Sowieso is het systeem waardeloos en de verantwoording van de ouders dat een minor er achter zit. Ik voor zie een handel in geverifieerde accountsquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:51 schreef Maringo het volgende:
dat is wel een goeie, maarja, als een guppie van 12 zn oudere broer/zus vraagt om te verifieren en vervolgens zelf erachter gaat zitten is dat hele susteem ook waardeloos.
Doet me goed dat te horen enuh, likewise natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:30 schreef malon het volgende:
:p allemaal... Drop effe zo maar langs.. en ben weer weg.. Mjah ikkuh is snel :p
Laterzzz Enne Edap.. WB sweetsBlij je weer te zien
Yep, die indruk had ik gisterenavond ook al.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:09 schreef Incolumis het volgende:
zwmbad is wel het meest populair he?
[afbeelding]
ben het nu aan het downloadenquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:58 schreef Roberto9876 het volgende:
Zit op dit moment op het beta grid.
Grappig om stemmen bij avi's te zien en horen.
Als je beta grid download word je complete inventory gecopieerd (eenmalig) en krijg je voor alleen in het beta grid te gebruiken nog eens 5000L$ kado
Op mijn desktop staan nu ook 2 sl logo's. een van sl en een met de naam SL (aditi)
Zijn er al meer fokkers op dat beta grid aktief of aktief geweest?
moet je geen betaalde account hebben danquote:Op woensdag 16 mei 2007 17:27 schreef Roberto9876 het volgende:
[..]
Peer had het net ook al en ik werd er net uit geknikkerd en mag er ook ff nie meer oplol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |