quote:10:57 PDT - Experiencing Network Issues
Friday, May 4th, 2007 at 11:01 AM PDT by: claudialinden
We are currently experiencing network issues. Some residents may have log-in difficulties. We are aware of the problem and we are working to solve it. We will post updates frequently until the problem is solved.
??quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:06 schreef EvilDucky het volgende:
Hehehe, ik ben maar wat gaan werken.. Er lag nog een werkje op me te wachten, he Don?
Online Now: 12,056quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:10 schreef Maringo het volgende:
mwah zie je iig meer dan mij....
heb ik nietquote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:11 schreef EvilDucky het volgende:
Check IM
yupquote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:15 schreef Maringo het volgende:
hmmm ok, ik ben online... maar mn last location kon niet worden gesaved ofzo dus ik sta nu in een of ander welcome area.... ook zonder enig attachment... en tpen lukt niet.... met andere woorden: SL IS WEER FCKD UP!
Geef het effe ... dan kan je weer virtueel lopen meurenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:17 schreef EvilDucky het volgende:
Nu via PM hier.. het is een drama. Ik log in, knal er net zo hard weer af..
Wat hij zegt (wijs naar Maringo)
Ja zeg, jij bent er nog..quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:19 schreef Maringo het volgende:
ik kan niet eens van de sim af...
ik ben gewoond gedoemd om tussen allemaal n00bs rond te hangen
met meer dan 6 miljoen spelers nu groeit SL harder dan WoWquote:Het is niet ongebruikelijk dat er bij de start van een MMORPG erg veel problemen zijn. Zo was WoW in het begin slachtoffer van zijn eigen succes. Er waren te veel spelers, wat de servers overbelastte. Dit probleem is vrijwel geheel opgelost. Iedere woensdagochtend worden de servers voor onderhoud 'down' gebracht.
quote:Second Life Offline for Database Maintenance or Update
In our continuing effort to improve your Second Life experience, we have taken Second Life temporarily offline for maintenance. This may also effect portions of our website. We are working to re-open our doors as quickly as possible and we appreciate your continued patience. For more details and further information on our system status, please visit our official blog at: blog.secondlife.com.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |