abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48912227
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 00:15 schreef Lady-night het volgende:
Netty's brief aan Amanda:

knip
Dank je voor het tikken! Onze dank is groot

P.S Hetty is een slet!
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
  woensdag 2 mei 2007 @ 00:17:26 #77
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_48912231
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 00:10 schreef mazaru het volgende:
Hoe groot waren die drie glazen die Nicolaas op heeft?
Ach, ik ken wel meer mensen die na 2 glazen een dikke tong hebben maar vervolgens nog wel onverstoord door kunnen drinken.
Life is what you make it.
pi_48912234
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 00:14 schreef LoveProfusion het volgende:
Brian is veel afgevallen in zijn gezicht...

Nou ben benieuwd..als ik terugkom van vakantie moet ik betalen voor streams..denk nu niet dat ik het ga doen..
Een fijne vakantie gewenst
  woensdag 2 mei 2007 @ 00:17:38 #79
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_48912238
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 00:14 schreef LoveProfusion het volgende:
Brian is veel afgevallen in zijn gezicht...

Nou ben benieuwd..als ik terugkom van vakantie moet ik betalen voor streams..denk nu niet dat ik het ga doen..
Hij heeft zich alleen geschoren, dat scheelt vaak heel veel.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_48912244
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 00:17 schreef maril het volgende:

[..]

Over een dag of 2 vraagt ze weer/of zegt ze dat het zo jammer is dat ze geen sex meer hebben(vanmiddag voor de brief zei ze dit nog)
Ik vraag me inderdaad ook sterk af of Amanda dit kan volhouden.
  woensdag 2 mei 2007 @ 00:18:32 #81
168775 Ashrak
NON-Actief
pi_48912254
quote:

Amanda,

Even een briefje aan jouw gericht. We hebben de laatste keer dat ik in de kooi was een leuk gesprek gehad. Nu krijg ik beelden te zien in bed wat je samen met Brian wilt, jullie hebben geen relatie met elkaar maar wel sex. Gevoelens zijn er zeker. En wat zag ik onder het dekbed met Huub? Nou niet te geloven, dat had ik nooit van jou verwacht. Je had het zelfs over het feestje waar je met iedereen zoende en we hadden dit uitgepraat van okay dit kan wel eens gebeuren. Je zei zelf dat je het vreselijk vond. Ook je familie vond het niet leuk om te zien. En nu dit.

En de alcohol maar de schuld geven, je was niet meer bij dus was je handen in onschuld. Amanda je lag ook al met Huub te rollebollen in het gras een paar dagen geleden, die date met Huub. Toen loog je ook tegen Brian dat dat was gebeurd. Nee, alleen Brian neukt met de SOCA girl in de douche. Altijd maar oude koeien uit de sloot halen. Ik ben klaar met jou. Ga verder met Huub. Wat jij van plan bent is weer aanpappen met Brian, op zijn gevoel spelen. Weet je, je hebt een ravage aangericht die nacht. Niet alleen dat je onder je het dekbed lag met Huub. Daarna dat Huub klappen uitdeelde aan Brian ook Natasia kreeg een klap. Brian liep weg en Huub weer achter Brian aan. Je beseft niet dat er een dode had kunnen vallen. En ik bedoel dat Huub gehoopt had dat Brian hem zo op zijn smoel zou slaan of nog erger, dat hij de kooi moet verlaten, zou goed uitkomen. Weet je wat voor beelden ik heb gezien als moeder en wat dacht je van Kenneth, de broer van Brian? Ja jij hield Brian ook tegen maar die spuugde in je gezicht ja dat is niet mooi. En ook een klap. Nou ik keur dit helemaal niet goed van Brian maar voor mij deed het mij goed. Ik raak mijn zoon bijna kwijt door zelfmoord of hij was in de gevangenis gegaan. Daaraan reageer ik zo, dus laat Brian met rust. Iedereen heeft wat jaloezie in zich. Brian wordt zo slecht afgeschilderd door die klotekabouter waarmee je staat te vrijen, zoenen en nog meer smerige rotzooi.

Nog nooit heeft Brian wijn gegooid op een vrouw of in een vrouw zijn gezicht gespuugd. Dit is de eerste keer dat mijn zoon zoiets gedaan..... (gebrabbel van Eric). Als moeder is dit verschrikkelijk om zulke afschuwelijke beelden te zien. Dit is DE ergste dag van mijn leven dat JIJ Amanda het beste met Brian voorhad. Goed ik zag al aan de laatste beelden metHuub toen je aan het zoenen was en maar drinken en drinken, heerlijk!. En zijn vieze kop tussen je tieten, goed weet je ik stop ermee!

Ren zo gauw mogelijk naar Huub om hem dit te laten lezen. Je maakt mij echt niet bang, maar dan weet ik genoeg over jou. Ook de andere miljonairs. Wil je me zwart maken? It's fine! Daar heb ik echt scheit aan. Niemand kan mij pijn doen, jij wel en waarom? We hadden zo'n leuk gesprek over alles. Ik weet nu dat je van flirten houdt en hou svp op met je excuus van alcohol of dat je niks meer weet. Ik weet het wel en nog veel andere meisjes van 19 jaar die zich zo gedragen. Vergeet niet wat je allemaal op de streams ziet. Ik ben echt benieuwd wat je familie hiervan vindt. Je kunt me haten of wat je wilt, ik spreek de waarheid en krijg ook van andere mensen te horen die jou zien met Huub die Brian voor de gek houden want je vertelt ook niet alles. Dit is dus van de laatste paar dagen. In het begin was je echt tof en eerlijk maar dat is anders. In ieder geval het gaat je goed en veel geluk in de klote kooi.

Groet, moeder van Brian
"We live in a fantasy world, a world of illusion. The great task in life is to find reality."
  † In Memoriam † woensdag 2 mei 2007 @ 00:18:51 #82
135305 beequeen
Lost.
pi_48912260
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 00:16 schreef PumaStreamer het volgende:
Waar Is Natasia eigenlijk??
In dromenland..........my ass.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  woensdag 2 mei 2007 @ 00:18:53 #83
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_48912261
Nite y'all!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_48912262
quote:
Super dank !!!
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Moderator woensdag 2 mei 2007 @ 00:19:05 #85
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_48912265
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 00:16 schreef PumaStreamer het volgende:
Waar Is Natasia eigenlijk??
tuinieren
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_48912270
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 00:16 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ga je alweer weg?
Ja naar Gran Canaria voor een weekje onder het motto van 'werk' moet 2 keer gogodansen voor een kennis die er een club heeft hihi. En in juli voor m'n verjaardag naar London. In december weer naar Spanje en tussendoor waarschijnlijk nog iets:D
pi_48912271
Ow jammer dat ze de punten niet uit de vijver mogen halen. Lachen hoe ze met z'n drieën naar de telefoon renden.
  † In Memoriam † woensdag 2 mei 2007 @ 00:19:34 #88
135305 beequeen
Lost.
pi_48912275
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 00:18 schreef Copycat het volgende:
Nite y'all!
Don't let the bedbugs bite you
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_48912281
De gelijkenis is treffend...

pi_48912289
quote:
Thanks Lady, geweldig
Syl moet winnen!
pi_48912297
Ik zou gewoon een vaas vullen met alcohol en dan opdrinken..telt als 1 glas.
pi_48912298
En brian vond dit een mooie brief van zijn moeder?
Make my day!
  woensdag 2 mei 2007 @ 00:20:36 #93
168775 Ashrak
NON-Actief
pi_48912301
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 00:19 schreef Clank het volgende:
Ow jammer dat ze de punten niet uit de vijver mogen halen. Lachen hoe ze met z'n drieën naar de telefoon renden.
Een leuke actie en die wordt weer afgekapt.
"We live in a fantasy world, a world of illusion. The great task in life is to find reality."
  woensdag 2 mei 2007 @ 00:20:38 #94
156669 Lady-night
dames eerst
pi_48912303
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 00:17 schreef LoveProfusion het volgende:

[..]

Dank je voor het tikken! Onze dank is groot

P.S Hetty is een slet!
Van bwennebrien van VOL
Hangplek voor vrije gedachten
pi_48912304
Maar nu ben ik wel benieuwd naar de stemming.

Zal Huub nu Jaap erin houden? Dan is Huub de klos..?
pi_48912314
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 00:20 schreef agter het volgende:
Oprecht en eerlijk
  woensdag 2 mei 2007 @ 00:21:54 #97
521 ruby
Hell yeah!
pi_48912328
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 00:20 schreef agter het volgende:
Ja, want als hij dat niet vindt, dan gaat Netty hem waarschijnlijk slaan.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_48912331
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 00:20 schreef Lady-night het volgende:

[..]

Van bwennebrien van VOL
Dat moet je niet zeggen joh! Gewoon doen alsof je het zelf getikt hebt
pi_48912336
tuurlijk weer gaat de telefoon en de streams klappen dicht omdat er ineens 100000bezoekers bijkomen
ik dacht dat ik vreemd was!!! met de nadruk op ik
pi_48912343
Streams doen hier vreemd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')