0 van deze inkomsten van Maringo of Zinga. Geld is wel weg.quote:-- Maart:
totaal: 11600
daarvan van SLX: 4252
uitbetaald aan ieder: 2320
*note: 3DG was niet meegerekend (stoned, vergeten)
-- April:
totale inkomsten: 12285
Daarvan van SLX: 5291
Uitbetaald aan ieder: 1755
naar de pot van 3DG: 3510
Pot van 3DG bedraagt: 3510 (<- gejat door Zinga)
- Maringo hheft 0 betaald voor Fok Cafe; Dat wilde jij niet, niet op mij afschuiven dusquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:54 schreef Googolplexian het volgende:
*verhaal*
Ik quote:quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:08 schreef Googolplexian het volgende:
Dit is trouwens alle administratie van 2.5 maanden ... BEDANKT MAR!
[..]
0 van deze inkomsten van Maringo of Zinga. Geld is wel weg.
quote:Don Duke: Ik heb niet meer informatie nodig
Tsja .. het punt dat ik een gebrek aan inzet goed kan praten is voorbij. Dat ik genoeg had aan die info wil niet zeggen dat je recht hebt op dat geld (zoals je zelf al toegaf).quote:
quote:[3:18] Roberto Pascale: je vertelde me al een paar weken geleden idd wat je ervan vond
[3:19] You: dit keer gooide ik 'm uit 3DG maar wilde ik hem het Fok Land laten houden als home ... voor dat ik dat kon aanbieden had hij alles al gedelete
knap ... hoe kom je aan die centen?quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:35 schreef Maringo het volgende:
oei nog een keer een plaatje posten:
[afbeelding]
Daarom ... het is nu een Fok!Sandbox. (kost ook geld maar zonder valse beloften)quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:18 schreef Lord Dreamer het volgende:
Wat een verhaal zeg. hmmm dit zijn dus de tweekanten die behoorlijk van elkaar verschillen. Als buitenstaander kan ik het alleen maar jammer vinden voor het geheel.
Maringo stopt misschien met heel Sl ?
Wat gaat Googolplexian doen als nieuw project of voorzetting van een project. An sich kost iets als een FOK! Café alleen maar geld. Het levert niet veel op.
en daar ging het in eerste insatntie helemaal om, je weet zelf best donders goed waarom allemaal, en dat het nu opeens kutsmoesjes zijn is wel een hele rare twist opeens. Dat jij nu opeens denkt dat ik jou spullen gejat heb van je is bullshit. In mijn eerste post heb ik duidelijk gemaakt dat ik je er nog steeds dankbaar voor ben. De gehele reden wat jou dwarszat is dat ik gewoon niet genoeg online kan zijn. De tijd die ik online was heb ik minstens 90% aan het Fok!Cafe of aan 3DG besteed. Dus het is bullshit dat ik niks gedaan heb. Maar ik ga weer een flink aantal niveaus omhoog, naar het niveau van de mensen die wel normaal doen en niet alleen maar lopen te schelden en zelfs mn vriendin allemaal onzin verteld (Artistieke copyright, yea right, je kan niks maken daarmee in SL, maar zoals je ook al tegen haar zei, ik ben niet zo zielig als jij). Don, je moet toch echt je mensenkennis es opschroeven, als er hier iemand onzeker is, ben jij wel. Je weet nooit wat je echt wil, de plannen veranderen continue. ik ben zeker dat dit een gedane zaak is, mij hoor je er niet meer over. Ik ben van mening dat ik niet fout ben geweest en heb een beslissing genomen waar ik al langer mee zit. Ik ga de meest verstandigste van ons twee zijn, zoals altijd:quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:33 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Tsja .. het punt dat ik een gebrek aan inzet goed kan praten is voorbij.
Ook jij hebt nooit een cent betaald aan SL en de reden dat wij uit elkaar gingen is omdat jij te beroerd was om in SL te investeren. Toen ik land op "Info Payment Used" wilde gooien ging jij zeuren dat jouw graties land niet meer beschikbaar zou zijn ... Je hele SL zaak nu is gebaseerd op wat ik ooit voor jou verzonnen heb en de bouwsels die ik heb gemaakt (FedSex? Mijn naam, Logo? Mijn logo)quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:17 schreef Sven_Okonomi het volgende:
Tijd om me ook maar eens te melden. Ik was een van de eerste die me liet verleiden door al et lekkers, en me daardoor met een goude halsband liet meeslepen door deze gast..
Ten eerste ik ben dr niet uitgeknikkerd, ik ben zelf gaan lopen omdat ik meer dan genoeg had van je losgeslagen ideen waarbij je meestal ook nog es om de 2 dagen compleet et roer omgooide. (Precieze reden dat ik opgestapt ben: Je vond et nodig om mensen zonder creditcard gegevens niet meer toe te laten (weer zon geweldig idee..), dus had ik dr niks meer te zoeken)![]()
In et begin vond ik et ook ontzettend leuk, erg veel lol getrapt veel gelachen, maar uiteindelijk ging et snel achteruit en kon ik er op een gegeven moment ook geen touw meer aan vastknopen wat je nou eigenlijk van me wilde, wat weer tot een hoop gesodemieter en ruzie leidde.
Ik ben iig blij dat ik dat zinkende schip vroegtijdig heb kunnen verlaten en dat maffe hoofdstuk direct heb kunnen sluiten. Wel weer jammer dat andere mensen weer aanboord gestapt zijn inmiddels, maargoed.
Owja, Fedsex zou niks worden he Don? Bezoek Sumos playpen eens.Lekker druk joh, als de sim vol zit, gewoon blijven proberen.
Verwacht alleen niet dat ik je aanwezigheid zal erkennen..
In het kort samen gevat, Suiker oompje met wilde plannen, ontzettend hoge eisen en meestal een kort lontje.
Uit de buurt blijven dus..![]()
Gozer ... jij bent net als Sven 100% nepquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:28 schreef Maringo het volgende:
[..]
en daar ging het in eerste insatntie helemaal om, je weet zelf best donders goed waarom allemaal, en dat het nu opeens kutsmoesjes zijn is wel een hele rare twist opeens. Dat jij nu opeens denkt dat ik jou spullen gejat heb van je is bullshit. In mijn eerste post heb ik duidelijk gemaakt dat ik je er nog steeds dankbaar voor ben. De gehele reden wat jou dwarszat is dat ik gewoon niet genoeg online kan zijn. De tijd die ik online was heb ik minstens 90% aan het Fok!Cafe of aan 3DG besteed. Dus het is bullshit dat ik niks gedaan heb. Maar ik ga weer een flink aantal niveaus omhoog, naar het niveau van de mensen die wel normaal doen en niet alleen maar lopen te schelden en zelfs mn vriendin allemaal onzin verteld (Artistieke copyright, yea right, je kan niks maken daarmee in SL, maar zoals je ook al tegen haar zei, ik ben niet zo zielig als jij). Don, je moet toch echt je mensenkennis es opschroeven, als er hier iemand onzeker is, ben jij wel. Je weet nooit wat je echt wil, de plannen veranderen continue. ik ben zeker dat dit een gedane zaak is, mij hoor je er niet meer over. Ik ben van mening dat ik niet fout ben geweest en heb een beslissing genomen waar ik al langer mee zit. Ik ga de meest verstandigste van ons twee zijn, zoals altijd:
- case closed -
![]()
Tis simpel .. je hebt mensen met een creditcard en je hebt profiteursquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:40 schreef Flyga het volgende:
SL is echt te vaag voor woorden, heb paar maanden als proef gedaan, maar kreeg allemaal vreemde dingen aangeboden![]()
![]()
Ik zeg iig van tevoren hoe ik ben.... volgende post is van vrouwen waar jij misbruik van hebt gemaakt: complete lijst met quotes.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:48 schreef Sven_Okonomi het volgende:
Ik heb keurig mijn 52usd per maand betaald bij mijn nieuwe club, en die loopt nu WEL als een trein en betaald zichzelf dik terug. De sim trekt et nieteens meer en ik zit te denken aan uitbreiding naar een eigen estate.
En mijn hele SL zaak erop gebaseerd? Nee hoor kerel, das alleen n leuk shopje, "voor dr bij".
Naam? Logo?
Naam bestond al op parodie T-shirts en als je dr op googled kom je et ook al overal tegen dus dat heb je niet verzonnen.
En dat logo? Gewoon een woord in 2 kleuren, knap van je hoor, dat je dat kunt.
En er zit bovendien NIKS in mijn productlijn dat jij gebouwd hebt, dus schrap dat ook effe.
En je bent nu gewoon weer precies aant doen wat iedereen zegt he, zie je dat nou niet? Je overlaad eerst mensen met speeltjes, dan geef je n grote bek en schilder je ze af als uitvreters.
Hoe ist met je SL vrouw don? Nogsteeds gezellig gescheiden? Vond die je ook al zon geweldig persoon? Niemand moet je, omdat je zo sociaal bent als een baksteen..![]()
Het land waar jij mee loopt te patsen is ook niet van jou, dus wat wil je met die zin bereiken?quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:53 schreef Googolplexian het volgende:Zelfs het land waar je nu mee loopt te patsen is niet van jou.
Geeft niet Liz ... de echte wereld is nu eenmaalgevuld met mensen zonder geld en een mening.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:55 schreef lizzyames het volgende:
Ik wil alleen maar zeggen dat ik hier best wel heel verdrietig van word allemaal.![]()
Je hebt geen idee hoeveel het over RL gaat =_=quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:59 schreef bonke het volgende:
pompompom
gaat goed he jongens
ze kunnen beter dit hele topic ff opschonen vanaf het het begin
want het gaat over sl en niet over sl en fok
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |