abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 mei 2007 @ 00:13:27 #51
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_48912114
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 00:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Dat zie ik al dagenlang. Bij velen, denk maar eens aan de laatste avonden van Sylvia. Volgens mij wordt er niet veel op gelet.
Ik denk dat ze bij Nicolaas een uitzondering maken.
Ze willen hem niet kwijt omdat die lekker kan stoken. En hij maakt ook geen problemen als die heel erg dronken wordt.
Hij valt gewoon in slaap
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_48912121
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 00:09 schreef Gert het volgende:
Ze rekenen zichzelf wel rijk met de nieuwe miljonair die Brian immuniteit zou moeten gaan geven.
Ze kunnen beter op safe spelen en Amanda er van overtuigen aangifte te doen...
In dit geval is het bewijsmateriaal vrijwel overal te vinden, en dan hebben we het over een strafbaar feit.

Dat is iig een exit en dan heb je geen immuniteit voor Brian meer nodig om Jaap weg te krijgen
Syl moet winnen!
  woensdag 2 mei 2007 @ 00:13:43 #53
521 ruby
Hell yeah!
pi_48912122
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 00:11 schreef Soury het volgende:

[..]

Ach... wit staat hem wel leuk
Z'n slagerpetje heeft ie tenslotte al.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_48912127
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 00:13 schreef LoveProfusion het volgende:

[..]

Waar staat die?
Oei ff zoeken
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  † In Memoriam † woensdag 2 mei 2007 @ 00:13:55 #55
135305 beequeen
Lost.
pi_48912129
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 00:11 schreef Soury het volgende:

[..]

Ach... wit staat hem wel leuk
Zeker bij zijn lekker gekleurde huidje, waarmee Natasja hem van middag nog complimenteerde.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_48912139
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 00:07 schreef petraa het volgende:
Pfff ik wil Brian weer Para zien worden.
Ik ook
pi_48912141
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 00:11 schreef Copycat het volgende:

[..]

Een zorghotel, dan .
Bloemendaal zitten nog leuke TBS klinieken ook vlak bij een station...dus dubbel handig
pi_48912142
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 00:13 schreef LoveProfusion het volgende:

[..]

Waar staat die?
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_48912148
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 00:14 schreef kissa het volgende:

[..]

Ik ook
IK OOKKKKKKKKKKKKKKKKKK
pi_48912153
Brian is veel afgevallen in zijn gezicht...

Nou ben benieuwd..als ik terugkom van vakantie moet ik betalen voor streams..denk nu niet dat ik het ga doen..
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
pi_48912159
Hier [COS #1314] Waar Brian de brief niet terug wil geven
Weet niet hoe ik die foto hier weer moet plakken
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_48912164
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 00:14 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

[afbeelding]
Wat een gedrocht.
pi_48912169
quote:

[..]

[afbeelding]
Zo moeder zo zoon
pi_48912179
quote:

[..]

[afbeelding]
Hihihihihi (thanks) Zag het op mijn werk daar wil ik niet posten... Je hebt vele prima foto's
pi_48912182
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 00:13 schreef Paris_Texas het volgende:

[..]

In dit geval is het bewijsmateriaal vrijwel overal te vinden, en dan hebben we het over een strafbaar feit.

Dat is iig een exit en dan heb je geen immuniteit voor Brian meer nodig om Jaap weg te krijgen
Dat zou ook het meest logisch zijn.Er zal wel gemeld zijn dat Brian niet wordt weggestuurd en dat ze het spel moeten spelen (lees: probeer Amanda maar binnen je groepje te krijgen).
pi_48912183
hij ziet erwel slecht uit... die brain... heeeeel oud ineens!
And It Hurts With Every HeartBeat
  woensdag 2 mei 2007 @ 00:15:41 #67
521 ruby
Hell yeah!
pi_48912185
quote:

[..]

[afbeelding]
Jezus, wat een horror.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  woensdag 2 mei 2007 @ 00:15:51 #68
156669 Lady-night
dames eerst
pi_48912191
Netty's brief aan Amanda:

Amanda,

Even een briefje aan jouw gericht. We hebben de laatste keer dat ik in de kooi was een leuk gesprek gehad. Nu krijg ik beelden te zien in bed wat je samen met Brian wilt, jullie hebben geen relatie met elkaar maar wel sex. Gevoelens zijn er zeker. En wat zag ik onder het dekbed met Huub? Nou niet te geloven, dat had ik nooit van jou verwacht. Je had het zelfs over het feestje waar je met iedereen zoende en we hadden dit uitgepraat van okay dit kan wel eens gebeuren. Je zei zelf dat je het vreselijk vond. Ook je familie vond het niet leuk om te zien. En nu dit.

En de alcohol maar de schuld geven, je was niet meer bij dus was je handen in onschuld. Amanda je lag ook al met Huub te rollebollen in het gras een paar dagen geleden, die date met Huub. Toen loog je ook tegen Brian dat dat was gebeurd. Nee, alleen Brian neukt met de SOCA girl in de douche. Altijd maar oude koeien uit de sloot halen. Ik ben klaar met jou. Ga verder met Huub. Wat jij van plan bent is weer aanpappen met Brian, op zijn gevoel spelen. Weet je, je hebt een ravage aangericht die nacht. Niet alleen dat je onder je het dekbed lag met Huub. Daarna dat Huub klappen uitdeelde aan Brian ook Natasia kreeg een klap. Brian liep weg en Huub weer achter Brian aan. Je beseft niet dat er een dode had kunnen vallen. En ik bedoel dat Huub gehoopt had dat Brian hem zo op zijn smoel zou slaan of nog erger, dat hij de kooi moet verlaten, zou goed uitkomen. Weet je wat voor beelden ik heb gezien als moeder en wat dacht je van Kenneth, de broer van Brian? Ja jij hield Brian ook tegen maar die spuugde in je gezicht ja dat is niet mooi. En ook een klap. Nou ik keur dit helemaal niet goed van Brian maar voor mij deed het mij goed. Ik raak mijn zoon bijna kwijt door zelfmoord of hij was in de gevangenis gegaan. Daaraan reageer ik zo, dus laat Brian met rust. Iedereen heeft wat jaloezie in zich. Brian wordt zo slecht afgeschilderd door die klotekabouter waarmee je staat te vrijen, zoenen en nog meer smerige rotzooi.

Nog nooit heeft Brian wijn gegooid op een vrouw of in een vrouw zijn gezicht gespuugd. Dit is de eerste keer dat mijn zoon zoiets gedaan..... (gebrabbel van Eric). Als moeder is dit verschrikkelijk om zulke afschuwelijke beelden te zien. Dit is DE ergste dag van mijn leven dat JIJ Amanda het beste met Brian voorhad. Goed ik zag al aan de laatste beelden metHuub toen je aan het zoenen was en maar drinken en drinken, heerlijk!. En zijn vieze kop tussen je tieten, goed weet je ik stop ermee!

Ren zo gauw mogelijk naar Huub om hem dit te laten lezen. Je maakt mij echt niet bang, maar dan weet ik genoeg over jou. Ook de andere miljonairs. Wil je me zwart maken? It's fine! Daar heb ik echt scheit aan. Niemand kan mij pijn doen, jij wel en waarom? We hadden zo'n leuk gesprek over alles. Ik weet nu dat je van flirten houdt en hou svp op met je excuus van alcohol of dat je niks meer weet. Ik weet het wel en nog veel andere meisjes van 19 jaar die zich zo gedragen. Vergeet niet wat je allemaal op de streams ziet. Ik ben echt benieuwd wat je familie hiervan vindt. Je kunt me haten of wat je wilt, ik spreek de waarheid en krijg ook van andere mensen te horen die jou zien met Huub die Brian voor de gek houden want je vertelt ook niet alles. Dit is dus van de laatste paar dagen. In het begin was je echt tof en eerlijk maar dat is anders. In ieder geval het gaat je goed en veel geluk in de klote kooi.

Groet, moeder van Brian
Hangplek voor vrije gedachten
pi_48912198
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 00:14 schreef LoveProfusion het volgende:

Nou ben benieuwd..als ik terugkom van vakantie moet ik betalen voor streams..denk nu niet dat ik het ga doen..
Ja, dat vind ik dus ook. Vind Brian er erg afgevallen uitzien en helemaal in zijn gezicht.
Zal wel door de spanning / stress komen.

Dubbele dosis slaaptabeletten vanavond voor Brian, denk ik zo.
Make my day!
pi_48912206
Het momentum van Jaap lijkt ook weer voorbij..
  woensdag 2 mei 2007 @ 00:16:23 #71
168775 Ashrak
NON-Actief
pi_48912209
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 00:15 schreef soares het volgende:
hij ziet erwel slecht uit... die brain... heeeeel oud ineens!
Heel strak (gespannen) koppie .... laat Amanda maar lekker bij Huub gaan liggen vannacht.
"We live in a fantasy world, a world of illusion. The great task in life is to find reality."
  † In Memoriam † woensdag 2 mei 2007 @ 00:16:35 #72
135305 beequeen
Lost.
pi_48912212
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 00:14 schreef LoveProfusion het volgende:

Ga je alweer weg?
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  woensdag 2 mei 2007 @ 00:16:36 #73
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_48912213
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 00:13 schreef Paris_Texas het volgende:

[..]

En dan gaat ie er TOCH nog uit met gevangenisstraf
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_48912218
Waar Is Natasia eigenlijk??
  woensdag 2 mei 2007 @ 00:17:11 #75
127004 maril
Smeetsfan
pi_48912224
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 00:10 schreef Ashrak het volgende:
Hopelijk zal Huub nu Jaap ook laten vallen, want op dit moment zit het wel safe met Amanda die Brian nog kan schieten. Helaas zit Lieke er nog tussen waardoor het gelijk weer onvoorstelbaar is dat hij Jaap er gaat uit stemmen.
Over een dag of 2 vraagt ze weer/of zegt ze dat het zo jammer is dat ze geen sex meer hebben(vanmiddag voor de brief zei ze dit nog)
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')