Mijn broer heeft nog een halve bak peace of cakequote:Op donderdag 3 mei 2007 17:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Samen zullen we alles delen lieverd.
Potdimme, die is nog veel lekkerder!quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mijn broer heeft nog een halve bak peace of cake!!
Jij krijgt zo enorrum niets meerquote:Op donderdag 3 mei 2007 17:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Potdimme, die is nog veel lekkerder!
Heb je liever dat je je Fossil Fuel met mij moet delen, dan dat ik iets van je broer z'n bak neem?quote:
Jij bekritiseerd mijn smaak schoft schurkquote:Op donderdag 3 mei 2007 17:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Heb je liever dat je je Fossil Fuel met mij moet delen, dan dat ik iets van je broer z'n bak neem?![]()
Oh damn ja!quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:29 schreef teigan het volgende:
Fossil Fuel is lekker, die staat hier ook nog in de vriezer.. Naast een pot Cookie Dough..
stomme 10-procent korting stickers van de AH ook....
Dan maar fruitquote:Op donderdag 3 mei 2007 19:02 schreef Tangarine het volgende:
heh bah, al dat praten over ijs.... ik ben bezig aan het 'slank de zomer in'-en enzo, dus ik probeer mezelf ver weg van B&J's enzo te houden
met suiker of slagroomquote:
Ik een broodje shoarmaquote:Op donderdag 3 mei 2007 19:09 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik had zonet een banaan met vla, chocoladesaus, slagroom er op, en over de slagroom melkhagelslag
Is dat lekker?quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:09 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik had zonet een banaan met vla, chocoladesaus, slagroom er op, en over de slagroom melkhagelslag
Ja omgquote:
quote:
Niet lekker?quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Het leven is te kort om vieze dingen te eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |