Ik vermoed dat ie die pageviews opwindender vindt.quote:
Het liefst een staatshotel eigenlijkquote:Op woensdag 2 mei 2007 00:09 schreef Copycat het volgende:
Nog een sigaret en dan lees ik morgen wel dat Brian weer in een hotel zit.
Dan heb je die foto van Netty van Zusje nog niet gezienquote:Op woensdag 2 mei 2007 00:07 schreef LoveProfusion het volgende:
[afbeelding]
Amanda pakt Hetty terug en leest haar brief voor. Bovenstaande foto is van Beyonce's moeder Tina die verdacht veel op Hetty lijkt.
Iedereen die OP's maakt..dank jullie wel x
Doe es een gokje hoe dat nou kan.quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:09 schreef scanman01 het volgende:
Eén vraag: hoe kan Nicolaas dronken zijn terwijl er een alcoholrestrictie is??
Ik denk eerder dat het een inrichting zal worden.quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:09 schreef Copycat het volgende:
Nog een sigaret en dan lees ik morgen wel dat Brian weer in een hotel zit.
vroeg ik me ook al af, maar eh..is ie dronken? kreeg wel het idee als ik 'm hoor praten, 'slurred speech' enzoquote:Op woensdag 2 mei 2007 00:09 schreef scanman01 het volgende:
Een zorghotel, danquote:Op woensdag 2 mei 2007 00:10 schreef ruby het volgende:
Ik denk eerder dat het een inrichting zal worden.
Dat zie ik al dagenlang. Bij velen, denk maar eens aan de laatste avonden van Sylvia. Volgens mij wordt er niet veel op gelet.quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:09 schreef scanman01 het volgende:
Ach... wit staat hem wel leukquote:Op woensdag 2 mei 2007 00:10 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het een inrichting zal worden.
Huub wordt gelijk zwartgemaakt op de site en over het kindje van God niet veel negatieve stukjes hoor.quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:11 schreef Charmian het volgende:
Op Tien wordt er echt geen woord gerept over het spugen en slaan van Brian. Ze hebben het alleen over de brief.
Dit zijn allemaal nogal nutteloze bespiegelingen inderdaad. Morgen is de situatie en de voorkeuren weer anders. Ze hadden Brian para moeten maken in plaats van hem met rust te laten.quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:09 schreef Gert het volgende:
Ze rekenen zichzelf wel rijk met de nieuwe miljonair die Brian immuniteit zou moeten gaan geven.
Praise the Lordquote:Op woensdag 2 mei 2007 00:10 schreef Meganog het volgende:
Met dank aan de drankrestrictie gebeurt er erg weinig vanavond.
Waar staat die?quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan heb je die foto van Netty van Zusje nog niet gezien![]()
Ja, mijn God, die is zo zat als ik weet niet wat!quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:09 schreef scanman01 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |