ik bedoel maarquote:Op zondag 6 mei 2007 15:12 schreef Robbiej het volgende:
neej dan moet je de cycleoxidon weer afknijpen etc veel te veel werk
let er dan wel op dat je je plasmaregelaars niet door laat branden!quote:Op maandag 7 mei 2007 22:37 schreef menmul het volgende:
mhhh en als je de warp conflector reader tijdelijk op de hyper ladex aansluit dan moet je warp eenheid toch de werking van de hyper drive overnemen naar mijn idee? teminste dit werkt altijd goed met de voorganger de Elysium2100 XM maar daar ging de hyperdrive maar tot warp 3, dus de kans bestaat dat de warp conflextor niet genoeg inpuls kan geven, maar het proberen waard?>
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:03 schreef errorken het volgende:
Ik las zonet in één of ander intelligent topic dat je erg ver kan komen door er een bbq gasfles op aan te sluiten ! Je moet het resterende deuterium dumpen en laten vollopen met koel olie en niet vergeten de plasma manifolds opnieuw te aligneren. Succes !
Vervangen door een ZQE module. is nieuwer en snellerquote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:31 schreef Ou-Tannu het volgende:
dat was ik!
en nou is mn ZPE module weer zo gaar als een satètje die telang op de bbq gelegen heeft :
ja maar mn interface is niet ZQE compatiblequote:Op zondag 13 mei 2007 14:27 schreef Robbiej het volgende:
[..]
Vervangen door een ZQE module. is nieuwer en sneller
Kan je geen conversie harnas kopen dan voor ZQE?quote:Op zondag 13 mei 2007 16:01 schreef Ou-Tannu het volgende:
ja dat zou kunnen.. alleen volgens mij zijn die niet echt te krijgen
mischien moet ik hem toch maar verpatsen :/
nee, helaasquote:Op zondag 13 mei 2007 18:50 schreef Robbiej het volgende:
[..]
Kan je geen conversie harnas kopen dan voor ZQE?
Ik heb deze net overgekocht van iemand in quadroxia 49582382;5939x2939
[afbeelding]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |