Mohammed was een pedo,gevoelige snaar?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:18 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat hij atheist was. Maar he, jij was toch ook atheist? Gevoelige snaar zeker?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Athe%C3%AFsmequote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:18 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat hij atheist was. Maar he, jij was toch ook atheist? Gevoelige snaar zeker?
Dus de kwantiteit bepaalt dat? Weer iets geleerdquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:17 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
het maakt wel uit. want de islam en het christendom hebben erg veel aanhangers. hoe vaak word er iemand in naam van Jan Adelaar vermoord ? en hoe vaak in naam van allah/islam of christendom/god ? do the math geef mij een cent voor elke dode die verschilt en ik hoef niet meer te werken voor de rest van mn leven![]()
ik vind dat het wel uitmaakt 0 of velen miljoenen doden op je naamquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:19 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Dus de kwantiteit bepaalt dat? Weer iets geleerd
Welke invalquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:21 schreef Double-Helix het volgende:
jazeker de kwantiteit bepaalt dat,jij zei dat moslims en christenen niet moorden maar vergelden,hoe noem je de inval van noord afrika,syrie,perzie door de moslims,"vergelding"?
Speculatie naar de geloofsovertuiging van Hitler verdient een centraal topic.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:21 schreef NorthernStar het volgende:
Binnen 150 posts van een vermoord meisje in Irak naar de geloofsovertuiging van Hitler.
Miljoenen dodenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:21 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ik vind dat het wel uitmaakt 0 of velen miljoenen doden op je naam![]()
7de eeuw de arabische moslims onder de kaliefen....quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:23 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Welke invalJe ziet moslims waar ze niet zijn. De nazi's zagen ook joden waar ze niet waren.
Dat doe ik toch? Ben je echt zo simpel van geest? Een atheist gelooft niet in god(en), een darwinist gelooft niet in het bijbelse creationisme, hij kan best in andere god(en) geloven.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:22 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Waarom? Ondanks dat jij dat ook niet doet
Heb je een bord voor je kop ofzo???????quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:24 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Miljoenen doden
In welk getallenstelsel tel jij eigen? Eentje die je zojuist hebt verzonnen?
Welke bronnen heb jij daarvoor? Of praat je je idolen na?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:24 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
7de eeuw de arabische moslims onder de kaliefen....
En de christenen met hun kruisttochten tegen jullie neem je ook voor lief?
Zijn hersenen zijn aangetast door geloof.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:25 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Dat doe ik toch? Ben je echt zo simpel van geest? Een atheist gelooft niet in god(en), een darwinist gelooft niet in het bijbelse creationisme, hij kan best in andere god(en) geloven.
Echt ingewikkeld is het niet.
En ik zeg. Een atheist gelooft niet in God, een darwinist ook niet. Hoe is dit meer of minder onderbouwing dan die van jouquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:25 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Dat doe ik toch? Ben je echt zo simpel van geest? Een atheist gelooft niet in god(en), een darwinist gelooft niet in het bijbelse creationisme, hij kan best in andere god(en) geloven.
Echt ingewikkeld is het niet.
Ben jij een nazi aanhanger?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:26 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Heb je een bord voor je kop ofzo???????
je ontkent dus dat de arabierenb allemaal gebieden invielen om met de zwaard de mensen te bekeren,wowquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:26 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Welke bronnen heb jij daarvoor? Of praat je je idolen na?
En jouw aarsgat is zo groot als je mond, maar hoe is dat relevantquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:26 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Zijn hersenen zijn aangetast door geloof.
Omdat jij kennelijk de betekenis van de termen niet weet. Volgens mij weet je een heleboel niet eigenlijkquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:27 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
En ik zeg. Een atheist gelooft niet in God, een darwinist ook niet. Hoe is dit meer of minder onderbouwing dan die van jou
Nee,ben jij een moslim fundi?quote:
Ik vraag om bronnen. Kun je die geven? Zo niet, dan is het niets meer dan hersenloos gelul.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:28 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
je ontkent dus dat de arabierenb allemaal gebieden invielen om met de zwaard de mensen te bekeren,wow![]()
Wat jij denkt is niet relevant.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:29 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Omdat jij kennelijk de betekenis van de termen niet weet. Volgens mij weet je een heleboel niet eigenlijk
slim gooien met termen helpt je echt niet in een discussie inderdaadquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:29 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Omdat jij kennelijk de betekenis van de termen niet weet. Volgens mij weet je een heleboel niet eigenlijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |