Lieke komt morgen voor het eerst (proefles) als Personal Trainer voor Jaap.quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:39 schreef theemutsje het volgende:
De alliantie met Jaap is volgens mij opgedrongen aan Huub.
En Jaap heeft nu Lieke om Huub mee te chanteren ... dus ik vrees het ergste.
Kan iemand mij vertellen waarom jaap huub kan chanteren met lieke denk dat ik dat heb gemist.
alvast bedankt
Nemen we voor lief!quote:
Deja-vu.....Heintje Davids.quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:39 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
idee ( had jij niet al na 2 postings afscheid genomen ooit ?)
Persoonlijk denk ik dat een ouderwetse verdrinking leuker is om te zien, omdat ze onderwatercamera's hebben.quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Nemen we voor lief!
Huub, leg die scheermesjes en touwen maar neer.
Laat ik maar niet zeggen wat ik echt van hem vind, maar een warm hart toedragen absoluut niet.quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:42 schreef agter het volgende:
Zijn er hier nog mensen die Brian een warm hart toe dragen?
Of is iedereen 'tegen' hem?
Zomaar een vraag...
Ik zou niet durvenquote:
Ik vind zn kleren mooi ( behalve dat witte petje)quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:42 schreef agter het volgende:
Zomaar een vraag...
90% hier is tegen hemquote:Op woensdag 2 mei 2007 00:42 schreef agter het volgende:
Zomaar een vraag...
Dat is waar. Hij weet zich vaak goed te kleden.quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:43 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik vind zn kleren mooi ( behalve dat witte petje)
Jaap wordt door een aantal nog steeds verdedigd, maar over Brainless Wifebeater B zijn ze ineens allemaal stil. Maar tja, er is dan ook geen enkel argument om dat goed te keuren tenzij je Kuvatz heet van achter of gewoon een relkloon bent...quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:42 schreef agter het volgende:
Zomaar een vraag...
Zomaar een antwoord.quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:42 schreef agter het volgende:
Zomaar een vraag...
Ja hoor, leg maar in de magnetron.quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:42 schreef agter het volgende:
Die is volgens mij ook getoneelhaakt, niets meer over gehoordquote:Op woensdag 2 mei 2007 00:43 schreef kleinzusje het volgende:
Trouwens: Komt Diana nog ?
oei: die is echt engquote:Op woensdag 2 mei 2007 00:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Hij lijkt wel bezeten van z'n brief
[afbeelding]
Ze doet sportief mee ... leuk ...quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De vijverduik van Amanda
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |