En voor mensen als jij is het vanzelfsprekend om gratis land te krijgenquote:Op donderdag 10 mei 2007 18:00 schreef Sven_Okonomi het volgende:
Je hebt van tevoren ECHT niet gezegt hoe je bent, je begon als de aardige sinterklaas maar je eindigde als n valse vrek die er alles aan doet om beter voor de dag te komen, zelfs als je daarmee dwars door n ander heen moest.
Dat land staat op iemand anders zn naam ja, omdat die et aan mij verhuurd omdat ik geen zin heb in premium gezeik. Lekker belangrijk?
en eigenlijk intereseert me dat ook geen ene reetquote:Op donderdag 10 mei 2007 18:00 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Je hebt geen idee hoeveel het over RL gaat =_=
+ banquote:Op donderdag 10 mei 2007 18:05 schreef bonke het volgende:
[..]
en eigenlijk intereseert me dat ook geen ene reet
ik ben ook een profiteurquote:Op donderdag 10 mei 2007 18:01 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
En voor mensen als jij is het vanzelfsprekend om gratis land te krijgen
Ik betaal nog steeds even hard voor profiteurs als jij, hoor
Mijn hele punt : kijk uit voor profiteurs!
ahh een sl ban om fok niet meer op te komen, alleen maar omdat ik zeg dat het rl van degene waar jij ruzie mee hebt mij en een boel anderen geen reet aangaat ??quote:
Gratis? 90.000ld + maandelijkse kosten van 41usd?quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:01 schreef Googolplexian het volgende:
En voor mensen als jij is het vanzelfsprekend om gratis land te krijgen
Ben je echt gebanned Bonke?quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:07 schreef bonke het volgende:
[..]
ahh een sl ban om fok niet meer op te komen, alleen maar omdat ik zeg dat het rl van degene waar jij ruzie mee hebt mij en een boel anderen geen reet aangaat ??
En ook met mensen met geld en zonder lol.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:59 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Geeft niet Liz ... de echte wereld is nu eenmaalgevuld met mensen zonder geld en een mening.
true, zelfs al bood ik het aan hoefde het nog niet.quote:Ik kan het Mar niet eenskwalijk nemen. Hij weet niet hie het is om geld te betalen voor SL.
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAquote:Sven is een klootzak van de oude rangorde. De man heeft vrouwen gemanipuleerd on z'n zin te krijgen en Mar's huidige RL relatie is daar 1 van.
: jullie kennen me echt niet he :quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:36 schreef Maringo het volgende:
voor hunnie die het Cafe al missen:
[afbeelding]
En de gesprekken zijn gaande voor een nieuw plekje!![]()
Fout. ook zonder CC kan je veel investerenquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:43 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Tis simpel .. je hebt mensen met een creditcard en je hebt profiteursDa's wel zon beetje de meest wijze les
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |