Geen idee, wyccie. (Alweer een beetje gewend in Nederland?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:54 schreef wyccie het volgende:
Crosby, Stills en Nash?
(Of is dat een heel erg stomme gok?)
Dank je, Gwaen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 08:43 schreef Gellius het volgende:
Fijne woensdag, Took.
Wishful thinking?quote:Op woensdag 2 mei 2007 08:53 schreef Gellius het volgende:
Is hij dood?
Ik schrok al.quote:Op woensdag 2 mei 2007 08:58 schreef Gellius het volgende:
Welnee. Hij maakt mooi werk vind ik.
Ja, gezellig hè?quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:00 schreef Tokay het volgende:
Zitten we hier nu met z'n tweetjes, Gellius?
Nou! 't Is weer eens iets anders hè?quote:
Doobie Brothers?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:26 schreef Tokay het volgende:
Het plaatje van fotoloog:
[afbeelding]
Het zijn Amerikanen.![]()
Ja, ik ben er ook weer. Wel zo gezellig.quote:
Doe dat.quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:19 schreef dartfanaat het volgende:
Ja, ik ben er ook weer. Wel zo gezellig.
Zal straks wel eens kijken voor een dartplaatje, of natuurlijk iets anders
Een dartplaatje of iemand anders. Jij mag kiezenquote:
Valt mee, ben maar passief aanwezig vandaag denk ik.quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:10 schreef Gellius het volgende:
En hop, 't is geDiaan met de rust.
Heb je nog een ander plaatje? ik weet zeker dat ik ze ken(volgens mij staan ze op een DVD die we hebben liggen) maar ik weet de naam niet.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:26 schreef Tokay het volgende:
Het plaatje van fotoloog:
[afbeelding]
Het zijn Amerikanen.![]()
In dat geval: iemand anders.quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:22 schreef dartfanaat het volgende:
Een dartplaatje of iemand anders. Jij mag kiezen
tdp'tje maar even doen?quote:
Nee, niet het broertje van Bos.quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:32 schreef Tokay het volgende:
Uhm... Het jongere broertje van Wouter Bos?
Duidt die rode roos op 'n PvdA'er?
quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:38 schreef Tokay het volgende:
Of, wacht... Is het Michiel van Hulten?
Hmmm, nu ben ik helemaal in verwarring.quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:59 schreef fotoloog het volgende:
Funk-rock
Zal om de verwarring te voorkomen het plaatje even weghalen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:49 schreef Tokay het volgende:
[..]
Hmmm, nu ben ik helemaal in verwarring.![]()
Die meneer van dart, is dat Patrick Lodiers?
Ik ben in verwarring door de aanwijzing van foto!quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:51 schreef dartfanaat het volgende:
Zal om de verwarring te voorkomen het plaatje even weghalen.
Welnee joh, laat lekker staan.quote:Ben vanmiddag even off. Zet het vanavond er wel weer neer
En nee, het is niet Lodiers
Ja, hè?! Liever een Raket dan een Magnum.quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:08 schreef Z het volgende:
Raketten.
Nog liever een perenijsje denk ik.quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:10 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ja, hè?! Liever een Raket dan een Magnum.![]()
foto, jongen, geef nog eens een hintje...quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:12 schreef fotoloog het volgende:
Solero cassis/banaan
Hintje is al gegeveven......joss stone...quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:15 schreef Tokay het volgende:
[..]
foto, jongen, geef nog eens een hintje...
Ik snap ook niets van die hint, wyccie.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:39 schreef wyccie het volgende:
Rolling Stones natuurlijk.
Ik word nerveus van dat deuntje.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:59 schreef Treinhomo het volgende:
Even hier (een plaatje) spammen...
Daar kan geen feelwell plaatje van Tokay tegenop.![]()
Wat 'n grappige smilie is dat toch.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:13 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ik word nerveus van dat deuntje.![]()
[afbeelding]
Neen. Voor nu krijgt hij alleen een hele, dikke, vette note.quote:
De degauss-smiley.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:50 schreef Gellius het volgende:
Wat 'n grappige smilie is dat toch.
Hmmm...quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:59 schreef Misstique het volgende:
Neen. Voor nu krijgt hij alleen een hele, dikke, vette note.
Mijn eerste!quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:59 schreef Misstique het volgende:
[..]
Neen. Voor nu krijgt hij alleen een hele, dikke, vette note.
quote:
Vooruit. Ik noem 'm Homo.quote:
Op dit moment niet paraat, Gwaen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:02 schreef Gellius het volgende:
Heb je ook een smilie die fronsend tegen het ochtendlicht inkijkt en besluit dat er nog genoeg tijd is om een eindje om te fietsen, Took?
Hmmm. Okay.quote:Op donderdag 3 mei 2007 05:29 schreef fotoloog het volgende:
Grand funk Railroad
Ja, meneer praat geregeld door een microfoon, als hem die wordt voorgehouden.quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:22 schreef Gellius het volgende:
Oratiemeneer?
Goedemorgen dartfanaat!quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:24 schreef dartfanaat het volgende:
Ab Klink
Dat was Patrick Lodiers.quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:42 schreef Tokay het volgende:
Hmmm. Ik kèn dat gezicht wel... Lastig dat ik zijn niet weet!
Presenteerde hij bij BNN een programma over jongeren die aan allerlei kwalen lijden?
Of was dát soms Patrick Lodiers?
Oke. We zullen zienquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:02 schreef Tokay het volgende:
Misschien kent Diaan hem wel.
Ik ben bang dat ik je het antwoord schuldig moet blijven...
Ik ga slechts één keer per jaar, ik ben een hippie met kleren aan.quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:36 schreef Gellius het volgende:
Och, geef het een paar jaartjes. Heb je al in z'n stoel gezeten?
Birkenstocks.quote:
Goed plan! Ik ga gelijk even brood halen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:29 schreef Gellius het volgende:
Ach, ik kom er nog dagelijks langs, ik laat me nog knippen bij Ger, ik doe nog wel eens een boodschapje bij de C1000 en haal nog geregeld wat bij Hartog - het is uit te houden hoor.
quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:48 schreef Gellius het volgende:
Ah! Nog een Hartogiaan?
Of wat dacht je van blote vrouwenvoeten in een modieus paar Birkenstocks?quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:45 schreef Gellius het volgende:
DOE HET WEG TOKAE! DOE HET WEG!!
Heb je hun nieuwe "vroeger illegaal verkochte, nu gewoon te krijgen" (?!) scheepsbeschuit al geprobeerd?quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:50 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
![]()
Sinds ik op het Weesperplein werk. En dat is al een aantal jaar.
quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:50 schreef Tokay het volgende:
[..]
Of wat dacht je van blote vrouwenvoeten in een modieus paar Birkenstocks?![]()
[afbeelding]
En teenslippers?quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb al meer dan dertig jaar geen sandalen aangehad. Ben ik dan toch geen hippie?
[afbeelding]
Ik denk een Nederlandse acteur. Volgens mij heeft hij ook een bekendere broer of zoiets.quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:01 schreef Tokay het volgende:
Trouwens, heb jij enig idee wie die kerel van dartfanaat is, Scrut?
Da's helemaal waar....... Die broer acteert trouwens nietquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk een Nederlandse acteur. Volgens mij heeft hij ook een bekendere broer of zoiets.
Waar loop je dán op? Cowboylaarzen?quote:
quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik denk een Nederlandse acteur. Volgens mij heeft hij ook een bekendere broer of zoiets.
Is Toostje getrouwd met de broer van Bastiaan? Toostje had toch een negert?quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:06 schreef Tokay het volgende:
Is het de broer van Bastiaan Ragas, de man van Toostje Breugem?
Man, je loopt achter!quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Is Toostje getrouwd met de broer van Bastiaan? Toostje had toch een negert?
Nee hoor, ik lurk geregeld in SHO.quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik begrijp dat jij vaker bij de kapper komt dan ik.
quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:32 schreef Gellius het volgende:
Tokae leest de blaaaden
Tokae leest de blaaaden
Tokae leest de blaaaden
Tokae leest de blaahaaaden!
Dat wordt tegenwoordig toch niet meer door hem gepresenteerd? Ik hoorde dat Daphne Bunskoek, de vriendin van Jeroen Pauw, dat tegenwoordig doet.quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:28 schreef Tokay het volgende:
[..]
Nee hoor, ik lurk geregeld in SHO.
Ik kijk nooit naar Boulevard en dergelijke programma's, want ik heb een hekel aan glijers als Albert Verlinde
quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:35 schreef Gellius het volgende:
Welke lees je altijd het eerst, Took? Van welke ruk je het wikkel eraf?
Je loopt achter, Scrut!quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat wordt tegenwoordig toch niet meer door hem gepresenteerd? Ik hoorde dat Daphne Bunskoek, de vriendin van Jeroen Pauw, dat tegenwoordig doet.
Haha. Je loopt achter, Gwaen!quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:38 schreef Gellius het volgende:
Hadden ze laatst niet Neelie, de vriendin van minister Peper?
En Jeroen doet het nu met Beau?quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:42 schreef Tokay het volgende:
[..]
Je loopt achter, Scrut!![]()
Ten eerste is Albert Verlinde níet de hoofdpresentator van Boulevard, maar de co-host. De presentatie wordt tegenwoordig inderdaad gedaan door Daphne, die Beau van Erven Dorens opvolgde toen deze naar Talpavertrok. Echter, Daphne is allang niet meer samen met Jeroen Pauw (de ex van Manuela Kemp), maar zij doet het nu met Wessel van Diepen, die weer getrouwd was met Irene van der Laar, met wie hij een dochtertje (India) heeft. En het lastige is, dat Irene ook co-host is van Boulevard.
Vast wel!quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:45 schreef Scrutinizer het volgende:
En Jeroen doet het nu met Beau?
Neelie is de machtigste vrouw van Europa, die krijgt dus geen kerel meer.quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:47 schreef Gellius het volgende:
En met wie doet Neelie het dan nu?
Naamtechnisch lijkt me Jet Bussemaker wel een fijne partij voor Bram.quote:En Bram?
Nou, da's best wel een belediging voor meneer!quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:33 schreef Misstique het volgende:
Hij lijkt een beetje op Pete Doherty.
Word ik nerveus van zijn liedjes, denk je ?quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:39 schreef Tokay het volgende:
Hij is ook een Brit, en hij zit ook in de muziek.
Mwah, ik denk dat je ze misschien zelfs wel te pruimen vindt. Alhoewel...quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:44 schreef Treinhomo het volgende:
Word ik nerveus van zijn liedjes, denk je ?
Jij bent serieus in de race voor de Wouter-Bos-award ?quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:46 schreef Tokay het volgende:
Mwah, ik denk dat je ze misschien zelfs wel te pruimen vindt. Alhoewel...
quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:48 schreef Treinhomo het volgende:
Jij bent serieus in de race voor de Wouter-Bos-award ? [afbeelding]
quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:54 schreef Misstique het volgende:
Jamie Lidell!
Nee, zijn broer. (Plaatje van dart dan, hè.)quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:48 schreef Treinhomo het volgende:
Jij bent serieus in de race voor de Wouter-Bos-award ? [afbeelding]
Wel verdulle! Dat is helemaal goed!quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:30 schreef pyl het volgende:
[..]
Nee, zijn broer. (Plaatje van dart dan, hè.)![]()
En die van Misstique is Philip Glass, lijkt me.
Et voila.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:30 schreef pyl het volgende:
[..]
Nee, zijn broer. (Plaatje van dart dan, hè.)![]()
Echt waar?quote:
Ik heb er een topic van gemaaktquote:Op donderdag 3 mei 2007 15:44 schreef Tokay het volgende:
[..]
Birkenstocks.Birkenstocks met witte sokken.
![]()
[afbeelding]
Nou ja, zeg!quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:21 schreef tong80 het volgende:
Ik heb er een topic van gemaakt
Wat vinden jullie van mijn nieuwe slippers ?
Hou 't maar op een weloverwogen, welgemeend en volmondig 'alhoewel'.quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:46 schreef Tokay het volgende:
Mwah, ik denk dat je ze misschien zelfs wel te pruimen vindt. Alhoewel...
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:16 schreef Z het volgende:
De rechter is Jake Gyllenhaal en die andere is ook een acteur, ben z'n naam even kwijt.
Way to go, Bim!quote:
Way to go Tokayquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:14 schreef Tokay het volgende:
[..]
Way to go, Bim!
En dan zeg ik Louis Theroux.![]()
Dat begrijp ik. Ik vind het dan ook on-voor-stel-baar, iedere keer dat ik het weer zie.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:02 schreef Gellius het volgende:
Vergeef me pyl, maar het ziet er allemaal niet zo heel ernstig uit hoor. Die malle pakjes, die schoolse onrust, dat nonchalante gedoe met die aktentassen...
Eh ... nee.quote:Het gaat om die aktentassen, hè?
Nee, ze doet op 83-jarige leeftijd vrijwilligerswerk in een New Yorks ziekenhuis, de schat.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:05 schreef Gellius het volgende:
Stemmig. Is ze ziek?
Ook mijn mond viel gisteravond geregeld open - van opperste verbazing!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:19 schreef Misstique het volgende:
Ik heb geen idee wie het is, maar ben nu wel erg benieuwd, pyl..
Ja gedeeltelijk. Inderdaad prachtig. Dat stukje tussen haar en Edwin de Vries was heel mooiquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:33 schreef pyl het volgende:
Zag jij het gister, Scrut?
Ja nou! En dat stukje over Louis de Wijze, medegevangene in Westerbork (de zanger van de revue, verliefd, toen al), getransporteerd naar Auschwitz, wat hij (godbeterehet!!) overleefde, en na terugkeer naar Nederland meteen naar Amsterdam afreisde om te zien of Hannelore nog "vrij" was ... Niet dus. Prachtig en zo vol drama.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja gedeeltelijk. Inderdaad prachtig. Dat stukje tussen haar en Edwin de Vries was heel mooi
Mooie docu ook, als je 'm nog niet gezien hebt loont het de moeite om hem even online te kijken.quote:
Dat zal ik zeker doen. Afgelopen nacht heb ik ook Beperkt Houdbaar gezien, wat een domme mensen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Mooie docu ook, als je 'm nog niet gezien hebt loont het de moeite om hem even online te kijken.
O, die is van Sunny Bergman, toch? Ik ben niet zo'n fan van haar werk.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat zal ik zeker doen. Afgelopen nacht heb ik ook Beperkt Houdbaar gezien, wat een domme mensen.![]()
Dat ga ik ook nog even doen....quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mooie docu ook, als je 'm nog niet gezien hebt loont het de moeite om hem even online te kijken.
Het blijft bij proberen uitleggen. Ik denk dat als je de tweede wereldoorlog niet hebt meegemaakt, je nooit helemaal begrijpt hoe het was. Ik ben eens op een site beland waar je op kon zoeken of er destijds ook mensen van je woonadres en/of straat zijn weggevoerd. Daar wordt je wel even stil van, langer dan 2 minuten iig.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat ga ik ook nog even doen....
Wij hebben geprobeerd Twan uit te leggen wat dodenherdenkink inhoudt, hij moet tenminste wel weten waarom hij vanavond 2 minuten stil moet zijn. Valt niet mee.....
Ja dat is waar. Begrijpen hoe het was, zal nooit aanwezig zijn. Maar hij mag/moet wel weten wat er gebeurd is en waarom we dan stil zijn. Het is natuurlijk allemaal in Jip en Janneke taal.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het blijft bij proberen uitleggen. Ik denk dat als je de tweede wereldoorlog niet hebt meegemaakt, je nooit helemaal begrijpt hoe het was. Ik ben eens op een site beland waar je op kon zoeken of er destijds ook mensen van je woonadres en/of straat zijn weggevoerd. Daar wordt je wel even stil van, langer dan 2 minuten iig.
Zeker. Van mijnheers werk word je geen twee minuten, maar negeneneenhalf uur stil.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Heeft dit plaatje met het vorige te maken?
quote:Claude Lanzmann directed this 9 1/2 hour documentary of the Holocaust without using a single frame of archive footage. He interviews survivors, witnesses, and ex-Nazis (whom he had to film secretly since though only agreed to be interviewed by audio). His style of interviewing by asking for the most minute details is effective at adding up these details to give a horrifying portrait of the events of Nazi genocide.
Het is inderdaad al lang geleden dat-ie werd uitgezonden, maar behalve de gesprekken met overlevenden, waren er toch ook beelden te zien in die docu?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:21 schreef pyl het volgende:
Hmmmmmmmmmm ....... weet je wel zeker dat je Shoah hebt gezien? Het is voor mij ook al even geleden, maar ik dacht dat de film alleen maar uit interviews bestond. Dat is wat ik me herinner, althans.
Ja, en lange shots van weilanden in Oost-Polen en dergelijkequote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:21 schreef pyl het volgende:
Hmmmmmmmmmm ....... weet je wel zeker dat je Shoah hebt gezien? Het is voor mij ook al even geleden, maar ik dacht dat de film alleen maar uit interviews bestond. Dat is wat ik me herinner, althans.
En van ellenlange goederentreinen en verlaten treinstations ...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:27 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ja, en lange shots van weilanden in Oost-Polen en dergelijke
Geeft niet Took; kan gebeuren. Je hebt blijkbaar veel fantasie.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:28 schreef Tokay het volgende:
Ah, niet dus. Ik ben in de war.
Nee, sorry, dat is een gave.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Fantasie, dat zou ik ook wel willen hebben. Moet je daar voor oefenen?
Ik moest gelijk aan een oude kloon van je denken.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:49 schreef Bimmel het volgende:
Over denkbeeldige vriendje gesproken...
[afbeelding]
Probeer het eens bij de LOI?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Echt? Is er niet één of andere cursus voor?
Que? Kloon? Que es Kloon?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:50 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik moest gelijk aan een oude kloon van je denken.
Idd Rik als Drop Dead Fred, hele leuke film waarin hij het denkbeeldige vriendje van een meisje speelt.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Rick Mayall
Ik heb me al opgegeven voor de Cursus Fantasie in Beweging. Nu nog even ergens een kind scorenquote:
Grappig.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:59 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Net bij een bevriende kunstenaar een ets gekocht om kado te geven aan m'n broer en familie.
Wonen sinds 3 weken in een nieuw gekocht huis. Daar hoort iets aan de wand.
[afbeelding]
Ik lees dat Twan te oud is, helaas voor je.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb me al opgegeven voor de Cursus Fantasie in Beweging. Nu nog even ergens een kind scoren![]()
[spaans accent]quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:54 schreef Bimmel het volgende:
Que? Kloon? Que es Kloon?
Yo no soy "kloon", soy veramente una guapa chica.... uch uch...eh![]()
hé UIOlong time no see. Alles goed?
Nope, heb het ondeugdzame prostitutionele detacheren achter me gelaten en ben nu eerzame burger in vaste dienst bij een niet nader te noemen financiele instelling in onze hoofdstad.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:10 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
[spaans accent]
whehehe
[/spaans accent]
Alles is goed hier. Nog steeds werkzaam als 'consultant'. Jij ook?
Toevallig een nu nog Nederlandse financiële instelling, of zoeen die altijd wel Nederlands zal blijven?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:17 schreef Bimmel het volgende:
Nope, heb het ondeugdzame prostitutionele detacheren achter me gelaten en ben nu eerzame burger in vaste dienst bij een niet nader te noemen financiele instelling in onze hoofdstad.![]()
Phoebe Cates.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:55 schreef Bimmel het volgende:
Idd Rik als Drop Dead Fred, hele leuke film waarin hij het denkbeeldige vriendje van een meisje speelt.
Aanrader om gewoon eens te zien (geen Bottomesque tafrelen overigens)
En jij mocht niet mee?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:50 schreef Diaan73 het volgende:![]()
Peaceman is naar een concert van Roger Waters....
Leeft die nog ?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:50 schreef Diaan73 het volgende:![]()
Peaceman is naar een concert van Roger Waters....
Jawel, maar ik wilde/kon niet. Twan is bij ons en de laatste tijd hadden we al veel oppas nodig. En omdat ik niet zoveel met Roger Waters/Pink Floyd heb, heb ik besloten niet mee te gaan en bij Twan thuis te blijven. Peaceman vond het wel jammer dat ik niet meeging, maar gelukkig ging Brother52 ook, dus is hij met hem daar.quote:
Yepsquote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:02 schreef Diaan73 het volgende:
En omdat ik niet zoveel met Roger Waters/Pink Floyd heb
Da's een klassiek album.Erg goed.Mar ze hebben ook vreselijk langdradige albums gemaakt.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:13 schreef Diaan73 het volgende:
Roger Waters speelt geloof ik het hele album van Dark side of the moon. Moet wel geweldig zijn.
Scrut, jij vindt het ook niet wat?
Da's een mooi eufemisme voor 'naar lekkere wijven kijken'...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:26 schreef Diaan73 het volgende:
Tja ik zal vanavond wel horen van Peaceman hoe het geweest is. Ik heb hem even kort gesproken en er was een hele mooie audiovisuele show bij....
In de ogen van Gellius en pyl wel, ja.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:42 schreef wyccie het volgende:
Jemig, ik vind die sterretjes mooi. Da's best ernstig, he?
Ja.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:46 schreef wyccie het volgende:
Is dat Marisa Tomei?
Ja, vind ik ook.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:57 schreef wyccie het volgende:
Zij is mooi.
Dat heb je goed gedacht.quote:Op zondag 6 mei 2007 18:17 schreef Diaan73 het volgende:
Ik denk Ariane....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |