker ben is echt volledig afgeschreven?quote:
ik acht de kans nog steeds vrij klein.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:51 schreef Eisenheim. het volgende:
[..]
De mogelijkheid dat ik gewoon een gebruiker ben is echt volledig afgeschreven?
En ik verwacht dat dat nog wel even zo blijft aangezien Lieke net heeft verteld de nieuwe bewoonster te zijn.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:54 schreef Leandra het volgende:
Ah.. ik zie dat ik een hele COS weggeweest ben... 1326 hoef ik dus niet na te lezen omdat het toch alleen maar Lieke-bashen is??
Voor mij staat het vast dat je een kloon bent, maar vooralsnog wel een leuke kloonquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:51 schreef Eisenheim. het volgende:
[..]
De mogelijkheid dat ik gewoon een gebruiker ben is echt volledig afgeschreven?
Op een voorgaande pagina zegt hij een gesprek te moeten hebben. Ik ben er nog niet helemaal uit hoe ik hier nu die quote onder kan zetten...quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:56 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Voor mij staat het vast dat je een kloon bent, maar vooralsnog wel een leuke kloon
Een Where The Fuck is Ian eigenlijk??
Ah, dus toch.quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:57 schreef Ian_Nick het volgende:
Ah, fijn...
Ik mag mijn "gesprekje" gaan voeren...
Tot later lieve mensjes.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:59 schreef Eisenheim. het volgende:
[..]
Op een voorgaande pagina zegt hij een gesprek te moeten hebben. Ik ben er nog niet helemaal uit hoe ik hier nu die quote onder kan zetten...
Ach, het is immers nooit goed, ik vond het wel lachen hoe Lieke toen aan Huub duidelijk maakte wat ze wel en niet zou accepteren, een hoop mensen vonden het gezeik en kwamen niet verder dan het briljante argument "zo is hij nou eenmaal'quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:54 schreef Eisenheim. het volgende:
[..]
En ik verwacht dat dat nog wel even zo blijft aangezien Lieke net heeft verteld de nieuwe bewoonster te zijn.
Valt het jou ook op dat in mijn vorige posting Ian_Nick en ik beide het woordje "Ah," gebruiken aan het begin van de zin?quote:
Ik had t gezien, maar ik vind dat hij inmiddels wel ff had mogen melden hoe t gesprek verlopen wasquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:59 schreef Eisenheim. het volgende:
[..]
Op een voorgaande pagina zegt hij een gesprek te moeten hebben. Ik ben er nog niet helemaal uit hoe ik hier nu die quote onder kan zetten...
[..]
Ah, dus toch.![]()
Ik heb het overigens gewoon gedaan door de quote via edit te copy pasten. Is daar een makkelijker alternatief voor?quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:02 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Ik had t gezien, maar ik vind dat hij inmiddels wel ff had mogen melden hoe t gesprek verlopen was![]()
Goed gedaan jochie![]()
Oe, scherp!quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:01 schreef Eisenheim. het volgende:
[..]
Valt het jou ook op dat in mijn vorige posting Ian_Nick en ik beide het woordje "Ah," gebruiken aan het begin van de zin?
Nee, dat is de manier voor zover ik weet.quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:04 schreef Eisenheim. het volgende:
[..]
Ik heb het overigens gewoon gedaan door de quote via edit te copy pasten. Is daar een makkelijker alternatief voor?
Al moet ik toegeven dat dit erg scherp is:quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:08 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Nee, dat is de manier voor zover ik weet.
Je verspreekt je alleen een beetje dat je de quote via edit gecopy & paste hebt... je kunt alleen je eigen posts immers maar editten, dus die van Ian zou jij niet moeten kunnen editten tenzij...![]()
Je bent een lieverd!quote:
Whatever you say dear, ik speel het spelletje wel mee... dat doe jij immers ookquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:09 schreef Eisenheim. het volgende:
[..]
Al moet ik toegeven dat dit erg scherp is:
Ik heb zijn posting gequote en dat gekopiëerd. Anders komt zijn posting toch ook niet in zo'n quote-venster te staan?
Met "via edit" bedoelde ik dat ik mijn eigen posting heb ge-edit.
Ik heb de tijd genomen om mij even in degene te verdiepen van wie ik een kloon zou zijn. Ik heb ook het idee dat ik een stuk minder scheldwoorden bezig dan hij.quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:13 schreef Talitha het volgende:
[..]
Je bent een lieverd!![]()
Overigens reageert Ian veel minder vaak op mijn postjes dan jij doet. Dat zaait weer enige twijfel bij mij.![]()
En welk spelletje is dat dan wel?quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:14 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Whatever you say dear, ik speel het spelletje wel mee... dat doe jij immers ook![]()
Dat klopt! Maar hij gebruikt ze met smaak.quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:14 schreef Eisenheim. het volgende:
[..]
Ik heb de tijd genomen om mij even in degene te verdiepen van wie ik een kloon zou zijn. Ik heb ook het idee dat ik een stuk minder scheldwoorden bezig dan hij.![]()
Ik ben een kloon van jou.quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:15 schreef Leandra het volgende:
Okay, zijn we er al uit wie een kloon van wie is??
Af en toe kan hij best ver gaan in mijn ogen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:20 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat klopt! Maar hij gebruikt ze met smaak.![]()
Je bent alleen de controle over me kwijt geraakt. En nu ben ik een beetje een Tokkie-kloon geworden.quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
WTF??
![]()
Dat wist ik helemaal niet, wat gezellig![]()
Ian?! Ben je gek joh!quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:25 schreef Eisenheim. het volgende:
[..]
Af en toe kan hij best ver gaan in mijn ogen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |