WTF?? Op jouw leeftijd al??quote:Op woensdag 2 mei 2007 02:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Na jou heb ik echtwel 20 minuten nodig hoor...![]()
Je zou er ook rekening mee kunnen houden en eens een keer rustig aan kunnen doen!quote:
Welke gaten??quote:Op woensdag 2 mei 2007 02:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je zou er ook rekening mee kunnen houden en eens een keer rustig aan kunnen doen!![]()
Je ragt verdomme de gaten in de muur!
Nou, als ik t allemaal zo lees: Terror van Jaap waardoor het niveau nog lager werd dan het al was, een Sylvia die het echt voor gezien houdt en dan nu nog een mama Netty die denkt dat ze ook meespeelt?quote:Op woensdag 2 mei 2007 02:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zó lang ben je nou ook weer niet weg geweest![]()
Truste Moots...quote:Op woensdag 2 mei 2007 02:35 schreef mootie het volgende:
Trusten kindjes van god! <3
Dag Leandra!quote:Op woensdag 2 mei 2007 03:03 schreef Leandra het volgende:
Wat trouwens een mooi moment is om ook m'n bed op te zoeken...
Truste![]()
Jeugd van tegenwoordig.quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:04 schreef kleinzusje het volgende:
Ik heb ooit eens ergens gelezen dat kwaliteit boven kwantiteit gaat. Maar ik geloof dat het in het "Catherine Keil glossy" was
Verplichte bezoeken zijn slecht voor de potentiequote:Op woensdag 2 mei 2007 15:17 schreef Gert het volgende:
[..]Het was in het magazine "De Tevreden Borduurster". Lag toevallig open op tafel toen ik mijn jaarlijkse (verplichte) bezoek aan mijn oud-tante bracht. Achter het schijnbaar onschuldige en goedbedoelde citaat gaat een enorm conflict schuil binnen de borduurwereld, maar het voert te ver om daar dieper op in te gaan.
![]()
Klopt, het wil ook nooit zo vlotten bij 'r (die lucht ook.quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:21 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Verplichte bezoeken zijn slecht voor de potentie
quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Klopt, het wil ook nooit zo vlotten bij 'r (die lucht ook.)
quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:28 schreef kleinzusje het volgende:
Ik ben de kloon van Scanman, maar dat wist iedereen al heel lang
Da wist ik heul nie!!!quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:28 schreef kleinzusje het volgende:
Ik ben de kloon van Scanman, maar dat wist iedereen al heel lang
Dat vreemdgaan op een bank echt niet kan, maar dat ik wel klaar zit ( kom) met een capquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
komt als een volkomen verrassing![]()
ff testen: als ik zeg bank, wat zeg jij dan??![]()
fout geantwoordquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:34 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dat vreemdgaan op een bank echt niet kan, maar dat ik wel klaar zit ( kom) met een cap
Juist goed, kloons verlinken elkaar nooit ( door de bank genomen)quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:35 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
fout geantwoord![]()
![]()
maar wel bijzonder creatief, dat dan weer wel...![]()
Echt zo'n mooie foktraditie taalquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Da wist ik heul nie!!!
Ik hoop toch wel dat Scanman een kloon van joú is dan.![]()
Toch weer verrassend. Ik had een pussy-revenge verwacht. Rancune is jou ook volslagen vreemd hè, poppedop.quote:
wat is de betekenis van dit woord ? moppie ?quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Toch weer verrassend. Ik had een pussy-revenge verwacht. Rancune is jou ook volslagen vreemd hè, poppedop.
Oeps, daar overval je me een beetje.quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:44 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
wat is de betekenis van dit woord ? moppie ?
Amanda gaat de villa niet winnen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:54 schreef kleinzusje het volgende:
en ?
zolang ik niet als schuldige wordt aangewezen vind ik het prima...quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:36 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Juist goed, kloons verlinken elkaar nooit ( door de bank genomen)
Die van de tears checken?? Briljantquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:06 schreef kleinzusje het volgende:
Leandra wat vond je van mn TT ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |