Goede morgen JJ!!quote:Op woensdag 2 mei 2007 07:13 schreef juon_jacket1 het volgende:
Goedemorgen lieve mede koffie-verslaafden....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
....!!!!!
Ja ik moet even aan de slag voor de studie!quote:Op woensdag 2 mei 2007 07:22 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
een hele goedemorgen Frits.......![]()
![]()
![]()
...wat ben je vroeg wakker.....
!!!!!!
koffie....quote:Op woensdag 2 mei 2007 07:29 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja ik moet even aan de slag voor de studie!
Knettermoe, dat dan weer wel. Ik heb ontzettend ruk geslapen, maar ach koffie doet wonderen!
Zwart voor mij ja!quote:Op woensdag 2 mei 2007 07:31 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
koffie....![]()
![]()
...zwart voor jou....???
...en voor mij met melk en suiker....
![]()
ik geniet altijd volop van mijn eerste bakkie....quote:Op woensdag 2 mei 2007 07:32 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Zwart voor mij ja!Geniet ervan meis!
Dat is het zeer zeker! Ik ben zwaar aan het genieten! En aan het wakker worden!quote:Op woensdag 2 mei 2007 07:35 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik geniet altijd volop van mijn eerste bakkie....![]()
..dis is dan toch de aller lekkerste....
![]()
![]()
oohh gewoon call-center werk...wel geinig.....quote:Op woensdag 2 mei 2007 07:38 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat is het zeer zeker! Ik ben zwaar aan het genieten! En aan het wakker worden!
Hoe bevalt je nieuwe baan? Wat moet je doen?
Aha, dat is niet echt een superbaan idd, maar ja het is werk!quote:Op woensdag 2 mei 2007 07:42 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
oohh gewoon call-center werk...wel geinig........maar zeker geen baan die ik tot mijn pensioen wil doen...
(maar ja tis een baan he...
)...ik heb gelukkig een site van een hele goede vriend gekregen van een uitzendbureau die het liefst Franstalige mensen aanneemt...vanmiddag ff sjekken....
![]()
foto shoot is nog niet gemaakt, ergens midden Mei volgens mij....quote:Op woensdag 2 mei 2007 07:44 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Aha, dat is niet echt een superbaan idd, maar ja het is werk!
Wat top als je een baan voor Franstaligen kunt krijgen zeg!
Hoe is het trouwens afgelopen met die fotoshoot van je dochter?
Haha wat grappig joh! Schattig wel dat je zenuwachtig bent!quote:Op woensdag 2 mei 2007 07:49 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
foto shoot is nog niet gemaakt, ergens midden Mei volgens mij.......en IK ben zenuwachtig....
![]()
ach ja...maandag zaten we ook met een topic met zondag in de TT....quote:Op woensdag 2 mei 2007 07:50 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Haha wat grappig joh! Schattig wel dat je zenuwachtig bent!
Leuk detail: op woensdag zitten we nog steeds in een topic met dinsdag in de titel
Die SC is niet meer wat het geweest is... 5 topic per dag...quote:Op woensdag 2 mei 2007 07:50 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Haha wat grappig joh! Schattig wel dat je zenuwachtig bent!
Leuk detail: op woensdag zitten we nog steeds in een topic met dinsdag in de titel
hoe zou dat nou komen....????quote:Op woensdag 2 mei 2007 07:53 schreef OA het volgende:
[..]
Die SC is niet meer wat het geweest is... 5 topic per dag...![]()
Hey JJquote:Op woensdag 2 mei 2007 07:53 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hoe zou dat nou komen....????![]()
![]()
...goedemorgen OA trouwens...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hey Frits!quote:
Hey Kuuk!quote:Op woensdag 2 mei 2007 07:54 schreef Kuukske het volgende: