Moeten we zometeen nog wachten wat er vandaag eigenlijk gebeurt / gelult is over iedereen door M. en over M.
Krijg je zondag weer eerst een half uur samenvatting te zien en daarna wat semi-actueels.
Ik wil dat mokkel wel eens zien fietsen en horen hoe iedereen reageerde toen ze er weer me kapte.
Zag ik het nou goed dat die nieuwe ook al zat te janken?
Mona’s eerste traantjes
01/10/1999
Terwijl de oudgedienden in het Big Brother-huis zich storten op het bedenken van teksten voor een Big Brother-lied, trekt Mona zich even terug. Ze had duidelijk even een moment voor zichzelf nodig. Maar was dit wel zo verstandig? Het duurde namelijk niet lang of haar ogen werden vochtig. Maar niet voor lang. Na vlug de tranen van haar gezicht te hebben geveegd, toverde ze een stralende lach op haar gezicht en deed weer vrolijk met de rest mee.
helaas of niet , heb ik vandaag voor het eerst de BB uitzending gemist.
Vondt het voor keer leuker om Star Wars te gaan kijken... ook veel camera's maar niet dat de 'bewoners' anders acteerden...
Zijn er nog meer nare rare of enge dingen gebeurd?
som aub ff op...
Met andere woorden, deze aflevering wordt zondag gewoon herhaald.
Gaby
quote:
op 10-02-1999 om 12:16 AM schreef Barbarella het volgende:
Maurice had het maar over een ODAL??????
Heeft die jongen nog nooit een ODOL gehad?
Of heeft hij hem altijd 's avonds???
Heeft ie 'm uberhaupt wel???
quote:
op 10-01-1999 om 09:10 PM schreef Creep het volgende:
Sowwie guys maar ....MONA RULES
En laat ze dat asjeblief ergens anders gaan doen
![]()
Dan heb je het toch wel over de vla neem ik aan, want er 'rules' niet echt veel aan dit viswijf dat V. rechtstreeks van de vismarkt heeft geplukt!
ODOL = ontzettend dikke ochtend lul (spontane erectie bij het wakker worden)
ODAL bestaat niet echt, maar wordt hier als ontzettend dikke avond lul geinterpreteerd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |