Nog 3 dagen en dan ben je wegquote:
Da's echt een garantie voor raddraaiers die houding.quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:26 schreef Clank het volgende:
Uit de brief van Netty..
[..]
Heb er zo'n hekel aan als ouders zeggen .. 'Die van mij doet dat niet hoor!!!![]()
Wil je het even Tiepen ?quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:28 schreef Prosac het volgende:
wtf zit Brian te schrijven. Google, dronken meisjes en aanrandingen las ik snel
Die gaat Amanda er straks weer van overtuigen dat Huub misbruik van haar gemaakt heeftquote:Op woensdag 2 mei 2007 00:28 schreef Prosac het volgende:
Ja! En de naam Amandaquote:Op woensdag 2 mei 2007 00:28 schreef Prosac het volgende:
Gaat vast een stuk schrijven over Huub op zijn log....quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:28 schreef Prosac het volgende:
Hij lijkt ook op die Loverboy uit 'Onderweg naar Morgen'quote:
Google .. heeft te maken met WO II ...quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:29 schreef kissa het volgende:
[quote]Op woensdag 2 mei 2007 00:28 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Of hij heeft een tattoo onder zijn linkeroksel.
[/quote
666?
Ik was net te laat. Te gek voor woorden dat B dat wel mag lezen. Is pure spelinfo.quote:
Voor hem knijpen ze graag een oogje dicht.quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik was net te laat. Te gek voor woorden dat B dat wel mag lezen. Is pure spelinfo.
Nee, dwangbuis in een busje lijkt me veel verstandiger voor de samenleving.quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:32 schreef kleinzusje het volgende:
Redactie: Mag Brian ajb huilend de poort uitkruipen ?
Lieffie, ze doen nooit wat je vraagt, geef het opquote:Op woensdag 2 mei 2007 00:32 schreef kleinzusje het volgende:
Aaahhh, aahhhh, aaahhhquote:Op woensdag 2 mei 2007 00:32 schreef kleinzusje het volgende:
Pas jaren later ( heeft een user ooit in zn sig gezetquote:
Laat maar ... zwarte humorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |