Tuurlijk: ¤36,- in de maandquote:Op donderdag 10 mei 2007 18:38 schreef Googolplexian het volgende:
[..]houd je ons ook op de hoogte van de investeringen dit keer
Wat flik jij nou?quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:40 schreef ijsmeis het volgende:
Tvp. Ik ga even de boel terug lezen.
Edit: Zo, klaar met lezen. Ik ga me verder niet tussen 'de ruzies' hier mengen, aangezien ik er geen sikkepit vanaf weer. Wel stel ik voor om de ruzies nu via een andere weg te bespreken/uit te praten/whatever. Niet via dit topic en niet via FOK! dus. (met uitzondering van de PM uiteraard)
Zo kan ik grenzen blijven trekken. Tevens was het toch maar voor één bepaald persoon bedoeld, dus kan je het diegene alsnog PM'enquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:19 schreef Cygnus het volgende:
Beetje jammer dat als ik één keer iets wil posten na een lange tijd en tevens aan gegeven heb dat dit mijn eerst en laatste post ZOU zijn.. dat het dan meteen gedeleted wordt...
wat wel eigenlijk?quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:22 schreef ijsmeis het volgende:
Oh please LD, jij weet dondersgoed dat persoonlijke vetes niet op het forum horen.
Het topic liep toch prima, tot aan de vorige pagina dusquote:
pffff. die "persoonlijke vete" had nog drie posts geduurd en dan had iedereen zijn/haar zegje gedaan en dan was het klaar geweest. het is niet zo dat men topics lang door zou gaan. En Voor FOK! op SL is dit wel interessant. Modden doe je op gevoel en dat weet jij dondersgoed. of zijn de regels wederom veranderd dat er weer op de letter van de Faq gemod wordt ipv losser.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:22 schreef ijsmeis het volgende:
Oh please LD, jij weet dondersgoed dat persoonlijke vetes niet op het forum horen.
Eens. Respect a mod's decision. Wat gebeurd is gebeurd, voor mij is het klaar, ik heb een nieuw plekje en het hoeft niet teruggelezen te worden.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het topic liep toch prima, tot aan de vorige pagina dus? Het uitvechten van ruzies in dit topic, doet de sfeer hier echt niet ten goede, vind je zelf niet?
Maar je weet wel waar het over gaat? Of mute je iemands mening puur op wat jij denkt dat gepast is?quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het topic liep toch prima, tot aan de vorige pagina dus? Het uitvechten van ruzies in dit topic, doet de sfeer hier echt niet ten goede, vind je zelf niet?
quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:30 schreef Maringo het volgende:
[..]
Eens. Respect a mod's decision. Wat gebeurd is gebeurd, voor mij is het klaar, ik heb een nieuw plekje en het hoeft niet teruggelezen te worden.
voor hunnie die het nieuwe plekje willen opzoeken: http://slurl.com/secondlife/Homeland/123/99/26/
See yall in our Homeland!!
sorry hoor maar wat heeft dat nou hiermee te maken? alsof de nieuwelingen hier op fok mindere mensen zijn.....quote:
Nope ... ik als TS zou beter moeten weten he ... FOEI GOOGOL.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:36 schreef Incolumis het volgende:
[..]
sorry hoor maar wat heeft dat nou hiermee te maken? alsof de nieuwelingen hier op fok mindere mensen zijn.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |