abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 mei 2007 @ 12:08:38 #151
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_49219975
Dit is trouwens alle administratie van 2.5 maanden ... BEDANKT MAR!
quote:
-- Maart:

totaal: 11600
daarvan van SLX: 4252
uitbetaald aan ieder: 2320
*note: 3DG was niet meegerekend (stoned, vergeten)

-- April:

totale inkomsten: 12285
Daarvan van SLX: 5291
Uitbetaald aan ieder: 1755
naar de pot van 3DG: 3510
Pot van 3DG bedraagt: 3510 (<- gejat door Zinga)
0 van deze inkomsten van Maringo of Zinga. Geld is wel weg.
Calm down, please!
  donderdag 10 mei 2007 @ 12:13:51 #152
166255 Maringo
Bèhèhèhèh
pi_49220158
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 11:54 schreef Googolplexian het volgende:
*verhaal*
- Maringo hheft 0 betaald voor Fok Cafe; Dat wilde jij niet, niet op mij afschuiven dus
- Maringo heeft geen een texture geupload voor Fok Cafe (dus alle textures mocht Don betalen); vloeren, trap, plafond, rainbow room, hottub, railing, terras, allemaal textures van mij, zelf gemaakt + zelf geupload
- Maringo heeft in 2.5 maanden 0- producten gemaakt (geen zin/geen inspiratie/geen tijd etc); Lyos Tafel, bezig met shirts.
- Maringo heeft in die 2.5 maanden wel gewoon salaris ontvangen van 3DG (dik 5k) mja voor administratie, voor ads maken, promoten, ideeen aanbrengen
- Maringo heeft het geld dat 3DG heeft gespaard ook meegenomen op z'n alt (Zinga Ling) Dat heb je gister al van me gehad
- Zinga Ling heb ik voor Mar aangekleed (2500); Mja, omdat ze toen ook van jou was.
- De fooienpot in Fok Cafe is 0 L$ van naar mij gegaan; Vorig week heb je ook al geld van me gekregen....
- Om Maringo op weg te helpen heeft ie van mij alle RED zitposes van B&B gekregen, een CLS light system van Nicole, mallen voor kleding in Corel, etc, etc, etc ... Ik heb nooit gevraagd erom, je stond erop dat ik die ging gebruiken.
- Maringo is al met al er lekker op vooruit gegaan maar Maringo op z'n verantwoordelijkheden aanspreken is een big no no want dan gaat ie deleten. Dat was geen aanspreken op verantwoordelijken heden meer. Als je iemand verteld dat je hem eruit gooit, betekend dat dat je al een beslissing heb genomen.
- Maringo refereert naar anderen die "van mij vertrokken is". Diezelfde mensen waar hij het roerend met me eens was, neem ik aan? Genie, Cal en Sven heb ik eruit geknikkerd. Moon en Mr zijn bij mijn weten nog gewoon op Eriu en hebben een RL. Jij bent de eerste die jankend wegrent. Ah, jou kant van het verhaal zeker, heb toch andere dingen gehoord, van verschillende mensen afzonderlijk. Als je namen wilt, zal ik ze je wel geven.

En degene die loopt te janken ben jij, om hoe ik eigenlijk heb misbruikt, maar haal die oogkleppen is van je kop af en kijk es wat verder. Ik lach alleen maar om je zielige kutgedrag, mij een beetje proberen zwart te maken.

Hou op met zeuren, bouw de Basin weer op en ga lekker de volgende persoon de shit inwerken. Je moet es weten wat mensen over je denken, zelfs degene waar je het niet van zal verwachten.

EDIT:
Transactionhistory:

Don

[ Bericht 2% gewijzigd door Maringo op 10-05-2007 12:34:02 (plaatje toegevoegd) ]
Die volg topic-knop hè...
Op 02-06-2014 16:38 schreef Moeraskat
Je bent te goed voor de mensheid.
  donderdag 10 mei 2007 @ 12:15:28 #153
166255 Maringo
Bèhèhèhèh
pi_49220212
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 12:08 schreef Googolplexian het volgende:
Dit is trouwens alle administratie van 2.5 maanden ... BEDANKT MAR!
[..]

0 van deze inkomsten van Maringo of Zinga. Geld is wel weg.
Ik quote:
quote:
Don Duke: Ik heb niet meer informatie nodig
  donderdag 10 mei 2007 @ 12:33:51 #154
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_49220855
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 12:15 schreef Maringo het volgende:

[..]

Ik quote:
[..]

Tsja .. het punt dat ik een gebrek aan inzet goed kan praten is voorbij. Dat ik genoeg had aan die info wil niet zeggen dat je recht hebt op dat geld (zoals je zelf al toegaf).
Calm down, please!
  donderdag 10 mei 2007 @ 12:35:45 #155
166255 Maringo
Bèhèhèhèh
pi_49220931
oei nog een keer een plaatje posten:

donderdag 10 mei 2007 @ 12:46:13 #156
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_49221273
Gaan we dan:

- Dat wilde jij niet, niet op mij afschuiven dus : Dat ik dat niet wilde was als jij jouw deel van 3DG had gedaan i.p.v. aaleen maar graaien. Op het moment dat je alleen maar neemt wordt het tijd dat je je verantwoordelijkheden gaat dragen. Niet eerlijk tegenover Mets en mij.

- vloeren, trap, plafond, rainbow room, hottub, railing, terras, allemaal textures van mij, zelf gemaakt + zelf geupload : vloeren: bullshit, terras: bullshit, hottub: bullshit, railing: bullshit .. etc. Niet liegen, gast. Alsof ik m'n eigen textures niet herken

- Lyos Tafel, bezig met shirts. : Lyos tafel heeft nooit online gestaan en shirts ook niet ... resultaat : 0

- mja voor administratie, voor ads maken, promoten, ideeen aanbrengen : HAHAHA ... welke ideeen, welke promotie? De reden dat ik je uit 3DG wilde gooien was OMDAT JE GEEN REET UITVOERT! ... dringt dat nou nog niet door in die botte kop? Een maand wachten tot een ad online gaat (3 minuten werk) is niet waard wat jij verdiende (nogmaals : zoals je zelf al toegaf)

- Dat heb je gister al van me gehad : Weer gelul ... je hebt me 4000 gegeven voor een stream die 4000 per maand kost en waar je altijd gewoon gebruik van hebt mogen maken.

- Mja, omdat ze toen ook van jou was. : En wat heb ik eraan gehad? Alleen maar voor jouw plezier geweest, toch?

- Vorig week heb je ook al geld van me gekregen.... : 4000 dus voor een stream waar ik al meer dan een jaar aan betaal

- Ik heb nooit gevraagd erom, je stond erop dat ik die ging gebruiken. Klopt ... ik stond erop dat je volgens afspraak een inkomen zou genereren binnen 3DG. Ook Mets en Troel waren bij deze afspraak dus als je een refresher nodig hebt: praat met Mets.

- Dat was geen aanspreken op verantwoordelijken heden meer. Als je iemand verteld dat je hem eruit gooit, betekend dat dat je al een beslissing heb genomen. : Als je iemand voor de 5de keer aanspreekt en die persoon heeft altijd dezelfde kut-smoesjes om NIET te presteren en gewoon door te blijven free-wheelen dan zit ontslag er wel in, ja. Trouwens:
quote:
[3:18] Roberto Pascale: je vertelde me al een paar weken geleden idd wat je ervan vond
[3:19] You: dit keer gooide ik 'm uit 3DG maar wilde ik hem het Fok Land laten houden als home ... voor dat ik dat kon aanbieden had hij alles al gedelete

- Ah, jou kant van het verhaal zeker, heb toch andere dingen gehoord, van verschillende mensen afzonderlijk. Als je namen wilt, zal ik ze je wel geven.graag ... dan ook graag effe erbij vermelden hoeveel geld die mensen van me hebben verdiend ... Genie verdiende 2000 per week. Cal 300 per DJ-set + 1000 fooi

GROW fuckin UP ... loser
Calm down, please!
  donderdag 10 mei 2007 @ 12:46:55 #157
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_49221294
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 12:35 schreef Maringo het volgende:
oei nog een keer een plaatje posten:

[afbeelding]
knap ... hoe kom je aan die centen?

Achteraf terugbetalen
Calm down, please!
  donderdag 10 mei 2007 @ 14:18:56 #158
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_49225101
Wat een verhaal zeg. hmmm dit zijn dus de tweekanten die behoorlijk van elkaar verschillen. Als buitenstaander kan ik het alleen maar jammer vinden voor het geheel.

Maringo stopt misschien met heel Sl ?
Wat gaat Googolplexian doen als nieuw project of voorzetting van een project. An sich kost iets als een FOK! Café alleen maar geld. Het levert niet veel op.
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
  donderdag 10 mei 2007 @ 15:41:47 #159
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_49229040
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 14:18 schreef Lord Dreamer het volgende:
Wat een verhaal zeg. hmmm dit zijn dus de tweekanten die behoorlijk van elkaar verschillen. Als buitenstaander kan ik het alleen maar jammer vinden voor het geheel.

Maringo stopt misschien met heel Sl ?
Wat gaat Googolplexian doen als nieuw project of voorzetting van een project. An sich kost iets als een FOK! Café alleen maar geld. Het levert niet veel op.
Daarom ... het is nu een Fok!Sandbox. (kost ook geld maar zonder valse beloften)
Calm down, please!
pi_49230339
SL is bij mij grotendeels grijs en texture loos.
pi_49233190
Tijd om me ook maar eens te melden. Ik was een van de eerste die me liet verleiden door al et lekkers, en me daardoor met een goude halsband liet meeslepen door deze gast..

Ten eerste ik ben dr niet uitgeknikkerd, ik ben zelf gaan lopen omdat ik meer dan genoeg had van je losgeslagen ideen waarbij je meestal ook nog es om de 2 dagen compleet et roer omgooide. (Precieze reden dat ik opgestapt ben: Je vond et nodig om mensen zonder creditcard gegevens niet meer toe te laten (weer zon geweldig idee..), dus had ik dr niks meer te zoeken)

In et begin vond ik et ook ontzettend leuk, erg veel lol getrapt veel gelachen, maar uiteindelijk ging et snel achteruit en kon ik er op een gegeven moment ook geen touw meer aan vastknopen wat je nou eigenlijk van me wilde, wat weer tot een hoop gesodemieter en ruzie leidde.

Ik ben iig blij dat ik dat zinkende schip vroegtijdig heb kunnen verlaten en dat maffe hoofdstuk direct heb kunnen sluiten. Wel weer jammer dat andere mensen weer aanboord gestapt zijn inmiddels, maargoed.

Owja, Fedsex zou niks worden he Don? Bezoek Sumos playpen eens. Lekker druk joh, als de sim vol zit, gewoon blijven proberen. Verwacht alleen niet dat ik je aanwezigheid zal erkennen..

In het kort samen gevat, Suiker oompje met wilde plannen, ontzettend hoge eisen en meestal een kort lontje.

Uit de buurt blijven dus..
  donderdag 10 mei 2007 @ 17:28:15 #162
166255 Maringo
Bèhèhèhèh
pi_49233520
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 12:33 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Tsja .. het punt dat ik een gebrek aan inzet goed kan praten is voorbij.
en daar ging het in eerste insatntie helemaal om, je weet zelf best donders goed waarom allemaal, en dat het nu opeens kutsmoesjes zijn is wel een hele rare twist opeens. Dat jij nu opeens denkt dat ik jou spullen gejat heb van je is bullshit. In mijn eerste post heb ik duidelijk gemaakt dat ik je er nog steeds dankbaar voor ben. De gehele reden wat jou dwarszat is dat ik gewoon niet genoeg online kan zijn. De tijd die ik online was heb ik minstens 90% aan het Fok!Cafe of aan 3DG besteed. Dus het is bullshit dat ik niks gedaan heb. Maar ik ga weer een flink aantal niveaus omhoog, naar het niveau van de mensen die wel normaal doen en niet alleen maar lopen te schelden en zelfs mn vriendin allemaal onzin verteld (Artistieke copyright, yea right, je kan niks maken daarmee in SL, maar zoals je ook al tegen haar zei, ik ben niet zo zielig als jij). Don, je moet toch echt je mensenkennis es opschroeven, als er hier iemand onzeker is, ben jij wel. Je weet nooit wat je echt wil, de plannen veranderen continue. ik ben zeker dat dit een gedane zaak is, mij hoor je er niet meer over. Ik ben van mening dat ik niet fout ben geweest en heb een beslissing genomen waar ik al langer mee zit. Ik ga de meest verstandigste van ons twee zijn, zoals altijd:

- case closed -

donderdag 10 mei 2007 @ 17:29:41 #163
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_49233588
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 17:17 schreef Sven_Okonomi het volgende:
Tijd om me ook maar eens te melden. Ik was een van de eerste die me liet verleiden door al et lekkers, en me daardoor met een goude halsband liet meeslepen door deze gast..

Ten eerste ik ben dr niet uitgeknikkerd, ik ben zelf gaan lopen omdat ik meer dan genoeg had van je losgeslagen ideen waarbij je meestal ook nog es om de 2 dagen compleet et roer omgooide. (Precieze reden dat ik opgestapt ben: Je vond et nodig om mensen zonder creditcard gegevens niet meer toe te laten (weer zon geweldig idee..), dus had ik dr niks meer te zoeken)

In et begin vond ik et ook ontzettend leuk, erg veel lol getrapt veel gelachen, maar uiteindelijk ging et snel achteruit en kon ik er op een gegeven moment ook geen touw meer aan vastknopen wat je nou eigenlijk van me wilde, wat weer tot een hoop gesodemieter en ruzie leidde.

Ik ben iig blij dat ik dat zinkende schip vroegtijdig heb kunnen verlaten en dat maffe hoofdstuk direct heb kunnen sluiten. Wel weer jammer dat andere mensen weer aanboord gestapt zijn inmiddels, maargoed.

Owja, Fedsex zou niks worden he Don? Bezoek Sumos playpen eens. Lekker druk joh, als de sim vol zit, gewoon blijven proberen. Verwacht alleen niet dat ik je aanwezigheid zal erkennen..

In het kort samen gevat, Suiker oompje met wilde plannen, ontzettend hoge eisen en meestal een kort lontje.

Uit de buurt blijven dus..
Ook jij hebt nooit een cent betaald aan SL en de reden dat wij uit elkaar gingen is omdat jij te beroerd was om in SL te investeren. Toen ik land op "Info Payment Used" wilde gooien ging jij zeuren dat jouw graties land niet meer beschikbaar zou zijn ... Je hele SL zaak nu is gebaseerd op wat ik ooit voor jou verzonnen heb en de bouwsels die ik heb gemaakt (FedSex? Mijn naam, Logo? Mijn logo)

Goed om te zien dat je nog steeds actief bent ... ik hoop dat je goed overweg kunt met Mar's RL relatie ... die heeft ook al zo'n hoge dunk van je.

P.S.: ik ben blij voor je day je op andermans geld een business hebt kunnen opstarten. Verbaast me niet. Jouw kunde is altijd geweest om mensen spul afhandig te maken. Ik zei niet voor niets Sven2 tegen Mar.
Calm down, please!
  donderdag 10 mei 2007 @ 17:38:17 #164
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_49233882
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 17:28 schreef Maringo het volgende:

[..]

en daar ging het in eerste insatntie helemaal om, je weet zelf best donders goed waarom allemaal, en dat het nu opeens kutsmoesjes zijn is wel een hele rare twist opeens. Dat jij nu opeens denkt dat ik jou spullen gejat heb van je is bullshit. In mijn eerste post heb ik duidelijk gemaakt dat ik je er nog steeds dankbaar voor ben. De gehele reden wat jou dwarszat is dat ik gewoon niet genoeg online kan zijn. De tijd die ik online was heb ik minstens 90% aan het Fok!Cafe of aan 3DG besteed. Dus het is bullshit dat ik niks gedaan heb. Maar ik ga weer een flink aantal niveaus omhoog, naar het niveau van de mensen die wel normaal doen en niet alleen maar lopen te schelden en zelfs mn vriendin allemaal onzin verteld (Artistieke copyright, yea right, je kan niks maken daarmee in SL, maar zoals je ook al tegen haar zei, ik ben niet zo zielig als jij). Don, je moet toch echt je mensenkennis es opschroeven, als er hier iemand onzeker is, ben jij wel. Je weet nooit wat je echt wil, de plannen veranderen continue. ik ben zeker dat dit een gedane zaak is, mij hoor je er niet meer over. Ik ben van mening dat ik niet fout ben geweest en heb een beslissing genomen waar ik al langer mee zit. Ik ga de meest verstandigste van ons twee zijn, zoals altijd:

- case closed -

Gozer ... jij bent net als Sven 100% nep

praat met je vriending ... die heeft (net als jij) op Sven gelegen en kent hem beter dan jij. Of niet?

En men weet echt wel hoe het zit Men was erbij.

Sven : success met de business ik heb dan wel een eiland maar ben nog lang nist zover als jij ... jij bent echt de koning in business opzetten zonder geld ... Het feit dat Sumos ter sprake komt is bewjis genoeg nu nog durfen je gezicht te laten zien aan.
Calm down, please!
pi_49233919
Uuhm, waar de neuk gaat dit over? Kan iemand mij uitleggen waarom mijn SL altijd grijs en textuurloos is?
pi_49233964
SL is echt te vaag voor woorden, heb paar maanden als proef gedaan, maar kreeg allemaal vreemde dingen aangeboden
You've just been F'd in the A
  donderdag 10 mei 2007 @ 17:43:44 #167
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_49234081
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 17:40 schreef Flyga het volgende:
SL is echt te vaag voor woorden, heb paar maanden als proef gedaan, maar kreeg allemaal vreemde dingen aangeboden
Tis simpel .. je hebt mensen met een creditcard en je hebt profiteurs Da's wel zon beetje de meest wijze les
Calm down, please!
pi_49234251
Ik heb keurig mijn 52usd per maand betaald bij mijn nieuwe club, en die loopt nu WEL als een trein en betaald zichzelf dik terug. De sim trekt et nieteens meer en ik zit te denken aan uitbreiding naar een eigen estate.

En knap dat je grond kunt verhuren joh, daar is nog es denkwerk bij nodig... Doe es normaal gek.
Sumos krijgt een sim vol met 8k grond.

En mijn hele SL zaak erop gebaseerd? Nee hoor kerel, das alleen n leuk shopje, "voor dr bij".

Naam? Logo?
Naam bestond al op parodie T-shirts en als je dr op googled kom je et ook al overal tegen dus dat heb je niet verzonnen.
En dat logo? Gewoon een woord in 2 kleuren, knap van je hoor, dat je dat kunt.
En er zit bovendien NIKS in mijn productlijn dat jij gebouwd hebt, dus schrap dat ook effe.

En je bent nu gewoon weer precies aant doen wat iedereen zegt he, zie je dat nou niet? Je overlaad eerst mensen met speeltjes, dan geef je n grote bek als ze niet aan je opholgeslagen wensen voldoen en schilder je ze af als uitvreters.

Hoe ist met je SL vrouw don? Nogsteeds gezellig gescheiden? Vond die je op den duur ook al zon geweldig persoon? Niemand moet je, omdat je zo sociaal bent als een baksteen..

Nee jongen, met die mentaliteit schop je et nietver.

[ Bericht 4% gewijzigd door Sven_Okonomi op 10-05-2007 17:55:49 ]
  donderdag 10 mei 2007 @ 17:53:36 #169
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_49234455
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 17:48 schreef Sven_Okonomi het volgende:
Ik heb keurig mijn 52usd per maand betaald bij mijn nieuwe club, en die loopt nu WEL als een trein en betaald zichzelf dik terug. De sim trekt et nieteens meer en ik zit te denken aan uitbreiding naar een eigen estate.

En mijn hele SL zaak erop gebaseerd? Nee hoor kerel, das alleen n leuk shopje, "voor dr bij".

Naam? Logo?
Naam bestond al op parodie T-shirts en als je dr op googled kom je et ook al overal tegen dus dat heb je niet verzonnen.
En dat logo? Gewoon een woord in 2 kleuren, knap van je hoor, dat je dat kunt.
En er zit bovendien NIKS in mijn productlijn dat jij gebouwd hebt, dus schrap dat ook effe.

En je bent nu gewoon weer precies aant doen wat iedereen zegt he, zie je dat nou niet? Je overlaad eerst mensen met speeltjes, dan geef je n grote bek en schilder je ze af als uitvreters.

Hoe ist met je SL vrouw don? Nogsteeds gezellig gescheiden? Vond die je ook al zon geweldig persoon? Niemand moet je, omdat je zo sociaal bent als een baksteen..
Ik zeg iig van tevoren hoe ik ben.... volgende post is van vrouwen waar jij misbruik van hebt gemaakt: complete lijst met quotes.

Zoveel vrouwen die jou hebben gegeven wat je wilde goed gedaan uber-parasiet!

Zelfs het land waar je nu mee loopt te patsen is niet van jou.
Calm down, please!
pi_49234510
Ik wil alleen maar zeggen dat ik hier best wel heel verdrietig van word allemaal.
Geeft niks hoor, ik begrijp meestal ook niks van mezelf
  donderdag 10 mei 2007 @ 17:56:51 #171
166255 Maringo
Bèhèhèhèh
pi_49234552
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 17:53 schreef Googolplexian het volgende:Zelfs het land waar je nu mee loopt te patsen is niet van jou.
Het land waar jij mee loopt te patsen is ook niet van jou, dus wat wil je met die zin bereiken?
  donderdag 10 mei 2007 @ 17:59:05 #172
64781 bonke
pipo koeie
pi_49234621
pompompom
gaat goed he jongens
ze kunnen beter dit hele topic ff opschonen vanaf het het begin
want het gaat over sl en niet over sl en fok
pies on joe toe
  donderdag 10 mei 2007 @ 17:59:42 #173
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_49234641
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 17:55 schreef lizzyames het volgende:
Ik wil alleen maar zeggen dat ik hier best wel heel verdrietig van word allemaal.
Geeft niet Liz ... de echte wereld is nu eenmaalgevuld met mensen zonder geld en een mening.

Ik kan het Mar niet eenskwalijk nemen. Hij weet niet hie het is om geld te betalen voor SL.

Sven is een klootzak van de oude rangorde. De man heeft vrouwen gemanipuleerd on z'n zin te krijgen en Mar's huidige RL relatie is daar 1 van. Alles wat hij nu heeft is 0% van betaald door hem dus de laatste die het woord suikeroom in de mond moet nemen is zojuist betrapt op uber-parasitisme.

Geld is makkelijk als het van een ander is, He, Mar en Sven? of Sven en Sven2
Calm down, please!
  donderdag 10 mei 2007 @ 18:00:06 #174
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_49234655
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 17:59 schreef bonke het volgende:
pompompom
gaat goed he jongens
ze kunnen beter dit hele topic ff opschonen vanaf het het begin
want het gaat over sl en niet over sl en fok
Je hebt geen idee hoeveel het over RL gaat =_=
Calm down, please!
pi_49234666
Je hebt van tevoren ECHT niet gezegt hoe je bent, je begon als de aardige sinterklaas maar je eindigde als n valse vrek die er alles aan doet om beter voor de dag te komen, zelfs als je daarmee dwars door n ander heen moest.

Dat land staat op iemand anders zn naam ja, omdat die et tegen LL tier prijs aan mij verhuurd, omdat ik geen zin heb in premium gezeik. Lekker belangrijk?

En mensen die veel geld hebben, mogen alles doen en laten, toch don? Dat je een rijke hufter bent, betekend nog niet dat iedereen je speeltje is hoor!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')