Tis een heul goeie film heur!quote:Op woensdag 2 mei 2007 01:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nope, ik doe geen jongenskloontjes... en al helemaal niet van films die ik niet ken![]()
Ah gos, arme Parisquote:Op woensdag 2 mei 2007 01:53 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Ja, hij liet mij gelijk los, en we werden nog wel zo innig de laatste tijd![]()
Maar... maar...quote:Op woensdag 2 mei 2007 01:53 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Ja, hij liet mij gelijk los, en we werden nog wel zo innig de laatste tijd![]()
Vindt je meisje dat wel goed??quote:Op woensdag 2 mei 2007 01:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Tis een heul goeie film heur!
Samen kijken?![]()
En ik had nog wel zo m'n best gedaanquote:
Geen zorgen meid, we delen hem wel: jij de even dagen, ik de onevenquote:Op woensdag 2 mei 2007 01:56 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
En ik had nog wel zo m'n best gedaan![]()
Een nametopic geopend om ook tot de door jou vereerden te behoren.. maar nee hoor, Leandra post 1en je bent me weer vergeten
![]()
Ik ben je heul niet vergeten!quote:Op woensdag 2 mei 2007 01:56 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
En ik had nog wel zo m'n best gedaan![]()
Een nametopic geopend om ook tot de door jou vereerden te behoren.. maar nee hoor, Leandra post 1en je bent me weer vergeten
![]()
WTFquote:Op woensdag 2 mei 2007 01:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geen zorgen meid, we delen hem wel: jij de even dagen, ik de oneven
* Leandra heeft er dan lekker altijd meer![]()
Enne de nueck scenes op de Ferrariquote:Op woensdag 2 mei 2007 01:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben je heul niet vergeten!
Jij bent ook best liev!![]()
Een verdeling per dagdeel ?quote:Op woensdag 2 mei 2007 01:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeps... sorry Moots
![]()
Paris, we've got a problem![]()
Ja ik zie het, ik kom gewoon niet meer aan bodquote:Op woensdag 2 mei 2007 01:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeps... sorry Moots
![]()
Paris, we've got a problem![]()
Truste Parisquote:Op woensdag 2 mei 2007 02:02 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Ja ik zie het, ik kom gewoon niet meer aan bod![]()
Ik ga wel slapen![]()
Truste![]()
![]()
![]()
Trusten Paris!quote:Op woensdag 2 mei 2007 02:02 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Ja ik zie het, ik kom gewoon niet meer aan bod![]()
Ik ga wel slapen![]()
Truste![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |