Heeft mijn eerste kloontje geen foto's van zichzelf al op de pc staan?quote:Op woensdag 2 mei 2007 01:24 schreef Lobasca het volgende:
Maar als ik een foto ga inscannen, dan..dan...dan....honderden vragen steken dan de kop op..
Goed bezig!quote:Op woensdag 2 mei 2007 01:26 schreef Lobasca het volgende:
Helder momentje, als ik een foto van mijzelve krijg gemaild, kan ik die dan hier plaatsen, in mijn profiel.
Lijkt me voor mij het simpelst.
Ik heb pas sinds eind maart internet, kwam jou tegen, en heb me nooit meer met andere dingen bezig gehouden.quote:Op woensdag 2 mei 2007 01:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Heeft mijn eerste kloontje geen foto's van zichzelf al op de pc staan?
Of online?
Heb je al een eigen kloon trouwens?quote:Op woensdag 2 mei 2007 01:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb pas sinds eind maart internet, kwam jou tegen, en heb me nooit meer met andere dingen bezig gehouden.
weet wel, dat anderen foto's van mij op de pc hebben, dus die moeten ze me maar ff postduiven op de moderne manier.![]()
Ja duh...quote:Op woensdag 2 mei 2007 01:36 schreef Ian_Nick het volgende:
Goeie TT dus..
Zong Ben Cramer dat niet 100 jaar geleden?quote:
Ik was het al lang voor Brianquote:Op woensdag 2 mei 2007 01:42 schreef MissHobje het volgende:
[..]
moet je niet doen.. dat doet Brian al
Een kloon met een lachquote:Op woensdag 2 mei 2007 01:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zong Ben Cramer dat niet 100 jaar geleden?
"Hij was maar een kloon, maar nu is hij dood..."
Had je haar dat maar beter moeten lerenquote:Op woensdag 2 mei 2007 01:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
De mijne man, let eensch op!
En je moet sneller tussen je acounts wisselen, dit valt op!
Ik weet niet wat een account is, maar wel dat je het met 2 C's schrijft...quote:Op woensdag 2 mei 2007 01:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
De mijne man, let eensch op!
En je moet sneller tussen je acounts wisselen, dit valt op!
quote:Op woensdag 2 mei 2007 01:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Had je haar dat maar beter moeten leren![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |