En dat dan ook net de nieuwe badkuipen worden bezorgd door een te snel rijdende vrachtwagen?quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:32 schreef kleinzusje het volgende:
Redactie: Mag Brian ajb huilend de poort uitkruipen ?
Dan maar zo, mag Brian please blijven.quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lieffie, ze doen nooit wat je vraagt, geef het op![]()
okquote:Op woensdag 2 mei 2007 00:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lieffie, ze doen nooit wat je vraagt, geef het op![]()
Dit is op het randje van een banquote:Op woensdag 2 mei 2007 00:33 schreef Gert het volgende:
[..]
En dat dan ook net de nieuwe badkuipen worden bezorgd door een te snel rijdende vrachtwagen?
Demins is niet weg te denken hier.quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:33 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Pas jaren later ( heeft een user ooit in zn sig gezet)
De schat is aan het lurken denk ikquote:
Weet ik, ijzersterk!quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:33 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Pas jaren later ( heeft een user ooit in zn sig gezet)
Wispelturig mens.quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:34 schreef kleinzusje het volgende:
Redactie: mag ik 12 euro per dag betalen als Brian blijft ?
Ik haal nu alles uit de kast om mn doel te bereikenquote:
Ik vind dat juist jámmer. Het zou mooier zijn als hij diep in zijn hart wel wist hoe verrot zijn daden zijn, en daar innerlijk om krepeerde.quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:33 schreef agter het volgende:
Ik vind het allermooiste dat Brian echt in zijn eigen verhaal gelooft en in zijn eigen wereld leeft.
Dan was hij minder slechtquote:Op woensdag 2 mei 2007 00:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind dat juist jámmer. Het zou mooier zijn als hij diep in zijn hart wel wist hoe verrot zijn daden zijn, en daar innerlijk om krepeerde.![]()
Niks huilend de kooi uitkruipen!quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:32 schreef kleinzusje het volgende:
Redactie: Mag Brian ajb huilend de poort uitkruipen ?
Fijn hè weer iemand minder die julllie tegenspreekt, wordt een groot feest voor jullie.quote:
Ik vrees dat de konijnen weer gaan spelenquote:Op woensdag 2 mei 2007 00:36 schreef Soury het volgende:
Nou ja Brain slaapt iig niet errug lekker vannacht![]()
quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:38 schreef maril het volgende:
[..]
Fijn hè weer iemand minder die julllie tegenspreekt, wordt een groot feest voor jullie.
tiop doop dit forum om in de Huubforum , deze titel past bij dit forum.
HAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op woensdag 2 mei 2007 00:38 schreef IkWeetNiets het volgende:
Wil deze graag nog even herposten.....
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |