Op mijn beelden liggen ze anders lief bovenop elkaar te slapenquote:
Ik quote mezelf....etterbakken it isquote:Op zondag 6 mei 2007 12:03 schreef Ingetje79 het volgende:
Of zijn ze aan 't etterbakken? Het ziet er zo vredig uit anders![]()
Dat zeg ik ook al een uur tegen mezelf...zit hier desondanks nog steeds in slaapoutfitquote:
tussen 7 en 10 dagenquote:Op zondag 6 mei 2007 11:41 schreef Logician het volgende:
Ze zijn allemaal gereserveerd![]()
Ik ben nogal veel weggeweest dit weekend, dus weinig updates kunnen geven.
Naina gaat echt helemaal op in haar rol als moeder, dus ik durf nu (eindelijk na 2wk thuis te blijven)
zonder bezorgd gevoel een paar uurtjes weg te gaan.
Wat heel erg opvalt is dat de twee gestreepte kittens een véééél groter hoofd hebben dan de andere 2 kittens,
qua gewicht zitten ze nu allemaal op de 130gram
Volgens mij zouden de oogjes een dezer dagen moeten open gaan, of heb ik het mis??I caaaaaaan't wait in ieder geval!
Goh, jij ook al hierquote:Op zondag 6 mei 2007 20:08 schreef Daria het volgende:
De info. is afkomstig van http://www.zwerfkat.com/index.php?DocID=40 een intressante site wat betreft de verzorging van (zwerf) katten.
Voor andere intressante linken kan je kijken op Ferghus'website. Zodra ik iets vind dat de moeite waard is, zet ik het daaronder. Groetjes!
Dat is superlief... Maar als ik ze zo zie, daar zegt niemand nee tegen..quote:Op zondag 6 mei 2007 22:09 schreef Logician het volgende:
Mocht er nog eentje vrijkomen ticootje dan ben je de eerste waar ik aan denk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |